69

1K 109 11
                                    

Iris yumruklarını sıktı. "Ee teklifimi kabul ediyor musun?"

"Kes sesini!" Birden odada bir güç patlaması oluştu kızıl sisler her yerdeyken Zemo'nun olduğu odanın kapısı patlamıştı.

"Kes sesini!" Birden odada bir güç patlaması oluştu kızıl sisler her yerdeyken Zemo'nun olduğu odanın kapısı patlamıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Iris, çok güçlü olan kapıyı tek seferde patlatmıştı. Gözleri kırmızı bir hal alırken kendinde değildi.

Tony, Steve ve Bucky o odada olmadıkları için kızıl sisleri görmüşlerdi ama Iris'i görmemişlerdi.

"Camelia!"

Tony, Iris'in olduğu odaya gidecekken kendisini fırlatılan kalkanla geriye yalpaladı.

"Hey, hey sakin ol Iris" Zemo yerde sürünerek geri geri giderken Iris onun üzerine doğru yürüyordu sinirle.

"Kapa çeneni aptal herif!" Dedi dişlerinin arasından.

Elinden çıkan sislerle beraber Zemo yutkundu. Onu kışkırtması hiç iyi olmamıştı, başka bir yol bulmalıydı.

"Burada hayatına son versem, kim ne yapabilir ki?"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Burada hayatına son versem, kim ne yapabilir ki?"

Zemo kenara sıkışmışken etrafa bakındı. Irıs tam ona saldıracakken yanındaki demiri Iris'in karnına geçirdi. Iris acıyla inleyip iki büklüm olurken elindeki güç kaybolmuştu. Zemo hemen ayağa kalkıp odadan çıkmak üzereyken birden bedenini saran kırmızı sislerle nefesi kesildi. Iris, tek eli karnındayken zorlukla çöktüğü yerden ayağa kalktı. Kırmızı gözlerini nefes almaya çalışan Zemo'ya çevirdiğinde yavaş adımlarla ona yaklaştı.

"Her şey senin yüzünden oldu"

Zemo alayla güldü. "Hayır, hiç biri benim suçum değil. Ben sadece bazı şeylere daha hızlı anlamanızı sağladım. Bütün bunların tek suçlusu senin o aptal sevgilin" Iris sinirle parmaklarını oynattığında sisleri Zemo'nun bedenini daha sıkı sardı.

"Biliyor musun Iris? Zavallısın. Anneni, baban yüzünden öldü, tam on yedi yıl boyunca baba sevgisi görmedin, ucubesin, baban dahil ailen bildiğin kişiler sana güvenmiyor, sevgilin büyükannen ile büyükbabanı öldürdü ve bunu sana söylemedi, annenin babası seni kullanmak istiyor ve herkes seni sırf güçlerin için yanında tutuyor. Tekrar düşündüm de...gerçekten zavallısın" Sisler yavaş yavaş Zemo'nun bedeni terk ederken gözlerinin kırmızılığı gidiyordu.

Zamo istediğini almasıyla sırıttı Iris'in karnına tekme atarak onun kafasını sertçe duvara çarpmasına sebep olmadı. Iris ayağa kalkmaya çalıştı ama gözleri karardığında kalkamadı. Zemo sırıtarak onun önünde diz çöktü ve ıris'İn çenesinden tutarak başını kaldırdı. Başından oluk oluk kanlar akıyordu. Baş parmağıyla Iris'in dudağındaki kanı sildi.

"Aslında çok güzel bir kızsın. Sevgilin gerçekten değer bilmiyor"

Iris dudaklarını aralayıp tam bir şey diyecekken boynundaki acıyla çığlık attı. Zemo boynuna bir iğne saplamıştı. Zorlukla elini kaldıracakken Zemo onun bileğini tuttu. "Şşş uyu hadi"

Iris kapanmak için direnen göz kapaklarını açık tutmaya çalıştı ama kanında dolaşan madde yüzünden daha fazla direnemedi. Gözleri uzun bir uykuya kapanırken Zemo onu kucağına aldı. "Planımda böyle bir şey yoktu ama sen buraya gelerek bana kolaylık sağladın küçük Stark"

Kucağındaki Iris ile oradan ayrılırken keyifliydi. "Şimdi intikam sırası. Bakalım Stark kızını büyükbabasının yanında olduğunu öğrendiğinde ne yapacak?"

O gün orada bir Stark en güvendiği arkadaşı ve kızının sevdiği erkek tarafından zarar görürken, bir Stark ise sevdikleri tarafından ihanete uğrayıp, onu kullanmak isteyen büyükbabasının yanına gönderilmişti.




Biliyorum kısa oldu ama olayları karıştırmamak için böyle yapmam lazımdı.

Asıl kaos şimdi başlıyor desem? Evet, 70. bölümde skldjdkdkhdfhd

Bu arada okul bok gibi gidiyor

Gerçekten iğrenç bir hayat







Kiraz Çiçeği | Stark DaughterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin