Kapitola 21 - SUGA

11 3 0
                                    

/!TRIGGER WARNING! Sebepoškozování. Prosím, prosím, pokud k tomu má někdo sklony, nečtěte tuhle kapitolku, potažmo i tu další, zlomilo by mi to srdíčko, já vás ráda bavím, ale nechci, aby to bylo na úkor něčího zdraví. Mám tam pro vás ještě spoustu vtipnějších scének v zásobě, takže určitě o nic nepřicházíte. Žijte blaze! :)/

*

Nyní by asi bylo vhodné zmínit, že je pravděpodobné, že Sup Jin od té doby, co se v roce 1866 praštil při pádu z koně do hlavy, trpěl obličejovou slepotou. O této skutečnosti však nepojednával žádný historický pramen, ani si jej mafián sám nebyl vědom. Poslední fakt se ovšem tímto přepisem dějin poněkud změnil.

Zdrcený Jin opustil hostinec s myšlenkou na ženu, která mu učarovala, ale o níž vlastně netušil, jak vůbec vypadá. Opravdu si to nebyl vůbec schopen vybavit. Sakra. Miloval ji. Miloval ji pro její chování, které bylo výstřední a zapamatovatelné. Její obličej si však nepamatoval.

Předseda Yoongi šel mezitím rozmístit záznamní cetky na místo posledního historického souboje mezi Supem Jinem a Nabušeným Chanem, o kterém tušil, že proběhne pár dní po souboji vědomostním.

A potom se za ním ozvalo: „Hej, myslivče!", a i když Yoongi nechápal, proč jej tak dotyčný hlas oslovil, samozřejmě poznal jeho majitele, a dal se na úprk, aniž by druhému muži pohlédl do očí.

„Hej! Hej!" zařval za ním Sup Jin a začal domnělého myslivce nahánět po lese.

Yoongi si byl jist, že je v pasti. Jeho hra skončí, pokud se nechá chytit. Musí mafiánskému bossovi utéct – není jiná možnost.

Jenomže měl smůlu. Zakopl o šutr. A vzápětí na něj mafiánský boss zaklekl. „Proč přede mnou utíkáte?!" Rozezlil se.

Yoongi měl v téhle poloze značné nevýhody: Za prvé nemohl před mafiánem promluvit, protože pak by jej poznal po hlase. Za druhé i kdyby mluvit chtěl, nemohl stejně, protože mafián mu právě máchal držku v bahně.

„Člověče, vy jste snad němej!" odfrknul si vytočený gangster a otočil pochybného zabláceného myslivečka čelem k sobě. „Jste němej?!" zatřásl s ním.

Yoongi plaše přikývl. Ještě nikdy v životě nebyl takhle blízko prasknutí srdečního svalu. „Tím líp," pokýval však hlavou mafián a pustil jej, načež mu i pomohl vstát. „Mluvit teda budu já."

„Víte, myslivečku," (Yoongi stále nechápal, pro jej tak boss oslovil. Měl na sobě hábit ToXického Trablmejkra a pod pláštěm schované dva revolvery vyrobené v roce 2015. Přikládal to prosté skutečnosti, že mafián je opilý stejně jako každý jiný den.), „zamiloval jsem se." Prohlásil Jin. Yoongiho srdce, nyní již téměř zotavené po předchozím šoku, málem vybuchlo znovu. „Je chytrá, kouzelná, důvtipná, nebere si servítky, není schopná mě poslouchat, ale při tom všem mě dobíjí energií... jako... jako cukr," (podivné přirovnání, pomyslel si Yoongi), „... ale já jí ani nemůžu říct, že je krásná... protože... protože ji nepoznám," povzdechl si mafián, sundal klobouk, a jelikož právě došli k řece, padnul na kolena. „Zrovna před chvílí jsem si ji spletl s jinou slečnou jen proto, že měla podobný účes."

Prosopagnosie, problesklo hlavou Yoongimu, který sice nebyl chodící encyklopedie jako Nabušenej Chan, ale za to byl generátor náhodných pojmů. Napadl ho jediný způsob, jak mafiána diagnostikovat. Ruce i nohy se mu třásly, když se sklonil k řece a pomalu si omyl obličej, přičemž si neustále připomínal cetku na pravém zápěstí, která ho v nouzi nejvyšší vrátí o deset sekund zpátky v čase, kdyby se zmýlil.

Otočil se k mafiánovi nyní čistou tváří v tvář a usmál se na něj.

Ten se také pousmál. „Vždyť mně je jedno, jak vypadáte, já si to stejně nebudu pamatovat," brouknul.

Tak přece, pomyslel si Yoongi.

„Kéž by na sobě Yoonji měla nějakou značku," pokračoval mafián sklesle. „Něco, podle čeho bych ji vždycky poznal. Takhle ji jednoho dne podvedu a ani o tom nebudu vědět." Dodal s povzdechem.


Jimin v paruce šaškoval před agentem Kookem, kterému mnich Hoseok vyndával kulku z postřelené nohy. Agent vedle sebe měl rozdělanou flašku whiskey a přihnul si pokaždé, když bolest nebo pohled na jeho (možná) přítele vyvádějícího kraviny (například striptýz, aby agent přišel na jiné myšlenky) začaly být neúnosné.

Když už byl dotyčný agent pořádně na štěrk, dokonce dostal halucinace. Do jejich ložnice se totiž vřítil předseda Yoongi.

„Ty bláho, předsedo, co vy tady?!" zahalekal na něj. „Šéf povolal posily?"

„Drž hubu, kokote," zavrčel na něj předseda, neomaleně dopil zbytek jeho whiskey a strhnul z polo svlečeného Jimina paruku se slovy: „Já ji potřebuju víc než ty." Potom zalezl do koupelny i s tou hromadou dívčích šatů, které držel v náručí a které právě vyzvednul z Jinova pokoje, kde je předtím zanechal.

„My budeme nicméně pokračovat," mnich se nenechal ničím vzrušovat a dále se věnoval svému pacientovi (kromě teologie kdysi totiž studoval i online kurzy lékařství).

Velmi záhy se ovšem z koupelny začaly ozývat peprné výrazy. To jak předseda nahřál pomocí svíčky ostří nože a zkoušel si na levé předloktí vypálit anglické slovo „SUGAR". Čtyři pětiny zvládnul, na poslední písmenko – „R" – se vysral poté, co si myslel, že tu bolest už nevydrží a prostě chcípne.

Netušil, proč se sám pro to negramotné mafiánské hovado takhle hloupě označkoval. Asi proto, že začínal mít už fakt problém.

Neexistující dívka, která přelstila korejského mafiánaKde žijí příběhy. Začni objevovat