Jiang Yanli'nin nefesi kesildi:
"A-Xian!"
Jiang Yanli, Wei Wuxian'ın yanına koştu, Lan Wangji'ye bakıp konuştu:
"Wangji, o..."
Lan Wangji:
"Kendisini çok yordu."
Lan Wangji, Xiao Xingchen ve Song Zichen'e bakarak sordu:
"Kardeş Xiao, kardeş Song, Wei Ying'in dinlenebileceği bir yer var mı?"
Song Zichen ayağa kalkıp havaya yazdı:
"Size dinlenmeniz için yerlerinizi göstereyim."
Song Zichen, Xiao Xingchen'in ayağa kalkmasına yardım edip herkese misafir odalarını gösterdi. Lan Wangji, Wei Wuxian'ı taşıyordu. Lan Wangji odaya girdi ve Wei Wuxian'ı yatağa yatırdı. Song Zichen diğerlerini de odalarına götrdükten sonra Xiao Xingchen ile beraber kullandıkları odaya gitti.
Xiao Xingchen ruhani gücünü kullanarak zihinlerini bağlayıp konuşmaya başladı:
"Zichen, yeğenim için endişeliyim. Yeğenimin ruhani gücünün bozulduğunu hissediyorum."
Song Zichen:
"Ben hiçbir şey hissetmiyorum. Lotus Koyu Savaşı'ndan beri ruhani gücü sezemiyorum."
Xiao Xingchen:
"Kin enerjisini sezebiliyor musun?"
Song Zichen:
"Evet."
Xiao Xingchen, Song Zichen'in elini tutup sordu:
"Zichen, revirde yatan onca insanı ne yapacağız? Onlar da senin gibi mi olacak?"
Song Zichen:
"Öyle görünüyor. Hanımefendi Wen şimdilik reviri tılsımla bastırdığını söyledi, revirdeki herkes uyanana kadar tılsımı tutacakmış."
Xiao Xingchen:
"Peki biz o insanlarla ne yapacağız?"
Song Zichen:
"Biz... Onları öğrenci olarak alabiliriz."
Xiao Xingchen kıkırdadı.
Jiang Cheng huzursuzca odada bir ileri bir geri gidip duruyordu, en sonunda konuştu:
"Lan Wangji'ye inanamıyorum, fazla olmaya başladı."
Wen Qing:
"O sadece Wei Wuxian'ı koruyor, sonuçta onlar efsun eşi."
Jiang Cheng:
"Ne cürretle abime dokunmama izin vermez? Geçen gün için de beni suçlama cesaretini gösterdi!"
Wen Qing:
"Yanlış mıydı?"
Jiang Cheng:
"Ben sadece bizim, Yunmeng'in Yiğit İkizleri olmamızı istiyorum."
Wen Qing:
"Zaten öyle değil misiniz?"
Jiang Cheng:
"Ne demek istiyorsun?"
Wen Qing:
"Wei Wuxian sana oldukça fazla yardım ediyor. Yin Demiri'nin dördüncü parçasını yok etmek için Gusu'ya gitti. Kutu meselesi için Xiao Xingchen ve Song Zichen'e mektubu o yazdı. Shijie ile lotus hasat etmeye gitti. Aslında, bunların hepsini boşver. Wei Wuxian sana kendi altın çekirdeğini bir saniye dahi düşünmeden, zerre tereddüt etmeden verdi, sence de bu senin yiğit ikizin olması için yeterli değil mi? Bu eylem, abine sizin Yunmeng'in Yiğit İkizleri olduğunuzu söylemen için yetersiz mi? Ya Wei Wuxian'ın Güneşi Vurma Seferi esnasındaki meziyetleri? En kanlı savaş esnasında herkesi o kurtarmadı mı? Wanyin, onun yanında durmaktansa hala onun karşısına geçip onunla savaşıyorsun. Wei Wuxian'ın altın çekirdeğini taşıyorsun ama o hala senden daha üstün ve sen hala onun altındasın!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YABANİ KALP
FanfictionThe Unatmed ile ilgili bir kurgudur. Olaylar, Jiang Cheng Mezar Tepe'den ayrılırken beklenmedik bir şekilde değişir. Jiang Cheng'in klan lideri olarak eğitimi azdı ve en genç lider olarak klanı yönetmek zorunda kaldı. Wen Qing ile konuşana dek klan...