0.3

17.3K 541 56
                                    

🌙

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



🌙

@ayparcasiii: günaydın sevdiğim (12.24)

@ayparcasiii: nerdesin? (13.15)

@ayparcasiii: merak etmeye başladım (17.45)

Genç kadın merakla camın önüne geçti ve karşısındaki apartmana baktı. Sevdiği orada oturuyordu. Tam karşısında. Eve her gün uğramıyordu. Bunun sebebi ise bir karargahta komutan olmasıydı. Onu ilk gördüğü zaman neye uğradığını şaşırmıştı. 1 seneye yakın olmuştu Cihangir bu mahalleye taşınalı. Taşındığı günden beri teyzelerin göz bebeği, mahallenin genç kızların ise hayallerini süsleyen adam olmuştu.

Ama o sadece benim, diye geçirdi içinden Ayza. Başkasına yâr etmezdi onu. Edemezdi.

İri cüssesi ile olduğu ortamda direkt dikkat çekerdi, Cihangir. Ayza ise bu durumdan hiç ama hiç hoşnut değildi. Nasıl olsundu? Sevdiği adama başka gözler değdiğinde gözlerinden ateş püskürtecek duruma geliyordu neredeyse.

Oflayarak ayağa kalktı ve ayağını sürüye sürüye odasından çıktı. Annesine gidecek ve ağzından laf almaya çalışacaktı.

Mutfağa giriş yaptığında annesinin tezgahta patates doğradığını gördü.

"Anne? Cihangir yok." dedi Ayza paldır küldür konuya dalarken. Gerçekten de ağzını aramaya çalışıyordu(!)

"Karargahta olabilir, kızım." dedi annesi Ayza'ya kısa bir bakış atarak. Annesi Ayza'nın Cihangir'e olan hayranlığını, sevgisini biliyordu. Cihangir'i her gördüğünde elinin ayağının birbirine girmesi ve saçmalaması kendisini ele veriyordu. Neyse ki Cihangir'in yanında böyle şeyler yapmıyordu. Yoksa kızcağız rezil rüsva olurdu o haliyle.

"Ama ben merak ettim. Kaç saat oldu." dedi üzgünce. Ona bir şey olabileceği düşüncesiyle içi sızlıyordu fakat bu düşünceyi hemen defetti. "Şey... Acaba sen Leyla Teyze'yi arasan... Ağzından laf alsan. He? Güzel annem?" diye devam etti konuşmasına. Annesine yavru kedi bakışları atıyordu fakat annesi asla oralı olmuyordu. Eğer suratına bakarsa biliyordu ki kızına asla kıyamazdı.

"İşi gücü vardır Leyla'nın şimdi." dedi Ayza'yı geçiştirmek için. Ayza'nın Cihangir'e bu denli bağlanması annesini korkutmuyor değildi. Umarım sonunda üzülen kişi Ayza olmazdı.

"Ne işi bu saatte ya? En fazla yemek yapıyordur." dedi ve tezgaha dayanarak suratını annesinin önüne getirdi. Gülümseyerek baktı suratına. Annesi derin bir nefes alıp verdi ve gülümsedi.

"Tamam, getir telefonu."

"Sultanım be!" dedi ve annesinin yanağına dudaklarını değdirerek sulu sulu öptü.

AYZA | YARI TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin