Předseda sektoru PRČA právě poslal svému nadřízenému syna a matku, a to pomocí pravého prstenu, který zkoušeli metodou pokus-omyl, až to jednou zafungovalo, a ti dva se přímo před předsedovým zrakem rozplynuli. Dále předseda Yoongi nějak netušil co teď se životem. Jeho poslání bylo u konce. Jenomže jeho vášeň a nadšení přetrvávaly.
Připadal si podvedený. Jako kdyby přišel do nějaké nejmenované společnosti stát se hudebním producentem, ale oni by z něj udělali idola a tanečníka a takové podobně zvrhlé věci. Jenomže on si nakonec ani nemohl stěžovat, protože se mu to tak, jak to teď bylo, dokonce líbilo. Jo, líbilo se mu to. Možná vážně pouvažuje nad tím agentským kurzem nebo co...
Sup Jin usnul svázaný, avšak čerstvě uspokojený.
Otravný, taktéž čerstvě uspokojený pár, našel předsedu Yoongiho u řeky, kde se zrovna snažil loveckou puškou rozstřílet zbylé falešné prsteny na padrť, aby si trochu ulevil. Agent Kook ho zvesela pozdravil. Jimin si nicméně začínal dělat starosti o předsedův psychický stav.
„Co tady chcete?" utrhl se na ně zprudka.
„Jdeme ti zabránit udělat nějakou blbost," vysvětlil agent Kook mírumilovným hlasem. Předseda se nepozastavoval nad tím, že mu najednou tyká, vlastně očekával, že to začne dělat mnohem dříve, byl to přeci kokot.
„Jakou blbost máš na mysli?" odtušil.
Agent Kook ani Jimin, který ho doprovázel jako dámská kabelka, na to nic neřekli a chopili se ho každý za jednu ruku.
„Tohle děláme pro tvý dobro, je ti to jasný, že jo?" zeptal se předsedy Jimin (který mu mimochodem taky začal tykat, protože když už to dělal agent Kook, tak on přece může taky, no ne?), když mu svázali ruce za zády (o čemž usoudil, že by to zvládnul i sám, ale budiž) a posadili ho ke stromu, aby měl dobrý výhled na souboj, ke kterému se pomalu ale jistě schylovalo.
Agent Kook znalecky připevnil záznamní cetku předsedovi nad hlavu, aby se šéf a jeho ženuška taky mohli pokochat krvavým zápasem, a začal si připravovat zbraň, kterou Supa Jina sestřelí jen co se přiblíží.
„Garantuju ti, že mineš," ušklíbnul se na něj předseda Yoongi. Ostatně jako vždycky, dodal pro sebe v duchu.
„Zalep mu pusu," přikázal agent Kook svému kamarádovi s výhodou partnerského vztahu (protože přece nejsou takové klišé, že svůj vztah budou nazývat „chozením").
„Opovaž se!" zavrčel na Jimina Yoongi. Můžete hádat třikrát, z koho měl Jimin větší respekt. Takže nakonec zůstal jen zahanbeně stát. „Co plánujete dělat, proboha?!" Rozčílil se Yoongi. „Mezi družinou Nabušenýho Chana jsou dva ToXičtí Trablmejkři. Jestli někdo provede nějakou blbost, budou to spíš oni než já, a vy dva kreténi tomu budete zase jenom nečinně přihlížet!" Seřval svoje kolegy, mezitím co usilovně pracoval na svém rozvazování.
Jimin a agent Kook na sebe pár sekund bezradně koukali. Tušili, kdo zhruba jsou ToXičtí Trablmejkři, protože o nich párkrát slyšeli, zároveň se jim však nezdálo, že by kdy dosáhli něčeho natolik významného, aby si na ně vzpomněli nějak často. Prostě jen existovali. Agent Kook ani příliš nevěřil tomu, že by se jim kdy podařilo vynalézt prostředky pro cestování časem, když ani on neměl příliš páru, jak se takové prostředky vyrábí.
Jimina napadal jediný způsob, jak by si Trablmejkři k cetkám přišli – prostě je šlohli jim nebo nějakému jinému odboru. „Byli jsme napáleni," oznámil dramaticky. „Spolupracuješ s nimi? Dal jsi jim cetky?" ukázal šokovaně na předsedu.
ČTEŠ
Neexistující dívka, která přelstila korejského mafiána
أدب الهواةMoje sestra má ráda BTS a já mám ráda Wattpad, tak jsme to daly dohromady a vznikly z toho fanfikce :DDD Tohle je první z nich o cestování časem, sňatcích, podvodech, plození dětí a tak dále, znáte to :) Jo a hlavní postavy jsou samozřejmě členové B...