Kapitola 19 - Nabušenej Chan

12 3 0
                                    

Nabušenej Chan si nenechával říkat „nabušenej" proto, že by byl kdovíjaký silák. Právě naopak, byl muší váha. Své přízvisko získal proto, že byl chodící encyklopedie, a i když informace, jimiž jeho mozková kapacita oplývala, byly sem tam mylné, pořád jich udržovala úctyhodně dost pohromadě.

Supa Jina neměl Nabušenej Chan rád, protože mu lidově řečeno lezl do rajónu a byl děsně tupej (respektive z něj čišel pocit, že nemá vlastně ponětí, co taková práce mafiána obnáší). Jin by nad ním byl vyhrál fyzickou převahou, mentální ovšem nikoliv, a na to si Nabušenej Chan, který se plánoval se Supem Jinem utkat ve vědomostní soutěži, brousil zuby.

To ještě ovšem nebyl obeznámen s tím, že život mafiánského bosse Jina se od jejich posledního setkání od základů změnil. Byl nyní o důvtipnou družku, DZJ a párek idiotů, který by dokázal vyvést z míry snad i Dalajlámu, bohatší.

Zmiňovaný párek idiotů se těsně před setkáním s Nabušeným Chanem setkal se Supem Jinem a jeho prasáky (mezi které by sami intelektem dočista zapadli). Agent Kook se mu z celého srdce omluvil, že nedopatřením zastřelil jeho družku. Toho dne nad tím však Sup Jin již pouze mávnul rukou a málem tajnému agentovi OPHK za tento omyl ještě poděkoval, protože nebýt jej, tak má tu děvku Woohan ještě na krku, což by značně zkomplikovalo jeho vztah se slečnou Yoonji, to za prvé, a za druhé, když oni jsou vlastně tedy její lidi, tak nemá to srdce je zabít, protože to by mohla být slečna Yoonji nešťastná, což by vlastně lámalo srdce i jemu, protože ji teď bezmezně miloval, což celé postrádalo původní smysl.

Agent Kook měl jediné štěstí, že slečna Yoonji osobně nebyla u tohoto rozhovoru přítomna, protože po tom všem, co si tu už prožila, by milému nejspíš jen řekla: „Klidně ho zastřel, aspoň bude o jednoho kokota míň."

Přítomnost pochybného párku imbecilů ho navíc přesvědčila, aby alespoň pozměnil svou taktiku v tom, že svou milou nebude vydávat za nikoho jiného, i kdyby ho měl vzít čert. Příliš slečnu Yoonji miloval na to, aby ji oslovoval jménem Woohan, kterou nemiloval vlastně zase až tolik.

Slečna Yoonji přišla až v doprovodu sluhy Taehyunga, který jí byl nyní zavázán slibem mlčenlivosti pod podmínkou ztráty mužství, na samotné setkání s Nabušeným Chanem. V jejich vlasech se třpytila nablýskaná spona, která poskytovala vhled do celé situace vůdci operace a jeho ženě, kteří veleli tak nějak „z vrchu". Také byli jediní, kdo si k následující scéně mohli otevřít flašku vína a chroupat popcorn.

09:00:02 Zasedání naplánované na devátou hodinu začíná s mírným zpožděním. Dva mafiáni si upřeně hledí do očí, zatímco jejich gangy (nebo gang, tajný agent, DZJ a Jimin) stojí v trapném tichu okolo nich.

#staringcontest

09:01:15 Yoonji schází ze schodů a vchází do místnosti následovaná Jinovým slouhou, elegantně pohodí vlasy, a jako jediná usedá vedle svého druha na dlouhou lavici se slovy: „Zmeškala jsem něco?"

Sluha Taehyung se přidá k ostatním.

09:02:52 Dva členové z družiny Nabušeného Chana si slečnu Yoonji bedlivě prohlížejí, ona si jejich pohledů nevšímá. Ti samí členové družiny si vzápětí chvíli něco šuškají, ale za okamžik zase zmlknou a dále už jsou taky potichu.

09:10:26 Manželé u obrazovky měli poněkud dlouhou chvíli, tak šli místo sledování dalšího vývoje dění zkusit své štěstí s plozením dětí.

09:31:05 Mafiáni na sebe nyní beze slov zírají dobré půl hodiny. Tento souboj nakonec prohrává k velkému překvapení všech Nabušenej Chan, který se zvedne první a prohlásí: „Odveta ve středu za svítání."

Neexistující dívka, která přelstila korejského mafiánaKde žijí příběhy. Začni objevovat