🌙"Ayza, aç kapıyı kuzum." diye seslenen Belkız'ın sesini duyan Ayza yattığı yatakta diğer tarafa döndü ve ses vermeden bekledi öylece. Derin bir nefes alıp verdi. Ağlamak istiyordu ama 2 gündür o kadar çok ağlıyordu ki gözyaşı kalmamıştı artık.
"Ayza?" diye seslendi Belkız tekrardan. İki gündür aralıksız geliyordu fakat Ayza çıkmıyordu dışarı. Neyseki bu iki gün haftasonu olduğundan kreş'e gitmek zorunda kalmamıştı ama yarın iş başı yapacaktı. Ofladı ve yattığı yerden dikeldi.
"Efendim." diye seslendi Belkız'a. Belkız Ayza'nın sesini duyunca rahatladı. Abisinin yediği boku biliyordu elbet ama inanmamıştı. Abisinden sözlü olarak Ayça ile sevgili olduğunu duymamıştı. Bir terslik olduğuna emindi ama Ayza buna inanmıyordu.
Cihangir Ayça ile sevgiliydi.
"Geleyim mi içeriye? Açacak mısın kapıyı?" diye sordu çocuksu bir eda ile. Ayza gülümsedi. Belkız'ı seviyordu ve üzüldüğünün de farkındaydı. Onu cezalandırmanın bir manası yoktu. Burada suçlu varsa eğer o da Cihangir'in ta kendisi idi.
Ayza yatağından inip yavaş adımlarıyla kapıya doğru gitti ve kilidi açtı. Kapı kulpu aşağı indiğinde kapıyı açarak Belkız içeriye girdi. Girer girmez Ayza'ya doğru atıldı ve ona sarıldı. Ayza da Belkız'ın sarılışına karşılık verdi. Gözlerinin dolduğunu hissettiğinde kapattı ve gözyaşlarını iteledi.
"İyi misin?" diye sordu Belkız Ayza'dan ayrılarak. Ayza kafasını salladı ve kapıyı kapatıp yatağına doğru ilerledi. Yatağa oturduğunda Belkız'da komidinin yanında duran sallanan sandalyeye oturdu.
"İyiyim." dedi titrek sesi ile. Belkız inanmamıştı. Suratından belliydi ne halde olduğu. Abisini boğmak istiyordu.
"Bence doğru değil." diye girdi konuya Belkız. Ayza kafasını salladı iki yana doğru.
"Bence doğru." dedi ve derin nefes alıp verdi. "Zaten belli değil miydi her şey? Her zaman Ayça'nın yanına gidiyordu. Onunla birlikteydi."
"Ne amaçla gittiğini biliyoruz. Ne bok yediklerini." dedi ve yüzünü buruşturdu Belkız. Abisinin cinsel hayatını bilmek Belkız'ın garibine gidiyordu.
"Ne olursa olsun o amaç sevgililiğe ulaşmış demek, Belkız. Ne yapabiliriz?" dedi yenilmişlik ile. "Yengenle tanışırsın ilerde."
"Ne yengesi be!" diye yükseldi Belkız. "O kadın eve 1 adım bile atamaz. Annem sevmiyor bir kere o kızı."
"Abin seviyor belli ki. Sevdanın karşısında kim durabilir?"
Söylediği cümle ile içi acımıştı, Ayza'nın.
"Ayza abimden duymadığın şeyler ile senaryo üretiyorsun,bebeğim." dedi ve ayağa kalkıp Ayza'nın yanına oturdu. "Abimin ağzından laf alacağım. Abimi yedirtmem!"
*
Ayza kafasını yastığa koyup kulaklığı kulağına taktı. Sırtüstü uzanarak tavanı izledi bir süre. Bu gece uyuyamayacaktı büyük ihtimalle ama uyumalıydı. Yarın sabah erken kalkacaktı.
Telefonu titrediğinde göğüsünün üzerine koyduğu telefonu kaldırıp ekrana baktı. İnstagramdan bildirim gelmişti. Bildirimi açtığında gözleri şaşkınlık ile pörtlemiş birkaç saniye bildirime bakmıştı öylece.
Cihangir Ayza'nın açtığı ilk hesaba mesaj atmıştı.
@cihangirergnl: Nerelerdesin?
🌙
1K OLMUŞUZZZZZ🥳🥳🥳🥳🥳 Teşekkür ediyorum destek veren herkese🥰🥰🥰🥰🥲🥲🥲
Hatırlamayanlar olur diye söyleyim, ilk hesabı Cihangir engellemişti. Engeli kaldırıp mesaj attı yani
Ben de sizi salak yerine koyuyormuşum gibi oldu ama tövbe haşaaa unutmuşsunuzdur diye söyledim skalwkpwlsos
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AYZA | YARI TEXTİNG
Short Story(Hikayede +18 sahneler -azcık- mevcut olacaktır. Rahatsız olacaklar, bunu eleştirecek olacak olanlar okumasın.) @ayparcasiii: küfür ederken bir yakışıklı oluyorsun anlatamam @ayparcasiii: kafandan tutup dudağına yapışasım geliyor @cihangirergnl: Töv...