88 -Final-

1.6K 89 12
                                    

Yıl: 2000,Ellie doğmadan 2 gün önce.

"Ah, hadi ama! Çok sıkıcısın, biraz hareket." dedi ve karşısında yüzü kandan gözükmeyen adama bir kez daha vurdu.

Sandalyeye bağlı olan adam alayla güldü. "Cidden, beni böyle mi yenebileceğini düşünüyorsun Richard?" Dedi ve alay dolu bir kahkaha patlattı. Richard sinirlendi fakat bunu belli etmeye hiç niyeti yoktu. "Ah, hayır." Dedi ve eliyle odadaki adamına işaret verdi eliyle.

Sandalyeye bağlı adamın karşısına açık bir bilgisayar konuldu. Adam ekrandaki kişiyle baştan aşağı titrediğini hissetti.

"Seni böyle yeneceğim Anthony Edward Stark."  Dedi Richard ve alay dolu bir kahkaha patlattı. Tony sertçe yutkundu.

Tam karşısındaki ekranda severek evlenmesede karısı Emily Stark ve onun şişik karnındaki 8 aylık birtanecik kızı vardı. Evlerine bie kamera takılmıştı ve şu an o kamera onları izliyordu. Emily Stark her şeyden habersiz mutlu ve huzurlu bir şekilde şarkı mırıldanarak yemek yapıyordu.

"Hayır! Bunu yapamazsın!"

Richard ellerini arkada bağlayarak Tony'nin bağlı olduğu sandalyenin etrafında dolaştı. "Ah, öyle bir yaparım ki, buna sen bile inanamazsın Stark."

Tam karşısında durarak sırıttı. "Kızına ve karına bir zarar gelmesini istemiyorsan isteklerimi yapmak zorundasın Stark."

Tony başını hiddetle iki yana salladı. "Onlara hiç bir şey yapamazsın ve bende senin istediğin hiç bir şeyi yapmayacağım. Boşuna uğraşıyorsun Edward. Cidden, evime kamera takarak beni durdurabileceğini mi sanıyorsun?" Tony alay dolu bir kahkaha attı. Yüzündeki yaralar acıyordu fakat bu önemli değildi.

Ailesine hiç bir zarar veremezdi. Buna izin vermeyecekti.

Richard sinirle Tony'nin alay dolu yüz ifadesine yumruğunu sertçe geçirdi.

Tony yediği yumrukla acıyla inledi fakat yüz ifadesini bozmadı. "İzin vermeyeceğim." Dedi kendi kendine mırıldanarak.

Richard sinirle odayı terk etmeden önce adamlarına işaret verdi. O gün Richard'ın adamları Tony'i öldüresiciye döverken Tony'nin aklındaki tek şey oradan kurtulup ailesini koruması gerektiğiydi.

Öyle de oldu.

Oradan kurtuldu fakat ailesini koruyamadı. Iris'in doğacağı gün Richard Emily'i öldürdü, Tony'i, kızının da sonunun annesi gibi olmaması için tehdit ederek kızını yalnız bırakmasına sebep oldu.

14 yıl boyunca Richard, Iris'in hep bir nefes gerisindeydi. Her ne kadar Iris farketmese de kızın ensesinde hep bir silah dayalıydı.

Richard asla hafife alınmayacak bir düşmandı ve Tony'nin hatası da onu hafife almaktı.

Neler yapacağını tahmin edemedi, etmek istemedi.

Günümüz (Olaydan 2 hafta sonra)

Iris, avucunu birazdaha bastırdı toprağa ve çiçeğin dibindeki toprağı birazdaha yaydı.

Her şey yavaş yavaş yoluna girmeye başlamıştı. Tony ile arası düzeliyordu. Her ne kadae o kırgınlık kalbinden hiç gitmeyecek olsada şu hayatta her an her şey olabileceği için bir şeyleri daha fazla geciktirmek istemiyordu. Bucky ile de ... flört dönemine girmişlerdi. Yeni tanışan insanlar gibi davranıyorlardı. Iris artık yaşadıklarını geriye atmaya karar vermişti. Daha fazla bir şeylere geç kalmak istemiyordu.

Kiraz Çiçeği | Stark DaughterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin