6.2

7.2K 290 10
                                    



100K OLMUŞUZZZ🥳🥳💃🏼💃🏼

Kitabımı okuyan, şans veren herkese çok teşekkür ediyorum. İyi ki varsınız🥺

Bu bölüme de oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın🤍

İyi okumalaaar🌙




🌙

(Ayza'nın kombini

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Ayza'nın kombini.)

Ayza'dan


"Yavrum, kreşin önündeyim."

"Çıkıyorum."

Aramayı sonlandırıp çantama telefonu attım ve öğretmenler odasından çıktım. Kapının önünde duran velilere gülümseyerek selam verdikten sonra kreşten çıktım ve dış kapıya doğru ilerledim.

Kapıdan çıktığımda arabasına yaslanmış bir şekilde Cihangir'i gördüğümde gülümsedim ve yanına doğru adımladım.

Cihangir, onun önüne gidene kadar beni baştan aşağıya süzmüştü.

"Yavrum?" dedi şefkatle. "Çok güzel olmuşsun."

"Teşekkür ederim." dedim ve gülümsedim. "Çekil de bineyim arabaya."

"Sarılmayacak mıyız?" dedi kaşlarını çatıp.

"Hayır, ne münasebet?" dedim alayla ve ön koltuğa yaslamış olduğu kalçamla kalçasını iteledim. Kapıyı açıp ardımdan kapıyı sertçe kapattığımda Cihangir'in şok ifadesiyle bana döndüğünü görmüştüm. Yüzüme şirin bir gülümseme yerleştirip camı indirdim.

"Yavrum, kırsaydın!"

"Konuşma da bin arabaya." dedim ve camı kapatıp önüme döndüm. Cihangir'de saniyeler içerisinde arabaya binip kapısını yavaşca kapattı ve direksiyona ellerini koydu.

"Bebeğim, iyi misin?" diye sorduğunda kafamı gülümseyip ona çevirdim.

"İyiyim, sen nasılsın?"

"Sana demedim." dediğinde şok ifadesiyle baktım ona. "Arabamla konuşuyorum. Mâlum hayvana biner gibi bindiğin için canı acımış olabilir."

"Sana inanamıyorum, Cihangir!" dedim hayret içerisinde. Resmen arabasına 'bebeğim' demişti ya!

Arabayı kıskanmıştım resmen. Hödük adam.

Cihangir, beni takmadan arabayı çalıştırıp yola konulduğunda suratımda ki donuk ifadeyi düzeltmemiştim. Adeta onu affetmemem için yapıyordu bunları.

"Yavrum?" dediğinde cevap vermemiştim. Belki de arabasına söylüyordu?

"Ayza'm?"

AYZA | YARI TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin