Günaydın💞
1 Hafta Sonra..
Iris babasıyla beraber gülüşerek salona girdiğinde ikisi de boş koltuğa oturdu. Iris gözlerini salonda gezdirdiğinde Bucky ile göz göze geldi.
Bucky onu izlerken yakalanmanın etkisiyle bakışlarını kaçırırken Iris onda bir değişiklik farketti. Saçlarını kestirmişti.
"Saçlarını kestirmişsin"
Bucky bakışlarını tekrar Iris'e çevirdi. "Bana mı dedin?" dedi masumca. Iris güldü. Tony'nin yan gözle onları izlediğinden habersiz kafasını salladı. "Evet sana dedim"
Bucky gülümseyerek elini saçlarından geçirdi. "Yakışmamış mı?"
İstemsizce onun mavi gözlerinin içine bakarak konuştu. "Hayır.. çok yakışmış. Çok beğendim"
Bucky dişlerini göstererek gülümsedi."Buna sevindim"
İkisi birbirlerine bakarken bu konuşmalar ve bakışma Sam'in dikkatini çekmişti. Kaşlarını kaldırdı ve sessizce güldü.
Tony kaşlarını çattı ve bakışlarını ikisi arasında gezdirdi ve buna bir son vermek için sahteden öksürmeye başladı. Iris irkilerek babasına baktı. "İyi misin?" dedi telaşla.
Ne olmuştu ki birden?
Tony öksürmeyi bitirerek ters bir şekilde Bucky'e baktı ve sonrasında kızına gülümsedi. "İyiyim Ay parçam. Sadece birden gıcık tuttu beni" derken sonlara doğru göz ucuyla Bucky'e bakmıştı.
Bucky Tony'nin ne yaptığını anlayıp göz devirdi. Gözü karşısında oturan, kendisine otuz iki diş sırıtarak bakan Sam'e kaydı.
Kaşlarını oynatıp kafasını iki yana sallarkan 'ne var' demek istemişti. Sam sırıtmaya devam kafasını hafifçe iki yana salladı.
Bucky kafasını başka yere çevirdi. Sam hariç kimse bir şey farketmemişti. Herkes sohbet ediyordu zaten. Jarvis'in gelen sesiyle herkes ona dikkat kesildi. "Efendim Bay Fury arıyor. Açmamı ister misiniz?"
"Aç Jarvis"
Aniden salonda beliren mvai hologramla birlikte Fury göründü. "Size bir görevle geldim İntikamcılar. Hydra durmuyor. Evlere baskınlar yapıp insanları kaçırmaya devam ediyor. Üç tane depo yerlerini tespit ettik. Bu iş size göre ama yine de destek göndereceğim"
Iris göz devirdi. "Sana da merhaba Fury"
Fury yandan bir gülüş atarak Iris'e baktı. "Kusura bakma seni görememişim. Çok kısasın." Iris kaşlarını çattı. "Sensin kısa çakma korsan! 1.68'im ben!"
Natasha güldü ve ekrandaki Fury' e baktı. "Tamam çıkıyoruz. Bize sinyali gönderirsin" Hologram gittiğinde Steve ayağa kalktı. "Hepimizin gitmesine gerek yok. Tony, Natasha, ben, Clint ve Bruce gideriz. Iris ile beraber Sam ve Bucky kalır.
Iris ve Tony hızla kalkarken aynı anda konuştular. "Bende geliyim ne olur! Hem size de yardım ederim. Ne olur!"
"Bucky niye gelmiyor!? O da gelsin. Burada kalmasına gerek yok"
Bucky alttan alttan gülerken Iris ile burada kalacağı için halinden memnundu. "Olmaz Iris. Hydra seni almak istiyor biliyorsun. O yüzden burada kalmalısın ve Tony.." dedi ve Tony'e döndü Natasha. "..Bucky burada kalacak. Herhangi bir saldırıda o ve Sam Iris'i koruyabilir"
Tony çocuk gibi kollarını göğsünde birleştirdi. "Banner da kalabilir onun yerine-"
"Bencede burada kalmalıyım. Iris ben ve Sam'e emanet" diye araya girdi Bucky kolunu koltuğun arka kısmına yaslarken. Tony ters bir şekilde ona bakarken Bucky alttan alttan gülmeye devam ediyordu Tony'e inat.
Clint bu saçma tartışmayı duymamak için kulaklarını kapatırken Iris de arkasından Cint'in yüz ifadesini taklit ederek o da kulaklarını kapattı.
Bunu gören Sam kahkaha ataken diğerleri de onun baktığı yöne bakıp gülmeye başladı. Clint neden güldüklerini merak edip ellerine kulaklarından çekti ve onların baktığı yere bakmak için arkasını döndü. Iris hemen ifadesini düzeltip sevimlice gülümsedi ama Clint çoktan ne yaptığını görmüştü ve gözlerini kısarak Iris'e bakmıştı.
Iris küçüklüğünden beri Clint'i taklit etmeyi çok severdi bu yüzden sürekli onun arkasına geçer ve taklidini yapmaya çalışırdı.
"Hadi artık gitmemiz lazım"
Natasha'nın sözüyle Tony kızının alnından öperek homurdanarak hazırlanmıştı. Onlar gittiklerinde Sam, Bucky ve Iris salonda yalnız kalmıştı.
BÖLÜM SONUUUU
Nasıldı?
Benim pek içime sinmedi açıkcası
Tony Bucky'e uyuz olmaya başladı ğğsopjdsjsğojojnd
Sam bir şeyler çaktı ;)
Vote sayısı: 32 oy
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kiraz Çiçeği | Stark Daughter
FantasyDaha küçücük bir bebekken dünyaya gözlerini açtığında yalnızlığa mahkum edilmişti ama yinede ayakta durmayı başarmıştı. O, Tony Stark'ın Camelia'sı, O, Şebek Clint'in bal böceği, O, annesi yerine koyduğu Natasha'nın biricik kızı, O, abisi yerine ko...