Dikkat!
Okuyucularımdan aldığım sorularla harmanlayacağım bir bölüm olacak. Harry Potter gerçeklerini hepiniz bilirsiniz. Örneğin yazarın kitabın bitişinden çok sonra açıkladığı bilgiler vardı. Snape'in saçlarının neden her zaman yağlı olduğunu açıklaması gibi. İşte başlayalım! :) (Bölümün sonundaki yazımı okumayı unutmayın.)1~Çok fazla Kyuhyun sahnesi bekledim. Sen de ELF'sin çünkü. Ama olmadı... Kyuhyun'un hayatı nasıldı?
Güzel bir soru. Kyuhyun'un hayatı işkence gibiydi çünkü İnci'yi seviyordu. İlk zamanlar ona açılmayı düşünmüştü ama İnci'nin Chen'e çok aşık olduğunu fark edince ikisinin mutluluğu için çabalamaya başlamıştı. JeJu tatilinde İnci'yle gidebilmeyi,kurada çıkabilmeyi çok istemişti ama İnci ona Lay ile Chen arasında kaldığını söyleyip duruyordu. Bu yüzden Kyuhyun sadece onun için çabalamaya karar vermişti. Evlenme teklifi sahnesindeki göz yaşlarının sebebi de İnci'nin sandığının aksine hüzündü. Kyuhyun, JongCi çifti evlendikten sonra bir süre dinlenmek istediğini söyleyip gözden uzaklaştı.
2~ Buket'i çok iyi biri sanıyordum. Hatta Ezgi bir şeyler yapacak gibi geliyordu hep; ama tam tersi oldu. Bu şekilde davranmasının sebebini gerçekten merak ediyorum.
Şöyle ki: Buket ve Ata önceden sevgililerdi ve bu ilişki süresince Ata başka bir kıza ilgi duymaya başlamıştı. Buket'i aldatmasa da diğer kıza karşı kendini durduramıyordu. Bunu da günlüğüne yazmıştı. İnci bunları okuyunca Ata'dan habersiz Buket'e anlatmıştı çünkü arkadaşının bir nevi harcanmasına göz yummak istemiyordu. Buket bunları öğrenince Ata'dan ayrılmıştı ama onu hala çok seviyordu. Acı çekiyordu. Daha sonra Kore'ye iş için taşındıklarında Ata'yı biraz olsun unutmuştu ama tekrar karşılaştıklarında yaşadıkları depreşti fakat Ata'ya değil, İnci'ye nefret beslemeye başlamıştı bu sefer. Çünkü tekrar karşılaştıklarında hala Ata'yı sevdiğini anlamıştı. Saplantılı bir aşka dönmüştü bu durum. Ama Ata Buket'i sevmiyordu ve Kore'ye gelmesinin sebebi çok tanınmayan bir kız grubunda yeni çıkış yapmış olan o aşkının yanında olmaktı. Kızla Türkiye gezisinde tanışmışlardı ve birbirlerine oldukça sadıklardı. Neredeyse altı yedi yıldır tanışıyorlardı. En sonunda kız Ata'ya evlenme teklif edince ve Ata da bunu Buket'e uzak durması amaçlı anlatınca ortalık karıştı. Buket intikam almak için Lay'i seçti. İçkisine ilaç attı ve her şeyi ondan habersiz- Şaka şaka! Lay'i İnci'nin hala Jongdae'yi sevdiğine dair ikna etti. Yani İnci'nin kendi içinde verdiğini sandığı savaştan Buket ve Lay'in de haberi vardı. Lay kısmına gelirsek... Ah... Gerçekten seviyordu ama daha sonra İnci'nin saf sevgisini alamadı ve bu onun gururuna ters düşen bir şeydi. Zaten gruptan ayrılıp Çinde sıradan bir hayat yaşamak istiyordu. O da çıkış öncesi hayatını gömüp gelenlerdendi ve artık toprak altındaki eski hayatı filizleniyordu. Rüyalarını süsleyen eski sevgilisini özlemeye başlamıştı. Bunun yanında Buket'in hamile kalması ise Lay'in suçu değildi. Bebek Ata'ya aitti. Evlenme kararı almadan önce yaşanmış bir olaydı bu. Ata bunu kız arkadaşına da anlatmıştı. Zaten o kız da bundan sonra evlenmek istemişti çünkü Ata'yı kaybetmekten korkuyordu. Daha sonra hamilelik ortaya çıkınca Buket bebeğin Lay'den olduğunu söyledi. Lay'in de bu yalandan haberi vardı. İkisi de Ata'ya zarar gelmesin diye durumu daha da batırmaktan çekinmediler. Ama yine de Lay ve Buket de ilişkiye girmişlerdi.
3~Ata'nın gelecekteki hayatını anlatır mısın?
Elbette. Ata... Sıradan bir hayat sürdü. JongCi ile kendi kurduğu mutlu ailesi beraber yemeklere çıktılar, gezilere gittiler... Ata her zaman istediği sakin ama huzurlu hayatı elde etmişti. Tek sıkıntısı çok çalışmasına rağmen eşinin grubunun popüler olamamasıydı. Bu yüzden sık sık eşine "Bu sektörden ayrıl." diyordu. Daha ilerki yıllarda iki çocukları oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Bir Gün Ben De Sunbae Olacağım!"
Fanfic"... Hadi söyle,kendini onun yanında nasıl hissediyorsun?" "Oh Ha Ni gibi." Stajyer olduğu için hoşlandığı sunbaesi tarafından dikkate alınmayan hatta küçümsenen birisi o. Dengelerin değişmesine çok kalmadı.