Minulostí by nejspíš mělo být také celé to, co se odehrálo mezi mafiánem Jinem a neexistující Yoonji. Mnozí z vás již tedy jistě čekali, že tohle je konec. Úplný konec. A to je vskutku pochopitelné.
Jenomže nyní přichází třešnička na dortu celého příběhu, a to ta, že celý tak, jak jste ho četli, byl od základu ještě trochu jinak.
Byl v tomhle příběhu někdo, kdo nás celou dobu vodil za nos, ptáte se?
Pak má odpověď zní ano. Někdo nám opravdu poskytoval falešné informace o svém původu, zjevu i povaze.
Odpovězme si tedy konečně na jednu zásadní otázku, a sice: Kdo byl Sup Jin? Byl snad tajný agent, jako se ukázali být nakonec téměř všichni? Byl v průběhu svého působení za někoho vyměněn, jak se domníval Jimin? Byl opravdu tolik natvrdlý, že neprohlédl, že na něj bývalá OPHK ušila boudu?
Odpovědi na tyhle otázky zní: Ne, ne, ne a ještě jednou NE.
Jin se narodil do velkolepého rodu mafiánů, který generaci od generace chátral, a opravdu mu bylo pouhých osmnáct, když se se skupinou pár prasáků odtrhl od mateřského gangu svého otce a když byl natolik zoufalý, že přepadnul tu nejchudší tvrz, jaká se v jeho okolí nacházela. Jimin tedy neměl pravdu ohledně jeho původu, který skutečně nebyl jakkoliv komplikovaný. Pravdu měl agent Kook, který se domníval, že by to bylo celé zbytečně přitažené za vlasy.
Sup Jin pochopil, že nenašel zlatý důl, ale ten nakonec našel právě v tom, že ho nenašel. Začal obchodovat s falešnými cetkami, které prodával za velké peníze. No a tak postupem času přišel až na to, že se sem tam objeví cetka, která dokáže člověka doslova vtáhnout do jiných dimenzí a to celé mnohem realističtěji než alkohol nebo jakákoliv droga.
Jak se mu tedy podařilo obalamutit bývalé OPHK za to, že jej obalamutili?
Velmi prostince nutno říct. Prostě cestoval časem. A za ta léta v tom byl celkem mistr, poněvadž to byl také jediný způsob, jak se vyhnout spoustě šlamastykám, když se s tím zachází šikovně, a zároveň jediný důvod, proč ještě nyní žil.
A poté, co mu Yoonji zanechala dopis, zavdala mu tak důvod k pravé pomstě. Nebo jste si snad mysleli, že on nevěděl, čeho se vzdává, když jí daruje VŠECHNY prsteny? Mysleli jste si snad, že on si NEVŠIML, na kterou cetku si Yoonji dává nejvíc pozor, protože asi umí něco důležitého?
Podívejte, jsme dospělí lidé, a ti z nás, co nejsou, raději nebudou číst následující odstavec. Když měl po prvním zážitku (tom zaznamenaném) s Yoonji Jin pocit, že něco nehraje, přikládal to své opilosti. Když podruhé a potřetí zjistil, že se skrývá pod postelí, aby si upravila vlasy, bylo mu to zvláštní. No a když nakonec zjistil, že se jeho „dáma" potřebuje holit, bylo mu to již víceméně jasné.
Jistě prvních pár chvil se cítil dopáleně. Jenomže potom mu došlo, že ten první kokot i ten, co se vydává za jeho družku, jsou nejspíš jenom další tajní agenti, co se u něj sem tam vyskytnou od té doby, co s takovými věcičkami operuje, a jako takové je bral.
Musel uznat, že sem tam i na chvíli zapomněl, že si jen tak hraje. To ostatně byla nejspíš Yoongiho chyba. Mafiánovi se líbilo, jak se pro něj snažil být skvělou společnicí, stejně jako ty věci, co pro něj udělal. Doslova si kvůli němu vypálil do kůže nějakej nápis, kterému sice nerozuměl (na to byl příliš negramotný), ale stejně by ho poznal všude (alespoň za střízliva). Dále ho uklidňovala myšlenka, že vlastně nikdy doopravdy nebyl poražen v pití alkoholu ženou.
Yoongi pro něj doslova udělal první i poslední, aby ho nějak zabavil a ty hry, co s ním hrát chtěl, s ním bez mrknutí oka hrál. A měl pravdu v tom svém dopisu, že spolu rozehráli jednu velmi nebezpečnou, kterou musejí dotáhnout do konce.
ČTEŠ
Neexistující dívka, která přelstila korejského mafiána
FanfictionMoje sestra má ráda BTS a já mám ráda Wattpad, tak jsme to daly dohromady a vznikly z toho fanfikce :DDD Tohle je první z nich o cestování časem, sňatcích, podvodech, plození dětí a tak dále, znáte to :) Jo a hlavní postavy jsou samozřejmě členové B...