missnoraa Bu güzel afişimizin sahibi🤍 Ellerine sağlık🥰
Ve finale geldik... Gozyasim pıt🥲
Yarın da MÜBREM'in yeni bölümünü atacağım🤍 Onuda hemencecik kütüphanenize ekleyin bakalım🏃🏼♀️🏃🏼♀️
Bölüme oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayalım🤍 Seviliyorsunuz...
Bu kurgumda yanımda olan, olmayan; destek veren, vermeyen herkese sonsuz teşekkürlerimi ve öpücüklerimi iletiyorum. İyi ki varsınız🤍
İyi okumalar🌙
🌙
Birkaç Ay Sonra (Ayza'dan)
Bugün o gündü işte. Sevdiğim, hayran olduğum, tutuklu kaldığım adam ile yollarımızı tamamen birleştirdiğimiz gündü. Tamamen birbirimize ait olacağımız gündü. Heyecanlıydım. Eminim heyecanım kilometrelerce öteden bile anlaşılırdı. Nasıl heyecanlı olmazdım ki? Dakikalar sonra bu odadan çıkacak, Cihangir'in elinden tutacaktım.
Gülümseyerek aynanın önündeki bedenimi inceledim. Üzerimde tam oturan gelinliğim arkaya doğru uzanıyordu. Ne çok abartılı ne de çok sadeydi. Neredeyse haftalar sonra bulabilmiştim bu gelinliği. Zor olmuştu biraz.
Kapının çaldığını işittiğimde kafamı çevirdim ve gelenlere baktım. Belkız ve mahallemizdeki birkaç genç kız gülümseyerek bana doğru adımladılar.
"Hoay maşallah!" dedi Belkız abartılı sesiyle. Utançla gülümsedim. Elimi tutup kendi etrafımda döndürürken kahkaha attım. "Maşallah."
"Maşallah, maşallah." dedi Müge. Ona doğru çevirdim bakışlarımı ve gülümsedim. O da mahallemizin kızıydı. Pek fazla muhabbetimiz yoktu. Belkız ile fazlasıyla görüşüyorlardı. Biz de mahallede denk geldiğimizde ayaküstü sohbet ediyor, daha sonra ayrılıyorduk.
"Teşekkür ederim, Mügecim."
"Abim kapıda. Bir görsen nasıl sabırsız!" dedi gülerek Belkız. "İçeri gelmek istedi ama izin vermedik tabii ki. Düğünden önce gelini görmek uğursuzluk getirir dedik."
"İnanmaz o öyle şeylere."
"İnanmadı zaten. Küfür etti kısık sesle ama güya kısık sesle."
Hepimiz hep bir ağızdan kahkaha attık. Cihangir'in şu an benim kadar sabırsız olduğuna emindim.
Kapı alacaklı bir şekilde çaldığında bakışlarımı kapıya çevirdim. Eminim çalan kişi Cihangir'di.
"Aha geldi," dedi Belkız ve kapıya doğru koştu. "Buyrun?" dedi resmi bir sesle.
"Belkız!" dedi sert sesiyle Cihangir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AYZA | YARI TEXTİNG
Short Story(Hikayede +18 sahneler -azcık- mevcut olacaktır. Rahatsız olacaklar, bunu eleştirecek olacak olanlar okumasın.) @ayparcasiii: küfür ederken bir yakışıklı oluyorsun anlatamam @ayparcasiii: kafandan tutup dudağına yapışasım geliyor @cihangirergnl: Töv...