62

1.5K 156 59
                                    

"Bunu yapacağını tahmin etmeliydim!" dedi Tony salonda volta atarken. "Parçalara ayıracağım onu!"

"Albert'in Hydra ile iş yapmasının nedeni ne olabilir ki?" dedi Sam çenesini sıvazlayarak. "Henüz tam bilmiyoruz ama bir tahminim var" derken Steve oldukça düşünceliydi. "Iris'i kullanmak istiyor olabilir" diye Steve'in aklındaki cümleyi dile getirdi Bucky. 

"İyi de neden torununu kullansın ki?" 

"O Albert Allen. Çıkarları için her şeyi yapar" dedi Tony sesine yansıyan nefretle. "Nerede kaldı bu çakma korsan!?" 

Yakkaşık dört saat önce Fury ve Iris, konuşmalarından sonra Logos'a yani Yenilmezlerin kaldığı şehre gitmek için jete binmişlerdi. Yoldayken Fury Tony'i aramış, olan biteni anlatmıştı. Bunu çğrenen Tony ise ekibe söylemiş ve neredeyse sinir krizi geçirecek raddeye gelmişti. 

"Beni bu kadar özlediğini söyleseydin daha hızlı gelirdim" 

Tony ve diğerlerinin bakışları kapıdan giren Fury ve Iris'e kaydı. Bucky kaç saattir içini yiyip bitiren endişesi yüzünden rahat bir nefes aldı. Ona bir şey olacağından korkmuştu. Her ne kadar Iris ben iyiyim dese de Bucky kendi gözleriyle gördüğü için rahatlamıştı.

Tony hızlı adımlarla gidip kızına sarıldı. "İyi misin ay parçam?"

Iris babasına kollarını sararak başını boynuna gömdü. "Ben iyiyim. Asıl siz iyi misiniz? Çok endişelendim telefonlarımı açmayınca"

"Hepimiz gayet iyiyiz birtanem. İletişimle ilgili ufak bir sıkıntı oldu ama hallettim"

Tony geri çekildiğinde Iris başını salladı. Aniden üstüne atlayan bedenle geriye doğru sendeledi. Dengesini koruyamayıp yere düşecekken belini saran kaslı kollarla birlikte ayakta durmayı başardı. "Çok özledim seni bal böceğim. Bu üç gün sensiz o kadar sıkıcıydı ki! Sapık gibi adamları takip ettik!" Son cümlesiyle beraber göz devirdi Clint.

Bucky çatıl kaşlarla ona bakarken kollarının arasındaki sevgilisini doğrulttu. "Dikkat etsene biraz Barton. Düşüyordu neredeyse"

Clint sırıtarak ellerini havaya kaldırdı."Sakin ol Barnes. Sevgilini yemedik"

Tony'nin kaşları derince çatılırken kızını Bucky'nin kollarından çekerek kendi kollarının arasına aldı. "Sevgiliymiş! Peh!"

Natasha ve Iris bu diyoloğa aynı anda göz devirdi. "İzin verirsen kızıma sarılacağım Stark" Tony homurdanarak kollarını gevşetti. Natasha sıkıca Iris'e sarıldı. Onlar hasret giderirken bir süre sonra koltuklara oturmuş, Fury'i dinliyorlardı. "Hydra büyük bir şeyler çeviriyor. Henüz daha ne olduğunu bulamadık ama az kaldı. Bulacağız" 

"Rumlow'la alakası olabilir mi?" 

Fury bakışlarını Bucky'e çevirdi. "Büyük ihtimalle" 

"Bizi oyalıyor olabilirler mi?" 

"Rumlow bir serumun peşinde. Ne olduğunu henüz bilmiyoruz ama önemli olmalı-" 

"Bu da onların lehine işleyecekk bir şey demek" diye Steve'in sözünü tamamladı Natasha. "Aynen öyle" 

"Yapmamız gereken ne?" 

"Hepiniz gitmeyeceksiniz. Göze batarsınız. Bu yüzden belirli kişiler gidecek" 

"Tamam. Plan ne?"

Tony'nin sorusuyla herkes Steve'e baktı. Steve boğazını temizleyerek planı anlatmaya başladı. 

...

Kiraz Çiçeği | Stark DaughterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin