2.8

12.2K 412 67
                                    







🌙


"Sizin ne işiniz var lan burada?"

Ayza ve Belkız ilk başta tedirgince birbirlerine baktı ve daha sonra onlara seslenen Cihangir'e. Yanında ise Alperen duruyordu.

"Biz de tam gidiyorduk." dedi Ayza ve Belkız'ın kolundan tutup yürümeye başlayacaktı ki Cihangir Ayza'nın önüne geçerek onu durdurdu. Fazla yakın durmuşlardı.

Çok fazla.

Ayza titrek bir nefes üfledi ve bakışlarını Cihangir'e çevirdi. Yakınlıktan dolayı düşüp bayılacaktı ve bu sebepten geriledi biraz.

"O lavuklar rahatsız mı etti lan sizi?" dedi sertçe. "Delireceğim! Ne işiniz var burada dedim?!"

"Bir arkadaşa baktık çıkıyorduk ya." dedi Ayza tedirgince gülerek. "Hem biz o lavuklara haddini bildirdik." diye devam etti.

"Gördüm, Ayza. Gördüm. Bunu yapmanız benim gururumu okşadı." dedi ve yarım ağız gülümsedi. Ama gülümsemesini direkt soldurdu ve sert sesiyle konuşmasına devam etti. "Hangi arkadaşmış bu?!"

"Tanımazsın."

"Sen söyle belki tanırım."

"Tanımazsın dedim ya!" dedi Ayza sertçe. Cihangir derin nefes alıp verdi ve Belkız ile Ayza'yı inceledi. Ayza yine kısa bir elbise giymişti. Vücut hatlarını fazlasıyla belli eden bir elbise. Belkız da göbeği açık üst ve yırtmaçlı etek giymişti. Cihangir'in delirmesi için yeterliydi bunlar zaten.

"Geç arabaya. Geç. Belkızdan öğrenirim nasıl olsa!"

"Hıı. Kesin öğrenirsin." dedi Ayza mırıldanarak ve arabaya doğru yürüdü.

Belkız Cihangir'e bir şey anlatmazdı. Ama Cihangir bu olayın peşinide bırakmazdı. Neden orada olduklarını, ne işi olduklarını öğrenecekti. Bir de onlara sarkıntılık edilmişti. O çocukları da bulacaktı aynı şekilde ve ayrıyetten hadlerini bildirecekti.



*




@ayparcasi:

@ayparcasi: günaydınlarrr efenim (10

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


@ayparcasi: günaydınlarrr efenim (10.20)

@aypacarcasi: hava o kadar sıcak ki dakikada bir duş alıyorum :)

@cihangirergnl: Tünaydın. (12.50)

@cihangirergnl: Bembeyaz tenin beni benden alıyor, söylemiş miydim?

@ayparcasi: evet söylemiştin:)

@ayparcasi: bu ten seni hissetmek için deliriyor cihangirim:)

@cihangirergnl: Neyse ki karargahta değilim.

@ayparcasi: nerdesin?

@cihangirergnl: Evdeyim.

@cihangirergnl: Gel bas yine evi:)

Mesaj silindi.

@ayparcasi: ne yazdın??????

@ayparcasi: NEYDİ OOOOO

@cihangirergnl: Önemli bir şey değil:)

🌙

AYZA | YARI TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin