18

296 12 0
                                    

                                                                                  Columbia!


Domane... cer prea mult daca vreau si eu sa petrec ceva timp linistita cu persona iubita? Domane.,. dupa inca un zbor de 12 ore.. Suntem in drum spre Bogotá   (2600 metros más cerca de las estrellas – 2600 m mai aproape de stele)capitala Columbiei si tot o data cel mai mare  oras ...Locatia este in partea de nord a Americii de Sud, marginita de Marea Caraibelor, între Panama si Venezuela, la marginea cu Oceanul Pacific de Nord, între Panama si Ecuador..Peisajul este unul de vis..Dar faptul ca nu cunosc pe nimeni aici.. ma cam ingrijoreaza... mai ales ca am venit aici din cauza razboiului dintre Mafia Columbiana si Mafia Siciliana , avand in vedere ca noi suntem la mijloc.. Ambele organizatii fiinfu-ne aliatii. trebuie sa gasim o cale de mijloc pentru a face pace intre cele doua mari puterii.. Nu pot sa nu admit faptul ca voi sta intr-o camera plinca cu mafioti atat Columbieni cat si Sicilienii.. dar trebuie sa o fac si pe asta dupa spre ca voi reusi sama bucur de vacanta.. Caci atunci cand ne intorcem din nou acasa..  se va declansa nebunia cu nunta.. Timp de 3 luni voi fi tarata prin fel si fel de magazine ..Domane...Nici nu vreau sa ma gandesc...


-Buenas noches, bienvenido al hotel Luna..Cu ¿Cómo puedo ayudar?*" spaniola tipei de la receptie ma da pe spate..Pff.. si eu stiu sa vorbesc mai bine .."


-Hola, es posible hablar Inglés, porque mi novia no sabe español."habar nu am de ce Max , a mintit-o.. Dar vreau sa vad pana unde o sa continue cu mascarada asta.."

-Desigur.. Domnule.."spune aceasta privindu-ma cu superioritate"

-Am dori o camera..Daca se poate matrimoniala.."spune acesta sarutandu-ma pe frunte.."

-Sigur..Camera 369 etajul 5 ..O sera placuta..in continuare..Así que ella está prometida, su .. "sopteste fara sa stie ca o pot intelege,..si atunci imi pica fisa..De aia ma privea asa..Ii cam face ochi dulci lu Max , ar  fi bine sa stea in banca ei , daca nu vrea sa o i-au la bataie.."

-Sí .. y lo amo más.."Cea ce a spus Max ma face sa scap un mic chicot.. si sper sa nuse fi prins ca am inteles ce a zis..  Ne luam bagajele si porim spre lift.."


-De ce ai mintio? "privirea mea daca ar putea ar ucide.. Dar nu a facut nu stiu ce ,dar vreau sa aflu de ce nu i-a spus adevarul"

-Pentru ca ..e mai bine daca lumea stie asta.. Nu uita Jessica ..."se apropie de mine si ma lipeste de usa liftului.." Aici si pereti au urechi.

-Doamne, .."este tot ce mai apuc sa spun inainte ca buzele noastre sa se lipeasca intr-un sarut pasional"


Dupa cateva ore..

Ne aflam in drum spre habar nu am unde. Max a tinut neaparat sa nu imi zica unde mergemm, dar am presimtirea ca azi voi face cunostinta cu cei doi capi ai mafiilor care se razboiesc..O sa fie o zi lunga..Dupa un drum de mai bine de doua ore.. Am ajuns si noi la o locatie saumai bine zis un conac, daca intuitia mea nu ma inseala aici sta marele cap al mafiei Columbiene..Am coborat din masina si am fost primiti de un valet care ne-a anuntat ca suntem asteptati.Am ramas placut surprinsa de desingnul exterior al conacului, darsi mai placut mi-a fost ce am descoperit pe cum inintam in minunatul conac..
Amenajat si stilat, totul e de vis..Ajungem intr-o incapere aceasta cred ca era livingul.. si dam peste un barbat bine facut, imbracat la costum , ochi verzi,care cred ca e mai mare ca Max cu 3 ani si peste o femeie inalta, subtirica, frumuoasa si eleganta, nu cred ca are mai mult de 24 de ani..

-O , Max ma bucur sa te revad.. Ma bucur sa vad ca insfarsit ai o femeie langa tine..Eu sunt Ricardo si ea este sotia mea Catalina  González.  "se prezinta amandoi iar eu la randul meu le zambesc"

-Jessica Navarro Edison.Incantata.."Catalina ma imbratiseaza strans . Ii raspun la imbratisare dupa care ma asez langa Max.."

-Te cunosc Navarro.. Ai o mare responsabilitate pe umeri.Nu e usor sa ajungi capul mafieie peste noapte. "spune acesta in timp ce ii torna lu Max wisky in pahar.."

-Nu imi e usor.. Dar atata timp cat Max imi e alaturi nimeni si nimic nu ma poate Dobora! "Spun mandra .. Adevarul e ca fara Max as fi o tinta usoara.. Sa nu uitam ce s-a inytamplat la hotel.. "

-Max , te felicit.. Ai langa tine o femeie puternica , destepata si frumoasa. " spune in timp ce da noroc cu Max"

-Da , Recunosc.. sunt cel mai norocos barbat din lume, dar  nici tu nu esti mai prejos.. 

-Da asa e.. Acum sa ajunga si restul si vom incepe.. "spune acesta uitandu-se la ceas.."

-Ma bucur sa te cunosc , Jessica.. Am auzit multe despre tine.. Imi pare rau pentru cele intamplate.. "spune aceasta privindu-ma cu mila"

-Si eu ma bucur sa te cunosc.. Da , s-au intamplat multe.. dar am invatat ca nu trebuie sa plec nici odata capul.. Trebuie sa trag .. trebuie sa apar cea ce a construit fratele meu.. Nu pot sa il dejamagesc.."cu ultima farama de putere incerc sa imi stapnesc lacrimile..Ma ma vazut ,asa ca ma strange de mana ,in semn ca e langa mine.. "

-Domnule , au sosit familia Belmonte.."majordopmul ,care ne-a intampinat si pe noi .. Intra si face marele anunt.. Domane , de cand asteptam sa vina..Pe usa  isi face aparitia , un barbat inalt, bine facut, la costum , la fel cred ca are in jur de vreo 26-27 de ani, iar la bratul sau se afla o femeie frunoasa, scunda , blonda cu niste gropite minunate.. Pasesc spre noi , iar noi ne ridicam.. "

- Buonasera! Si scusa il ritardo ma ho avuto alcuni problemi sulla strada ! (Buna seara !Ne scuzati intarzierea dar am avut ceva probleme pe drum) "italiana lor , ma cam ameteste , sper sa ne intelegem cumva..|" Imi pare rau, dar din obisnuinta.." Luciano  Belmonte.Aceasta este sotia mea Rosa Belmonte !"la fel ca (,) Catalina aceasta ma imbratiseaza si imi zambeste calduros, la randul meu ii intorc favorul dupa care ma prezit si ne asezam la masa cu totii.. Acum ca suntem toti putem incepe.."


-Acum ca suntem toti.. putem incepe..


__________________________________________


Dragii mei am reusit sa postez in sfarsit.. Scuzati-ma daram fost ocupata cu simularile si cu cateva serbari (am facut sceneta "Un pedagog de scoala nou" I.L .Caragiale..) iar eu am fost profesorul ,deci va imaginati catam avut de invatat.. iar acum fac ceva repetiti la cor la Biserica , mai e si scoala si am putin timp sa scriu.. Sper ca pe marti sa pot sa pun next aici.. Iar cel tarziu mine seara voi punme si la Intre  Iubire si Ura !

Traducerii : ! (spaniola-romana)

Buna seara , bine ati venit la hotelul Luna..Cu ce va pot ajuta?

Buna seara, ati putea vorbi pe engleza ,caci logodnica mea nu stie spaniola.

Deci ea este logodnica ,dumneavoastra..

Da.. si o iubesc mult

XoXo Zuzuu18 <3

Joc Murdar!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum