Bölüm 66: Olaylı Gece Avı

96 9 30
                                    

Lan Xichen, Lan Sizhui ile konuşuyordu:

"Sizhui, mezar hırsızlıklarıyla ilgili bir gelişme var mı?"

Lan Sizhui:

"Zewu-Jun, keşif ekipleri gönderen bir sürü klan aynı şeyi söyledi. Maske takan adamlar ve hatta bu adamlardan bazıları kılıçlarının nasıl göründüğünü de değiştiriyormuş."

Lan Xichen:

"Pekala, yola çıkabilirisiniz, dikkatli olun, elinizden gelenin en iyisini yapın."

Lan Sizhui selam verip konuştu: 

"Tamam, Zewu-Jun."

Lan Sizhui diğerlerini toplayıp durumu kısaca anlattı. Herkes bir süredir topladıkları minik ipuçlarını araştırmak için kılıçlarına binerek yola koyuldu. Bir sürü kasaba ve köyden geçtiler, araştırmaları çoğunlukla hep aynı hikayelerle sonuçlandı. Her yerde hemen hemen aynı şeyleri duydular. Uzun yolculukları onları Qinghe'nın yakınına götürdü. Bir hana yerleştiler fakat başlarına garip bir olay geldi. Kapılarının önünde sürekli kedi cesedi bulup durdular. Birkaç kez kaldıkları hanları değiştirdiler fakat başlarına hep aynı olay gelip durdu. Bu olay dikkatlerini çekince kedi cesetlerini takip etmeye başladılar. Bir süre boyunca kedi cesetlerini takip ettikten sonra Yi Kasabası denen bir yere geldiler.

Lan Sizhui tabelaya baktı, yazıyı zar zor okudu:

"Yi Kasabası."

Lan Jingyi:

"Yi Kasabası mı? Buranın şövalyelikle ne ilgisi var? Kasaba çok kasvetli gözüküyor."

Lan Sizhui:

"Şövalyelikteki 'Yi' değil, bu karakter tabutun 'Yi'si."

Jiang Ziyi:

"Tabut mu? Demek istediğin burası şu meşhur Tabut Kasabası mı?"

Lan Yuchen:

"Tabut Kasabası da ne?"

Jiang Ziyi:

"Bu kasabadaki insanlar cenaze malzemesi yapmakta oldukça iyidir. Kağıt bebekler, kağıt para, tütsü, tabut ve daha bir sürü şey. Bir cenaze için her neye ihtiyacın varsa onu burada bulabilirsin. Buradaki insanların ya doğal olmayan sebeplerden ya da çok erken öldüklerini duymuştum. Zaten buraya kadar geldik, içeri girelim. A-Yu, Zewu-Jun'e tılsım mektubu gönder ve ona Yi Kasabası diye bir yerde olduğumuzu, elimize geçen her ipucunu söyle."

Lan Yuchen başını "evet" anlamında sallayıp hızlıca bir tılsım mektubu yazarak Lan Xichen'e gönderdi. Jiang Song konuştu:

"Sis çok yoğun, kılıçlarınızı çıkartıp etrafı aydınlatın. Birbirinize yakın durun, sakın etrafa dağılmayın, dikkatli olun, eğer kinli bir şey hissederseniz hislerinizi kapatın."

Juniorlar fikir birliğiyle kafa salladı ve Yi Kasabası'na girdiler. Yoğun sisin içinden gidiyorlardı. Birdenbire Jang Ziyi, Tuzi'yi kınından çekip bağırdı:

"Kimsin?"

Diğer juniorlar da birden durdular, içlerinden bir oğlan konuştu:

"A-Zi, benim, Zizhen."

Jiang Ziyi kılıcını kınına geri sokarak konuştu:

"Zizhen, buraya nasıl geldiniz?"

Ouyang Zizhen:

"Klanımıza bir işaret fişeği geldi ve biz de ipuçlarını takip ettik, babam bize bunu araştırmamızı söyledi, araştırmam grubu buraya getirdi, yarım saattir bu kasabadayız."

YABANİ KALPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin