Nervii, razbunare, bataie
Ajunsa la destinatie.. Cobor nervoasa din masina si ma indrept spre grupul meu.. Ma asez langa Jack si ii salut pe toti..
-Azi nu concurezi? "ma intreaba bruneta din spatele meu.."
-Alya.. Ce faci?? "ma indrept spre ea si o strang tare in brate.."
-Ma omori.. "spune ea, iar cand ne dezlipim incepem sa radem..."
-Mdeah..Azi dor stau si privesc... "spun luandu-mi un suc de pe masa..." Nu vreau sa imi fac praf masina.. la o cursa cu miza atat de mica.. "Spun lunad o gura din bautura gazoasa.." Unde sunt restu?
-Beea e cu Ty ... Iar Yv si Mike se pregatesc pentru cursa... "imi spune ea.. in timp ce eu ii scanam pe toti de aici.. Privirea mea cade pe un baiat inalt.. blond.. Care se dadea mare.. Oh.. scumpule de te-ar vedea El cred ca ai murii... Ma indrept spre el cu Ali pe urmele mele.." Frumoasa masina.." Spun analizand cu atentie masina..
-Iti place? Vrei sa dam o tura? "spune el privindu-ma pervers.."
-Daca este modul tau de a cuceri o fata am sa te refuz.. Am si eu masina mea.."Spun iar el pufneste zgomotos.."
-Si ? Oricum o fata nu va putea concura niciodata."simteam cum sangele imi urca prin vene.. Eram nervoasa , cu greu ma abtineam sa nu il iau la bataie.."
- O fata nu poate concura? "pufnesc eu .. iar mai toata lumea era atenta la noi acum." Vrei sa iti arat de ce e in stare o fata? "eram prea nervoasa .. el doar radea.. deja ma calca pe nervi ...Il plesnesc cat pot eu de tare... iar acesta vrand sa ma loveasca inapoi .... este oprit de o mana musculoasa..imi intorc privirea si il pot observa pe scumpul meu frate cum imi ie apararea..."
-Carate de aici.."striga el la strain.." Nu esti bine venit aici.." spune el maraind , blondul din fata mea paraseste spatiul meu si pleca/.. Privirea mea insa cade pe un brunet.. Inalt cu ochii albastri.. Era frumusetea intruchipata ... Ma trezesc din visele mele atunci cand scumpul meu frate imi spune" Ce crezi ca faci Jessi? Azi nu concurezi..
-Nici nu aveam de gand.."spun eu imbufnata..dar asta la facut de brunet sa pufneasca in ras.." Tu ce te razii.."spun eu revoltata.."
-Jessica el este Max.. Edison..."fratele meu vorbeste , dar nu sunt atenta..brunetul imi zambeste iar eu ma rosesc.. nu stiu de ce dar simt ca baiatul asta o sa scoata multe la iveala din mine.."
-Stanescu...." o voce cristalina se aude din multime... toti se dau la oparte iar lanaga noi apare o satena..Din prima am recunoscuto era Iulia"
-Iulia? Ai venittt... "Am sarit pe ea si am stranso intr-o imbratisare lunga... ni s-a alaturat si scumpul meu frate... "
-Doar ti-am spus..Stanesc vreau sa vorbim..."satena vorbeste iar fratele meu doar asculta cu atentie... "
-Vino."si o ia de mana" Max te rog sa o duci pe Jessica acasa..
-Ma descurc si singura..In pus sunt cu masina mea.. "spun dar fratele meu se pare ca arte toate pregatite.."
-Max a venit cu mine.. Deci veti merge impreuna acasa.. Ai grija de ea.."spune iar eu o iau inainte nervoasa prin multime urmata de brunet indeaproape.. Ohh.. O sa fie o noapte lunga.."
Trantesc portiera si intru in casa fara ca el sa mai zica ceva.. Dar stai? El de ce nu pleaca?
-Bun.. Mai adus acasa. .Acum poti pleca..si tu acasa..."spun si ma asez pe canapea .. "
-Bine.. dar sunt acasa.."spune si pot sa jur ca gura mea a ajuns pana la podea..Nu .. nu ..nu .. cred ca glumesti ? Cum e posibil ? Ovidiuu...."
CITEȘTI
Joc Murdar!
Action(Finalizată) Viaţa de noapte a tinerilor din New York este dominată de petreceri, droguri şi maşini puternice. Totul e pe cale să se schimbe atunci când Jessica hotaraste sa participe la curse. Pasiunea ei sunt cursele de maşini. Descurajata de fr...