(Belkız'ın kıyafeti.)
(Ayza'nın kıyafeti.)
🌙
"Bindik bir alamete, gidiyoruz kıyamete." diye mırıldandı, Belkız. Ayza ise takmadı Belkız'ın dediğini ve kolundan tutup sürükledi onu.
Şu an yaptıkları şey çılgıncaydı.
Cihangir ve karargahtaki arkadaşları bu gece kulübe gitmişlerdi. Belkız bunu öğrenir öğrenmez Ayza'ya yetiştirmişti. Ayza da Cihangir'i kurtlar sofrasına bırakmamak için Belkız'ı da arkasından sürükleyerek Cihangir'in geldiği kulübe getirmişti. Eğer Cihangir Belkız ve Ayza'yı fark ederse büyük ihtimalle kıyamet kopardı. Ayza'ya bir şey söylemez ama Belkız'ı iyice bir ayarlayabilirdi.
Belkız itiraz etmişti ilk başta ama Ayza aklına koyduğunu yapardı. Bu yüzden Belkız da bir süre sonra susmuş kabullenmişti her şeyi.
Kulüpten içeriye girdiklerine üzerini düzeltti,Ayza ve etrafına bakındı. Üzerine yeşil renkte bir elbise giymişti. Belkız ise crop ve altına etek giymişti.
Ayza kısaca etrafa göz gezdirdi Cihangir'i görmek amacıyla. Gözüne direkt sevdiği adam takıldığında gülümsedi. Beyaz bir gömlek giymiş, kollarını dirseğine kadar sıvamıştı. Bir de gömleğinin iki düğmesini açık bırakmıştı. Bu adam Ayza'nın ayarlarıyla oynuyordu gerçekten. Bu kadar yakışıklı olmak zorunda mıydı?
Yanındaki kişilere baktığında hepsinin erkek olduğunu gördü ve rahatça nefesini üfledi. Onlara gözükmemek için insanların arasından sıyrıla sıyrıla çaprazlarındaki locaya oturdular.
Oturur oturmaz garson gelmişti yanlarına. İkiside alkolsüz kokteyl istemişti. Bir de sarhoş olmalarına gerek yoktu. Cihangir'i ayık kafayla dikizleyecekti.
Belkız Cihangir'in yanındaki can dostu dediği Alperen'in suratını inceliyordu. Ayza Belkız'ın bakışlarını takip ettiğinde hınzırca gülümsedi. Atakan'dan bahsetmişti birkaç kere. Bahsettiği zaman gözlerindeki parıltıyı görebiliyordu,Ayza.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AYZA | YARI TEXTİNG
Short Story(Hikayede +18 sahneler -azcık- mevcut olacaktır. Rahatsız olacaklar, bunu eleştirecek olacak olanlar okumasın.) @ayparcasiii: küfür ederken bir yakışıklı oluyorsun anlatamam @ayparcasiii: kafandan tutup dudağına yapışasım geliyor @cihangirergnl: Töv...