Předseda Yoongi si zmateně prohlížel své mokré nahé tělo ve starobylém zrcadlem. Nebyl si už příliš jistý, komu jeho tělo ještě vlastně patří. Jemu? Mafiánce Yoonji? Supu Jinovi? Snad na pár chvil zauvažoval i o tom, jestli se třeba necítí i trochu jako žena, nakonec ale usoudil, že je mu celkem jedno, co má mezi nohama, protože mu to bylo jedno u všech lidí, a nechtěl ze sebe v tomhle dělat výjimku.
Raději se proto rozhodnul provést po koupeli ještě nejnutnější hygienu, ke které měl pro jednou alespoň trochu pohodlí. Vůbec nechápal, jak je možné, že si ten zmetek ještě ani nestačil všimnout, že jeho družka se holí častěji než on sám, ať už sama potají někde u řeky či přímo před ním (nebo s ním) a svou opravdovou potřebu oholit si strniště skrývá za fakt pitomou výmluvu, že „muži při holení vypadají asi takto nějak poťouchle".
Když byl se vším hotov, někdo zrovínka zaklepal na dveře, koupelny, která byla spíše taková provizorní, ale to v té době bylo asi normální. Yoongi, který měl na sobě nyní pouze bílé roucho (no prostě hlavně něco pohodlného ke spánku, že jo?), nebyl psychicky připravený na roli slečny Yoonji, jenomže neměl na výběr. „Kdo tam?" nechal ji se zeptat.
„To jsem jen já," řekl hlas mafiána Jina. Yoongi protočil oči. To nebyla ta předcházející situace již dostatečným trestem?! Ku jeho překvapení však bláhový mafián řekl tohle: „Přinesl jsem vám květiny, abych trochu odčinil to, jak hanebně jsem s vámi předtím zacházel. Rovněž bych se chtěl hluboce omluvit, jestli jsem vám ublížil, protože to nebyl účel mého počínání. Chtěl jsem... si však víte... s vámi hrát, protože jsem trdlo, což už jste ale nejspíš pochopila, protože jste bystrá."
Yoongi se nemohl rozhodnout, zda je dobré znamení, že se díky Yoonji mafiánský boss poprvé zachoval jako kavalír, nebo je to špatné znamení, protože s takovou dívka mafiánovi celá propadne dočista brzy, a své mužské já, kterému bylo pohlaví lidí, do kterých je schopen se zamilovat, u prdele, dost možná stáhne do těchto pekel s sebou.
„Mohl byste jít prosím pryč?" požádal pro zatím mafiána, jelikož už se nebyl schopný držet role. Z oka mu vytekla unavená slza. „Potřebuji si odpočinout a promyslet... ehm... další postup."
„Och, jistě, jak si přejete," odvětil mafiánský boss úslužně. „Nechám vám květiny ve váze na nočním stolku."
„To je od vás milé. Ty květiny," poděkoval Yoongi opřený o provizorní dveře koupelny zády. „A prokažte mi tu laskavost a cestou z pokoje se příliš nerozhlížejte, buďte tak hodný." Dodal, když si vzpomněl na své oblečení (a paruku) rozházené po celém pokoji.
Poslední, co od mafiána slyšel, byly nadávky, když si ukopl palec o roh dveří, když z nich vycházel. Potom vyšel z koupelny a zhrzen nad tímto podivným životem konečně usnul.
Mezitím bychom se konečně mohli přesunout k jednotce DZJ pod vedením potrhlého páru. První, co po svém zjevu v určené době udělali, bylo to, že před nimi přistál ztracený kolega. Toho si hlavní vyslanec, agent Kook, ani jeho milý příliš nevšímali, protože promýšleli další postup.
Kdyby přišlo ve správný čas, chtěli to provést takto: Setkají se ještě před hostincem s mafiánem a jeho družinou, řeknou, že jsou z gangu otce slečny Yoonji (která jim to určitě ráda potvrdí, pravil Jimin) a pro tuto akci se Jinovi nabídnou býti „spolumafiány" (a tento název vymyslel agent Kook, protože je to přeci dobrý název, pánové) v té akci proti Nabušenýmu Chanovi. Takto se rozhodli především proto, že Sup Jin by se jim hodil kvůli jistejm okolnostem spíš živej než mrtvej, a pokud mu s tím, co si nadrobil, nikdo nepomůže, dalo se předpokládat, že skončí spíš mrtvej.
Oni to tedy udělali úplně stejně i nyní, o hodinu později, akorát jim to už bylo k ničemu. V hale se setkali pouze s mnichem Hoseokem, který se zde rozhodnul rozjímat a obeznámil je s faktem, že celá mafiánská cháska se odebrala do sklepení „rozjímat" o utkání s panem Chanem nad soudkem piva. Zároveň si potřásl pravicí při opětovném shledání s agentem Kookem a seznámil se s Jiminem a DZJ z OPHK.
Jinak bylo setkání s mnichem celkem k ničemu, což musel uznat i zklamaný pár, který usoudil, že nemůže být na škodu jít se setkat s gangem do sklepení a potykat si u mafiánské pitky. Tam se ale dozvěděli, že jdou taky nevhod, protože setkání s Nabušeným Chanem začíná již za méně než hodinu a oni neměli šajna o tom, jak by mělo probíhat, protože byli moc líní na to přečíst si to v kronikách. Tak alespoň připili na Jinovo vítězství.
Yoongi, který při svém pobytu zde vždy spával nožem v ruce (a později z reflexu i po něm), byl toho dne vzbuzen Jinovým sluhou. „Vstávejte, slečno Yoonji," šťouchnul do ní jemně, a napadla ho jedna osudová věc - slečna Yoonji, ta bláznivá rebelka, se ostříhala (ve skutečnosti jen nechtěla spát v té propocené paruce). „Pan Chan tady bude coby nevidět." Pokračoval Tae a odpovědí mu bylo jen nezaujaté mručení.
Taehyung se uchýlil k radikálnějšímu řešení a stáhnul ze slečny Yoonji přikrývku. Tak přišel k druhému, osudovějšímu poznání - ačkoliv předseda Yoongi nespal nahý, jeho splývavá bílá noční košile prozrazovala, že na místě, kde ženy mívají ňadra, cosi chybí. Bylo by také možná dobré poznamenat, že Taehyung měl od jistého mnicha přísný zákaz slečnu Yoonji obtěžovat, když spí, ten šel však jedním uchem dovnitř a druhým ven, protože dle názoru mladého sluhy neměl logické odůvodnění, a co nemá logické odůvodnění, to on bohužel vždy zapomene.
„Slečno... vy jste... vy jste... kluk...?" vydechl proto nyní šokovaně, a i on nyní začínal ten zákaz chápat.
Teprve to Yoongiho probralo natolik, aby se vzpružil, a přiložil sluhovi nůž mezi nohy. „Ještě jednou o tom cekni, a ty sám už brzo nebudeš." Varoval ho.
Taehyung vydal lehké „ou", když pochopil, jak předseda svá slova asi myslí, ale pro dobro všech se rozhodnul na celý rozhovor i to, co se stalo před ním, raději zapomenout.
ČTEŠ
Neexistující dívka, která přelstila korejského mafiána
FanfictionMoje sestra má ráda BTS a já mám ráda Wattpad, tak jsme to daly dohromady a vznikly z toho fanfikce :DDD Tohle je první z nich o cestování časem, sňatcích, podvodech, plození dětí a tak dále, znáte to :) Jo a hlavní postavy jsou samozřejmě členové B...