"Bugün bir göreve gideceğiz bebeğim"
İris kafasını tabağından kaldırarak Natasha'ya baktı heyecanla. "Bende geliyor muyum!?"
"Şimdilik hayır. Ama acil bir durumda sende gelebilirsin"
Bıkkınlıkla oflayıp kafasını salladı. Sadece acil durumlarda gitmek istemiyordu. Kendini öyle zamanlarda kullanılıyormuş gibi hissediyordu. Belki yanlış düşünüyordu ama kendini böyle bir düşünceye kaptırmadan da yapamıyordu. Onlara yardım etmek istiyordu.
"Bir kaç gün kulede olmayabiliriz. Bu görev...önemli bir görev. Uzun sürecek"
"Yine Hydra mı?
Natasha iç çekip başını salladı. "Biliyorsun Rumlow, Shield'e ihanet etti. Onu takip etmemiz gerekiyor"
"Hepiniz mi gideceksiniz?"
"Evet. Fury hepimize ihtiyacı olduğunu söyledi" dedi ve çatalını tabağının kenarına bıraktı Natasha.
"Bir kaç gün burada yalnız kalmak zorundasın yani" dedi Steve.
"Aslında yalnız değil. En alt katlarda bir sürü insan var"
"Herkesin bir işi var baba"
Tony omuz silkti. "Olsun"
Iris ağzındaki lokmayı zorlukla yutup ağzını peçeteyle sildi. İştahı kaçmıştı.
Bucky gözlerini Iris'den çekerek Steve'e çevirdi. "Bence...ben Camelia ile kalabilirim. Acil bir durumda da onunla gelirim"
Iris gözleri parlayarak Bucky'e baktı. Yalnız kalacağı için üzülmüştü. Şimdi ise onun bu ince davranışı sayesinde bozulan morali geri gelmişti.
"Aslında...olabili-"
"Hayır!" Tony'nin yüsek sesiyle bakışlar ona döndü. "Gerek yok"
"Kıskançlığa gerek yok Tony. Eğer burada durursam herhangi bir saldırıda onu koruyabilirim" dedi Bucky sert bir sesle.
"Iris burada zaten güvende! Sana ihtiyacı yok!" Derken elini sertçe masaya vurdu Tony.
Kızına bu kadar yakın olması hiç ama hiç hoşuna gitmiyordu!
Iris çıkan yüksek sesle irkilirken bunu farkeden Natasha elini Tony'nin koluna koydu. "Kes şunu Tony. Kavga çıkartmaya gerek yok"
"Kavga falan çıkartmıyorum Nat! Kızıma bu kadar yakın olmasın yeter!"
"Bu durum Iris'i rahatsız etmiyorsa sen buna karışamazsın Tony!" Dedi Bucky hafiften sesini yükselterek. Sakin kalmaya çalışıyordu ama Tony'nin sürekli Iris'e karışması kendisini sinirlendiriyordu.
"Ben onun babasıyım!"
"Ona sahip çıkmayan babası mı!?" Dedi Clint yükselerek.
"Sen bu işe karışma Barton! Ben durumu ona açıkladım zaten!"
"Bu ona sahip çıkmadığın gerçeğini değiştirmiyor Stark!"
"Kesin tartışmayı!" Diye araya girdi Steve.
Iris herkesin birbirine bağırmasıyla yüksek sesten rahatsız oldu ve elini kulaklarına koydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kiraz Çiçeği | Stark Daughter
FantasyDaha küçücük bir bebekken dünyaya gözlerini açtığında yalnızlığa mahkum edilmişti ama yinede ayakta durmayı başarmıştı. O, Tony Stark'ın Camelia'sı, O, Şebek Clint'in bal böceği, O, annesi yerine koyduğu Natasha'nın biricik kızı, O, abisi yerine ko...