Když o agentově pohybu nyní neexistovaly žádné zprávy, nebylo úplně moc důležité jak dlouho bude DZJ trvat, než se odhodlá vstoupit na Jinovu půdu.
Důležité podle všeho bylo, aby se samotným Jinem zatím vůbec nepřišli do styku, to aspoň tvrdil hlavní odborář Namjoon.
Jeho vrchní spoluodborář Yoongi mu odvětil tím, že sice chápe, že nechce vyvolávat zbytečný konflikt, co ale nechápal, bylo to, jak mají Jinovi něco ukrást, když se s ním nesmí vidět.
Abychom chápali, v jakém byli pánové rozpoložení, je nutno podotknout, že Yoongi otevřel první flašku whiskey už krátce po půlnoci. Nyní bylo okolo sedmé ráno a on, Jimin (o kterém se dozvěděli mimo jiné to, že se rád opíjí), a dokonce i Namjoon ještě nepřestali. DZJ se šli vyspat na svou „nouzovou akci", kterou zahájí před devátou. Zbytek (dva vědci a uklízečka) prostě usnuli a za dobu jejich spánku se z celé záchranné akce stala víceméně jedna velká filosofická debata.
Yoongi trval na tom, že dokud nemají nainstalovanou záznamní cetku a neběží psaní protokolů, mohou agenta Kooka nechat umírat v Jinově gangu, kolikrát je libo, protože se vždycky můžeme vrátit.
Tento přístup pokládal zbytek bdícího týmu za značně neetický. Krom toho šéf odboru stále trval na tom, aby se do akce nasadili civilisté, protože prý bude lepší, když se s Jinem setká někdo, kdo se bude chovat normálně, on prý má strach, že v takovém případě nebudou DZJ schopné se tohoto úkolu zhostit.
„Takže tam půjdeš jako třeba sám a slušně se Jina zeptáš, jestli by ti náhodou nedal jeden svůj prsten?" nadhodil Yoongi, který se v tu chvíli válel na stole a bylo mu momentálně docela jedno, co se stane za pár hodin (nutno dodat, že takový vývoj událostí snad nemohl předpovídat ani, kdyby byl třeba věštec).
„Ne, já sám tam nepůjdu," jeho šéf dal od „případu" ruce pryč a doplnil to výmluvou: „Jsem potřebnější tady."
„A koho tam teda pošleš?" zeptal se vytlemený Jimin, který si někdy v průběhu noci začal se šéfem tykat, ale už netušil, jak se to stalo a jestli vůbec.
Šéfovi byly takové formality u prdele. Zajímal ho jenom cíl. A nyní, s pár promile alkoholu v krvi, cítil, že na to kápnul. „Musíme dát Jinovi to, co ztratil. Nastrčíme před něj bohatou mafiánskou dcerku."
„To by asi fungovalo v případě, že bychom tu nějakou měli," utrousil Yoongi. „Jenomže to by nesměl někdo ve všech sektorech sexisticky zaměstnávat jenom muže." Rýpnul si do šéfa.
„No ještě můžeme..."
„... můžeme poslat tvoji ženu."
„Tak to nikdy! Jen přes mou mrtvolu!"
„Proč? Už se povedlo? Je snad těhotná?"
„Ještě ne, ale brzy bude. To si nelajznu."
„Tak příště aspoň nepoužívejte kondomy, když už to děláte..."
„Zrádče."
„Srabe."
Jimin, který se této intelektuální hádky neúčastnil, byl co se celé situace týče poměrně nerozhodný. Na jednu stranu oceňoval, že tu nemají žádné ženy a především záchodky pro ně, protože to činilo jeho schůzky s agentem Kookem ještě snazšími, na druhou stranu musel uznat, že teď by se jim tu nějaká hodila. Už, už chtěl vstát a přijít s převratným návrhem řešení situace (tedy takovým, že se dívčí role zodpovědně sám ujme), když vtom se v jedinou chvíli skácel pod židli a zároveň s tím se ve dveřích objevila hysterická uklízečka, která za prvé hledala svou kolegyni celou noc a za druhé přišla oznámit, že DZJ to zase posrali.
Předseda sektoru PRČA po tomto zjištění nehnul brvou, protože přesně to od DZJ očekával.
Šéf začal panikařit jako sama uklízečka, které nařídil, ať ho okamžitě dovede k HDMPRSO, že se nějak trošičku asi potácí. HDMPRSO však ukazoval jediné - agent Kook zmizel a Sup Jin se svými prasáky právě vytáhli nějakou babku z řeky a teď ji ohřívají u ohně.
Na to ani takový šéf OPHK neměl nervy, a tak odložil záchrannou akci o několik hodin, protože usoudil, že gang pár hodin vydrží na svém místě, a on a jeho kolegové se do té doby nutně potřebují vyspat.
ČTEŠ
Neexistující dívka, která přelstila korejského mafiána
FanfictionMoje sestra má ráda BTS a já mám ráda Wattpad, tak jsme to daly dohromady a vznikly z toho fanfikce :DDD Tohle je první z nich o cestování časem, sňatcích, podvodech, plození dětí a tak dále, znáte to :) Jo a hlavní postavy jsou samozřejmě členové B...