3.8

10.8K 371 41
                                    






Temsili bizimkileeeer🥰






🌙

Ayza'dan


"Seni seviyorum."

2 kelime.

13 harf.

Kalbimin yerinden çıkmasına sebep olacak o cümle.

Denizin ortasındaydık ve Cihangir bana 'Seni seviyorum.' demişti. Tepki veremiyordum. Kan akışım hızlanmış kalbim göğüs kafesimi delecek şekilde atmaya başlamıştı.

Cihangir suratıma bakıyordu, ne olduğunu anlayamamıştı tabii. Tepki verememiştim.

"Ayza'm?"

Allah'ım... Bir de Ayza'm diyordu. Bu adamın kalbimle zoru vardı emindim artık.

"Sen beni mi seviyorsun?" dedim en sonunda.

Cihangir gülmüştü. "Evet."

"Beni?!" diye çığırdım ve boynuna sardım kollarımı. Benden mutlusu yoktu şu anda. Zaman dursaydı da sevdiğim adam ile böyle kalabilseydim.

"Seni çok seviyorum. Çok." diye fısıldadım boynuna doğru. Dudağımı boynuna bastırdım ve hafif bir öpücük kondurdum. Cihangir ise bu harekerim ile irkilmişti. Gülümsedim. Onda böyle etkilerim olması benim gururumu okşuyordu. Belimden tutup kendi bedenine yapıştırdı bedenimi. Karnımda hissettiğim sertlik ile gülümsemem suratımda donmuştu. Heyecan dalgası ve önceden hissetmediğim o his vücuduma yayılmıştı. Karnımda hala daha varlığını sürdüren o sertliğin, arzu olduğundan haberdardım tabii.

Suratımı boynundan kaldırıp yüzümü yüzüne yakınlaştırdım ve nefesimi üfledim. Tabii ki amacım Cihangir'i baştan çıkarmak değildi (!)

Gözlerimi gözlerine çıkardığımda göz renginin fazla ortaya çıktığını ve gözbebeğinin büyüdüğüne şahit olmuştum. İstediğime ulaşıyordum demek.

Ama şu an burada, insanların önünde tabii ki istediğimi alamazdım. Bugün hüsranla mı sonuçlanacaktı?

"Tam bir cadısın." dedi Cihangir sırıtarak. Ben de cilveli gülümsemem ile karşılık verdim ona. "Seni yeni evime götüreceğim."

Şaşkınlık ile geriye çekildim. "Yeni evin mi? Taşınıyor musun? Uzağa mı?"

"Hayır, bebeğim. Mahallenin biraz ilerisindeki siteden ev aldım. Eşyalı."

"Yaa.." dedim üzgünlükle. Onu her gün göremeyecekmiydim yani.

"Neden güzel suratını düşürdün?"

"Seni her gün göremeyecek miyim?"

"Saçmalama, daha taşınmadım oraya, ki taşınsam bile emin ol seni görmeden yapamam."

Dudaklarımı büzdüm. "Seni camda beklemek güzeldi ama."

"Büzme tapılası dudaklarını. Öpeceğim ortalık yerde göreceksin."

AYZA | YARI TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin