Ziyafet başka bir olay olmadan bitti. Akşamın sonunda herkes birbirine veda edip birbiriyle konuşuyordu. Lan Xichen, Lan Qiren'e yaklaşıp konuştu:
"Amca."
Lan Qiren:
"Xichen, bir şey mi oldu?"
Lan Xichen:
"Wangji ve Xian Gusu'ya gelecek, A-Yuan'ı da getirecekler."
Lan Qiren öfkeyle sordu:
"Ve sen de buna izin mi verdin?"
Lan Xichen:
"Amca, Wangji'nin sebepleri var."
Lan Qiren ofladı ve sordu:
"Yeşim süsten bunu anlardım, bana neden bunu söyledin?"
Lan Xichen:
"Wangji'nin yeşim süsünü onardım ve ona başka bir yeşim süs daha verdim. Amca, Gusu'ya gelmektense mülke gitmen daha iyi olur."
Lan Qiren:
"Yani herkesin övdüğü öğrenci bu, ikiniz de beni hayal kırıklığına uğratıyorsunuz."
Lan Xichen selam verdi:
"Amca, ben gidiyorum."
Bu iki kardeş Gusu Lan Klanı için her ne kadar örnek öğrenci olsa da bir araya geldiklerinde ikisi de durdurulamazdı. Lan Wangji, Wei Wuxian ile efsun eşi olmayı seçmişti ve bir sürü klan liderinin önünde üç kez eğilmişlerdi, bu su götürmez bir gerçekti. Yine de Lan Qiren onları durdurabilmeyi hatta Lan Wangji'yi daha da çok cezalandırmayı ummuştu fakat Lan Xichen'in desteği, Lan Qiren'in düşündüğü planlarını yok etmişti.
Lan Xichen odasına yürürken bir kadının ona seslendiğini duydu:
"Zewu-Jun."
Ona seslenen Lan Rin'di. Lan Xichen arkasına döndü ve ona baktı, kendisini tutarak konuştu:
"Shengkaide-Hua, bir şey mi oldu?"
Lan Rin:
"Hayır, sadece... Chang Ping bizimle gelmeyecek, o Jinlintai'ye gidecek."
Lan Xichen selam verdi ve oradan ayrılıyordu. Lan Rin, Lan Xichen'in arkasından baktı, hafifçe kızarıp düşündü "ben onunla nasıl konuşacağım?" Lan Rin haykırdı:
"Zewu-Jun!"
Lan Xichen, Lan Rin'e döndü, yüz ifadesi kafası karışmış gibiydi, Lan Rin gözlerini kapattı, derin bir nefes aldı ve konuştu:
"Cezayı umursamıyorum, ben istiyorum... Ben istiyorum... Ben istiyorum... Zewu-Jun, biliyorum, bunu duymak istemeyebilirsin fakat o gün beni Chang Ping için çağırdığında onurlandım. Sen hayatın için kaçarken ve tüm erkek öğrenciler Soğuk Mağara'ya sığınmışken, Bulutlu Kanyon'un diğer yarısını, kadınların yaşadığı yeri koruyan ve kadın öğrencileri hayatını kurtaran bendim!"
Lan Xichen'in gözleri büyüdü ve o konuştu:
"O... O sen miydin? Bu yüzden mi sadece erkeklerin yaşadığı kısım kül oldu?"
Lan Rin:
"Evet! Bunu gösteriş yapmak için söylemiyorum, fakat ben... Ben duydum ki... Güneşi Vurma Seferi'nden sonra sen o öğrenciyi aramışsın. Onlar sana... Sana aradığın öğrencinin öldüğünü söylediler... Bunun en iyisi olduğunu düşündüm... Ben... Kadınların bir kısmını tahliye etmiştim, onlar... Onlar, Hanguang-Jun'ü buldular, onlar... Gusu'yu geri alan ordunun bir parçasıydı!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YABANİ KALP
FanfictionThe Unatmed ile ilgili bir kurgudur. Olaylar, Jiang Cheng Mezar Tepe'den ayrılırken beklenmedik bir şekilde değişir. Jiang Cheng'in klan lideri olarak eğitimi azdı ve en genç lider olarak klanı yönetmek zorunda kaldı. Wen Qing ile konuşana dek klan...