Jiang Cheng, Wen Qing'e baktı, içeri girip ona doğru yürüdü ve onun ellerinin kan içinde olduğunu görerek sordu:
"Qing, ne oldu?"
Wen Qing:
"Neden buradasın?"
Jiang Cheng:
"Senin için endişelendim."
Wen Qing:
"Sadece benim için mi yoksa Wei Wuxian için de endişelendin mi?"
Jiang Cheng:
"Bu da neyin nesi şimdi?"
Wen Qing:
"Abin için de endişelenmeye başlasan iyi edersin. Wanyin, abin içeride senin yüzünden o halde yatıyor. Abin içeride öylece yatıyor çünkü sen onu çok zorladın ve onun durumunu kötüleştirdin. Yaptığın şeyler yüzünden onun telafi edebileceğinden daha fazla enerji harcamasına sebep oldun!"
Jiang Cheng sinirli bir şekilde Wen Qing'e baktı. Wen Qing, onu kuytu bir köşeye çekelemeye başlamıştı ve Jiang Cheng konuştu:
"Qing, o bana yardım etmeliydi."
Wen Qing:
"Ben, ben, ben. Konu a-jie'n olunca onun yorulabileceğinden endişeleniyorsun, onun belli başlı iş yükünü bile kendin alıyorsun; Jin Zixuan olunca onu hiçbir şeye zorlamuyorsun, hatta onu a-jie'ne yardım etmesine bile izin veriyorsun. Mesele ben olunca tek kelime bile edemiyorsun... Ama Wei Wuxian'a gelince hep onun sana yardım etmesi gerektiğini söyleyip duruyorsun. Wanyin, o zaten her şeyiyle sana yardım ediyor ama sen sadece o etrafta A-Yuan ile koştururken ya da çardakta oturup mektup cevaplarken bir şeyler yazarken onu görüyorsun. A-Ning ve Wei Wuxain'ın beraber Lotus Esintisi Şarabı yaptıklarını biliyor muydun? Şarabı diğer yerlere satmak için yapıyorlar. Wei Wuxain'ın neler yaptığının farkında mısın? Sen de Jinlintai'deydin, kendimi tekrar etmeme gerek var mı? Ya onu affetmeye başla ya da onun canını daha fazla yakmadan terk et onu."
Jiang Cheng gözlerinde yaşlarla Wen Qing'e bakıp konuştu:
"O zaman ne yapmalıyım?"
Wen Qing:
"Yunmeng'in Yiğit İkizleri mi olmak istiyorsun? O zaman ol. Tüm dünyaya ilan et, onalrın size bu ismi takmasını bekleme. Cifeng-Zun ve İkinci Efendi Nie'ye bak. Chifeng-Zun, İkinci Efendi Nie'yi astroloji konusunda klanda en iyisi olduğunu söyleyerek övdü. Şimdi herkes bu iki kardeşi övüyor, önceden pala kullanmadığı için İkinci Efendi Nie'yi çok aşağılıyorlardı şimdiyse herkes onun Lotus Koyu Savaşı'ndaki meziyetlerini övüyor. Wanyin, herkes Wei Wuxian'ın Güneşi Vurma Seferi esnasındaki meziyetlerini övüyor. Bunları kabul etmen ne kadar zor ki görmezden gelip duruyorsun?!"
Zidian parlamaya başladı ve Jiang Cheng bağırdı:
"Yaşarken, babam hep onu övüp durdu. Wei Wuxian'ın aile kurallarımızı hepimizden daha iyi anladığını söyledi. Benden hep da iyiydi. Okçuluk, müzik, efsun, kılıç ustalığı... Ben hep ama hep onun altında kaldım. Kimse ama kimse benim çabalarımı görmedi!"
Wen Qing:
"O yüzden mi herkes senin cesaretini övüyor? En genç klan lideri, klanını yeniden inşa ediyor, evi kısa süre içerisinde iki kez yıkıldı, öğrencileri en hızlı artan klan oldu, soyadı Wen olan bir kadınla evlenerek cesaretin ne olduğunu gösterdi... Sen sağır mısın?"
Jiang Cheng, Wen Qing'e baktı ve konuştu:
"Gerçekten mi?"
Wen Qing:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YABANİ KALP
FanfictionThe Unatmed ile ilgili bir kurgudur. Olaylar, Jiang Cheng Mezar Tepe'den ayrılırken beklenmedik bir şekilde değişir. Jiang Cheng'in klan lideri olarak eğitimi azdı ve en genç lider olarak klanı yönetmek zorunda kaldı. Wen Qing ile konuşana dek klan...