Bölüm 54: Fenerler

88 10 129
                                    

Wei Wuxian ve Lan Rin öldüğünden beri on sene olmuştu.


Gusu

Lan Sizhui kılıç kullanmada çok iyiydi, neslindeki en iyi öğrenciydi, yenilmezdi. Kim Lan Sizhui ile dövüşürse dövüşsün hep ona yenilmişti. Lan Wangji gülümsedi ve düşündü "tıpkı Wei Ying gibi, rakibi olmayan bir şampiyon."

Lan Wangji, Wei Wuxian ile dövüştüğü çatıya baktı. Wei Wuxian sağ elinde iki tane İmparatorun Gülücüğü'nden tutuyordu, Lan Wangji ile dövüşmek için sol elini kullanmıştı. Wei Wuxian, Suibian'i kınından bile çıkartmamıştı, kınında olan kılıcını baskın olmayan eliyle kullnmasına rağmen Lan Wangji ile denkti, Lan Wangji'nin aklına bir düşünce süzüldü "ömrümde ilk defa bir kılıçtan korkmuştum. Wei Ying neredesin? Canın acıyor mu?"

Lan Sizhui durup Lan Wangji'ye yaklaştı ve konuştu:

"Hanguang-Jun."

Lan Wangji:

"Gidip dinlenebilirsin."

Lan Sizhui  boğazını temizleyip konuşmaya devam etti:

"Hanguang-Jun, bir şey sormam lazım."

Lan Wangji:

"Sor."

Lan Sizhui:

"Neden sürekli o çatıya bakıyorsun?"

Lan Wangji:

"Bir zamanlar Yunmeng'in en zarifiyle kılıç dövüşü yapmıştım."

Lan Sizhui:

"Ah, uhm, Hanguang-Jun, o kadın şimdi nerede?"

Lan Wangji gülümsedi, Lan Sizhui'nin kafasını okşayarak cevap verdi:

"O adam bana nerede olduğunu söylemeyi reddediyor."

Lan Sizhui selam verip oradan ayrıldı. Yatağında yatarken o son cümle kafasında yankılanıyordu "o adam bana nerede olduğunu söylemeyi reddediyor... bu adam kim olabilir... bu adam yoksa..." Lan Sizhui birden bire Hanguang-Jun'ün bıkmadan usanmadan çaldığı Ruha Sorgu'yu hatırladı "Wei Ying neredesin? Canın acıyor mu?"

Lan Sizhui yatağından fırlayıp guqin'ini çıkarttı ve Ruha Sorgu'yu çaldı, ruhun onu duyduğunu umdu fakat biliyordu, ruh ona cevap vermeyi reddebilirdi, yine de çaldı:

"Wei Qianbei, neredesin? Canın acıyor mu?"

Lan Sizhui, Ruha Sorgu'yu doğru bir şekilde çaldığına emindi, sorusuna cevap almadı bu yüzden de insanların bulmayı başaramadıkları bir başka ruh için tekrar çaldı:

"Shengkaide-Hua neredesin? Canın acıyor mu?"

Bu sorguya da hiçbir ruh cevap vermedi. Lan Sizhui sorgudan cevap beklemiyordu... Sayısız ritüeller, sayısız aramalar, hepsi sonuçszuzdu. Lan Sizhui düşündü "Yunmeng, Yunmeng'e gitmeliyim, Zewu-Jun ile konuşmalıyım."

Ertesi gün Lan Sizhui soluğu Lengshi'de aldı, adımları hızlıydı fakat koşmuyordu. Kapıya vardığında yumuşak bir ses duydu:

"İçeri gel."

Lan Sizhui içeri girdi ve selam verdi:

"Zewu-Jun."

Lan Xichen:

"Sizhui, sorun nedir?"

Lan Sizhui:

"Zewu-Jun, ben Yunmeng'e gitmek istiyorum."

YABANİ KALPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin