13.BÖLÜM~Oh,Skendâl!

697 69 122
                                    

Oh,skendâl! Korelilerin telaffuzuyla yazdım :D Bölüm bomba! HEDEF 40 Vote! 300 kişi okuyor, 40 oy çıkar her halde? Oy veremeyenler e posta hesabını doğrulamalı~~ iyi okumalar...

Oh,onıl neil do~~|Oh,bugün ve yarın da~~

"Jongdae, Eunhyuk ve Donghae Sunbae'nin yeni mvsini izledin mi? Çok duygusal sözleri. Acaba kim için bu sözler. Ah..."

Yanıma uzanıp:

"Sana da benim yazmamı ister misin?"

"Şarkıda çift ayrılmış ama. İstemiyorum. Hem kendi yatağına kalk. Bacaklarım çıplak."

Duş almış,sıcacık yatağımda telefon sörfü yapıyordum. Tatillerimin vaz geçilmezi. Tabii bornozumla.

"Peki,istenmediğim yerde durmam."

Taklitimi yaparak devam etti:

"Dışarı çıkıp seksi seksi yüzücem. Fingirdeşmek isteyen olursa da buyursunlar." 

"Hohoho! Çok komik(!) Otur şuraya."

"Yah,cidden yüzmek istiyorum."

"Evet,sonra gazeteciler yakalasın;tatilimin içine et."

Bornozuma ve Chen'in kendinden geçmiş bakışlarına aldırmadan ayağa kalkıp ona doğru yürüdüm:

"Hem bu bizim baş başa ilk tatilimiz. Olabildiğince yanımda olmalısın. Şirkette görüşmeyiz."

"Oh,skendâl olur. Haklısın ben oturayım yatağımda."

"Hı hı..."

Sapık bu çocuk. Valla! Hemen mod değiştirdi. Neyse yorganıma bürüneyim...

Chen'in sesiyle şekerlememden uyandım:

"Telefonun çalıyor!"

Başımı kaldırıp komidinin üzerinde titreyen telefonumun üstündeki isme baktım:

"Omo! Kyuhyun Sunbae! Nasıl açayım? Ne demeliyim?  'Alo?' mu diyim,yoksa 'Kyuhyun Sunbae!' diye aegyo falan mı yapayım? Uzaylı görmüş gibi bakma bana yine."

"Buyrun efendim diye açsana!"

"Saçmalama! O kadar resmi miyiz?!"

"Valla,bu kadar yakın mısınız?"

Kyuhyun Sunbae telefonu kapatmıştı. Terliği Jongdae'ye fırlattım:

"Kafana gelsin inşallah!"

"Ah! Cani seni! Senin gibisini hiç görmedim!"

Benim gibisi?

"İyi tecrübe etmişsin gibi. Kaç tane oldu benden önce?"

"3-4 tane oldu işte."

"Hiç onlarla birlikte oldun mu?"

"Bunu... Sormasana ya!"

"Sadece bilmek istiyorum. Kıskançlık yapmam. Sonuçta onlar varken ben yoktum."

Benim yatağıma oturdu. Ellerimi tuttu:

"Evet. Onlarla birlikte oldum ama hiçbiri sen değildin. Seninle böyle bir şey yapmak istemiyorum. Aslına bakarsan seni öptükten sonra bile kendime çok kızdım."

Allah'ım,bu bana saygı duyuyor demekti! Yine de bu konuda konuşmak utanmama sebep oluyordu. Konuyu değiştirdim:

"Sen,kişiliğini değiştirdiğin zaman beni hatırlayacak mısın?"

"Evet,benimki çok ağır geçmiyor. Üstelik tedavi görüyorum. Bir şeyim kalmayacak."

"Nasıl oldu bu? İlk nasıl anladın?"

"Bir Gün Ben De Sunbae Olacağım!"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin