🌙İşten çıkmış evine doğru yürüyordu,Ayza. Kolundaki saate değdi gözleri.
18:06'yı gösteriyordu. Nefesini sıkkınlıkla üfledi ve omzuna taktığı çantayı düzeltti. Yorgundu. Bir an önce eve gidecek ve Cihangir'e iyi geceler mesajını yazıp uyuyacaktı. Biraz erken bir 'iyi geceler' mesajı olacaktı ama ona mesaj atmadan da gününü geçiremiyordu.
Dalgın dalgın yürürken yanına yaklaşan arabayı farketmemişti Ayza. Önüne bakıyor ara sıra yere değiyordu gözleri. Yanına yaklaşan araba korna öttürdüğünde yerinde zıpladı ve kaşlarını çatarak yanına döndürdü bakışlarını.
Cihangir'in arabasıydı.
Yine.
Ön camı indirip kafasını eğerek Ayza'ya baktı Cihangir. Ayza da biraz eğildi ve ona doğru baktı. Şaşırmıştı. Hem de fazlasıyla.
İşe giderken neredeyse haftada birkaç kez denk geliyorlardı. Gerçekten tesadüftü bu olanlar (!)
"Ayza? Eve geçiyordum ben de. Gelsene."
Ayza düşündü birkaç saniye. Gerçekten yorgundu ve Cihangirle gitmek ona bayağı bir cazip gelmişti. Yol boyunca ağzını açmasa sağ salim eve varabilirlerdi.
"Olur." dedi ve ön kapıyı açıp kendisini içeriye attı. Her zamanki gibi arabanın içini Cihangir'in parfüm kokusu sarmıştı. Derin bir nefes almaktan kendini alıkoyamamıştı.
Cihangir, Ayza arabaya biner binmez gaza köklemiş ve yola koyulmuştu.
"Karargahtan mı dönüyorsun?" diye sordu, Ayza. Ortam fazla sessizdi ve Ayza gerilmişti.
"Evet."
"Bu aralar sıklıkla karşılaşıyoruz." dedi ve bakışlarını kısa bir anlığına Cihangir'e çevirdi. Yüzünde mimik oynamamıştı. "İşler yoğun değil galiba."
"Biraz öyle. Bizim işte ne zaman ne olacağı belli olmuyor."
"Haklısın." diye mırıldandı. Cihangir direksiyonun yanında duran telefonunu eline aldı ve baş parmağı ile tuş kilidini açtı. Kırmızı ışığa geldiklerinde araba yavaşladı ve durdu. Cihangir Ayza'nın telefonu görmemesi için parlaklığı kıstı ve instagrama girdi. Fake hesaba mesaj atacaktı. Kafasında dönüp duran tilkiler belkide bu akşam her şeyi netleştirecekti.
Ayza çaktırmadan telefona bakmaya çalışıyordu ama ekranın karanlık olması sebebiyle bir şey göremiyordu. Canı sıkılmıştı bu olaya. Gözlerini telefondan çekip cama çevirmiş ve etrafa bakmaya başlamıştı. Bu yoldaki kırmızı ışık biraz uzun sürüyordu.
Cihangir instagrama girdiğinde dm'e girdi ve fake hesapla olan konuşmasına tıkladı.
@cihangirergnl: Nerelerdesiniz bakayım? (18.10)
Ayza'ya instagram bildirimi geldiğinde hiç umursamamıştı fakat Cihangir için öyle değildi.
Mesaj yazmaya devam etti daha net anlayabilmek için.
@cihangirergnl: Bugün çok sık yazmadın.
Tekrardan Ayza'ya mesaj sesi geldiğinde Cihangir gülümsedi ve telefon kilidini kapatarak tekrardan aynı yerine koydu. Yeşil ışık birkaç saniye içerisinde yandıktan sonra gaza bastı ve yola devam etti tekrardan.
Cihangir artık bazı şeylerden emindi.
Hatta her şeyden emindi.
Ona yazan 'ay parçası' adlı fake hesap Ayza Talan'dı.
🌙
Gelecek bölüm her şey başlıyor arkadaşlaaaar, çok heyecanlıııı💃🏼💃🏼💃🏼
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AYZA | YARI TEXTİNG
Short Story(Hikayede +18 sahneler -azcık- mevcut olacaktır. Rahatsız olacaklar, bunu eleştirecek olacak olanlar okumasın.) @ayparcasiii: küfür ederken bir yakışıklı oluyorsun anlatamam @ayparcasiii: kafandan tutup dudağına yapışasım geliyor @cihangirergnl: Töv...