Medya: Iris Camelia Stark
İyi okumalar🧚
2016
Iris duyduğu şeylerle bacaklarının tutmadığını hissetti. Yanındaki korkuluklara tutundu.
"Hanımefendi, iyi misiniz?"
Yanında gelen ajana kafa salladı. Kendisini toparlayıp aceleyle daha önce bir kere gittiği Fury'nin odasına kapıyı çalmadan girdi. İçeride kimse olmayınca koridordaki danışmaya Fury'nin nerede olacağını sordu.
Toplantı odasına gittiğinde içeriden bir takım sesler geldiğini duydu. Umursamadı ve aceleyle içeriye girdi.
Ayakta duran Fury'i farkedince masadakileri görmeden Fury'e ilerledi. "Clint nerede!? Ona bir şey mi oldu Fury!? Bana cevap ver!"
Fury iç çekip sessiz kaldığında Iris çıldırmış gibi elini saçlarının arasından geçirdi ve bağırmaya başladı.
"Clint nerde dedim!? Neden susuyorsun Fury!? Ona ne oldu!?"
Iris bağırırken onu tutan kollar hissetti. O kadar bağırıyordu ki sesi kısılmaya başlamıştı.
"Nerede o!? Cevap ver artık!"
Clint'e, Legolas'ına bir şey olmasından çok korkuyordu. Onu olmayan abisi gibi görüyordu. Onunla büyümüştü, çocukluğu onunla geçmişti. Nasıl endişelenmesin ki? Natasha'ya da bir şey olsa yine aynı tepkiyi verirdi.
"Iris!"
Iris dolan gözlerini umursamadan bağırmaya devam etti. Bir süre sonra kendisini duyurmak için ismini bağırıp, kollarından tutan Nat'i farketti.
"Iris bebeğim bana bak."
Iris arkasını döndü, merhametle kendisine bakan Natasha'ya baktı.
"A-aşağıda Clint ele geçirilmiş dediler.Ne oluyor Natasha? Clint iyi mi? Cevap verin artık, lütfen." sesi sonlara doğru yalvarır gibi çıkmıştı.
Natasha derin bir nefes aldı. "Clint iyi. Sadece zihin kontrolü altında. Onu geri alıcağız. Endişelenme artık bebeğim."
Iris birazdaha sakinleştiğinde etrafa baktı. Şu an televizyonlarda gördüğü kişiler bu odadaydı.
Kaptan Amerika, Bruce banner, Maria Hill, Phil Coulson...
Herkes üzüntüyle kendisine bakıyordu. Gözü odanın köşesinde kendisine özlem, pişmanlık ve acı ile bakan kahverengi harareleri gördü.
Tony Stark...
Yıllar önce kovulduğu evin sahibi, babası. Tekrardan sinirlendiğini hissediyordu. Kimseyi umursamadan sinirle Natasha'ya döndü.
"Onun ne işi var burada!?" Dedi dişlerinin arasından.
"Sana bahsettiğim Avengers projesinin üyelerinden biri." dedi Natasha memnuniyetsizce.
Alayla güldü. "Yok artık."
Tekrardan aklına gelen Clintle gülüşünü soldurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kiraz Çiçeği | Stark Daughter
Viễn tưởngDaha küçücük bir bebekken dünyaya gözlerini açtığında yalnızlığa mahkum edilmişti ama yinede ayakta durmayı başarmıştı. O, Tony Stark'ın Camelia'sı, O, Şebek Clint'in bal böceği, O, annesi yerine koyduğu Natasha'nın biricik kızı, O, abisi yerine ko...