7.2

7.2K 336 22
                                    



⚠️Yetişkin içerikli bölüm⚠️

Beklenen vuslat😋😋😋

Bölüme oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayııın🤍 İyi okumalar🌙



🌙




Ayza'dan


"Sevgilim, kapıyı açıyor musun?" diye seslendim mutfaktan Cihangir'e.

"Açıyorum bebeğim."

Cevap vermeden önümdeki kırmızı şarabı ve bardakları tepsiye koyup salona geçtim. Ben salona geçerken Cihangir'de kapıyı kapatmış elindeki pizzalar ile arkamdan geliyordu. Salona iliştiğimizde ben elimdeki tepsiyi orta sehpaya bıraktım. Cihangir'de ardımdan pizza kutularını bıraktı. Yere çömelip bağdaş kurdum ve kırmızı şarabı açıp bardaklara doldurdum. Cihangir, pizza kutularının kapağını açıp direkt 1 dilimi eline alıp ve kocaman ısırdı.

"Yavaş ye, hayatım." dedim alayla.

"Açım yavrum napayım. Karargahta doğru düzgün bir şey yiyemedim." dedi ve elindeki dilimi bir hışımda bitirdi. Resmen ayıydı bu adam. Ama bu halleride ayrı bir hoşuma gidiyordu.

Ben de pizzayı yemeye başlarken gözlerim elimdeki parlayan tektaşıma kayıyordu. Maşallahı var ya.

"Ne kadar da güzel bir yüzük.." dedim dışımdan. Cihangir bu dediğime güldü ve elindeki şarap bardağını bırakıp saniyeler içerisinde yanağıma sulu bir öpücük kondurdu.

"Ya! Yağlı yağlı niye öpüyorsun beni?!" dedim ve geriye çekildim.

"Sen de öp ödeşelim." dedi yanağını bana doğru uzatarak. Gülümsedim ve yanağına doğru yaklaştığımda o klasikleşmiş hareketi yaptı. Tabii ki yanağını çevirerek dudağını öpmemi sağladı.

Geriye doğru çekildim ve gözlerimi kıstım. "Hain."

"Oh be," dedi ve şarap bardağından bir yudum daha aldı. "Gel biraz daha öpeyim. Doyamadım." Sağ kolunu kaldırdı ve göğüsüne sığınmam için bana yer açtı.

"Ellerim yağlı ama," dedim nazlı bir şekilde. "Ellerimi yıkayıp geleyim sevgilim."

Kafasını salladığında hemen ayağı kalktım ve salondan çıkarak banyoya ilerledim. Banyoya girip rutin işlerimi hallettikten sonra yavaşça banyodan çıktım ve yatak odasına ilerledim. Yatağın kenarında duran sırt çantamdan beyaz geceliğimi çıkartıp gülümsedim ve üzerimdeki taytım ve crop'u çıkarttım. Bugün Cihangir'e küçük bir süpriz yapacaktım.

Geceliği üzerime giydikten sonra boy aynasının karşısına geçtim ve saçlarımı salık bıraktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Geceliği üzerime giydikten sonra boy aynasının karşısına geçtim ve saçlarımı salık bıraktım. Son kez kendimi inceledikten sonra hazır olduğuma kanaat getirdim ve odadan çıktım. Salona giriş yaptığımda Cihangir'in koltuğa oturmuş bir şekilde telefonuyla ilgilendiğini gördüm. Gözüm orta sehpaya kaydığında pizzanın yarısını bitirdiğini gördüm. Ben aç değildim bu sebeple pizzamı bitiremeyecektim.

AYZA | YARI TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin