55

2K 177 90
                                    

"Uçan robotlar köprüye doğru gidiyorlar"

"Kaptan sana doğru geliyorlar"

"Gelenler geldi bile. Stark, sen şehri güvenli bir şekilde eski haline döndür. Geri kalanlarımızın tek bir görevi var..bu şeyleri parçalamak. Yaralanırsanız onları da yaralayın...Öldürülürseniz..geçmiş olsun" 

Iris yanında güvenli bir yere götürdüğü kadının başını eğdi ve kendilerine doğru gelen robotu parçaladı. Kadını güvenli bir yere bırakıp Clint'in yanına geri döndü. Üzerilerinde uçan robotların bir kaçını büyüsüyle parçaladı ama daha da arttıklarında Clint koşarak yanına geldi ve belinden tutarak ilerletti. "Git!Git!Git!"  

Bir robot ateş ettiğinde kaçarak Iris ile birlikte bir evin camını kırarak içeriye atladılar. "Bunun olmasına nasıl izin verdim?"

"Hey, hey iyi misin?"

"Hepsi bizim hatamız" Iris sayıklayarak doğrulup sırtını duvara yasladı. "Hey, bana bak"

"Ben nasıl izin verdim böyle bir şeye?" 

"Senin hatan veya başkasının hatası olması kimsenin umrunda değil. Buna hazır mısın? Hazır mısın?" 

Iris dolu gözlerini Clint'e çevirdi. "Bak bunu bilmem gerekiyor bal böceğim çünkü şehir uçuyor. Pekala bak şehir uçuyor ve bizde robot ordusuyla savaşıyoruz. Benimse okum ve yayım var. Hiç biri mantıklı değil"

Gelen ateşle Clint okunu duvardaki delikten fırlattı ve Iris'e geri döndü. "Ama ben oraya dönüyorum çünkü benim işim bu tamam mı? Ama sana bir şey söyliyeyim bal böceğim...Sen artık eski küçük Iris değilsin. Seninle altı yaşından beri bugünler için hazırlanıyoruz. Sen bu yaşına kadar bu durumdan daha kötü şeyler yaşadın. Bunu başarabileceğine inanıyorum" 

Clint güven verici bir şekilde gülümsedi. "Sana bir şey olmasına izin vermeyeceğim. Unuttun mu Legolas'ın seni her zaman korur" 

Iris dolu gözlerini silerek gülümsedi. "Daha önce yaptığın veya ne olduğun önemli değil. Oraya dönersen savaşmak ve öldürmek için. Burada duracaksan senin için Bucky ve Sam'i gönderebilirim" 

Arkasındaki kapıyı işaret ederek "Ama o kapıdan çıkarsan... Sende bir Yenilmezsin böceğim" dedi.

Bir süre sessiz kaldıklarında Clint ayağa kalktı. "Pekala, iyi konuşmaydı. En az Steve kadar iyi konuştum" dedi ve yayına üç tane ok takarak dışarıya çıktı. "Pekala kendine güven Iris. Sen bir Stark'sın unuttun mu? Tony Stark'ın kızısın sen" 

"Bir kere meşhur Natasha Romanoff ve Clint Barton tarafından yetiştirildin. Bunu unutma" 

Clint oklarıyla robotları parçalıyordu ama artık daha da arttıklarında sesli bir nefes verdi. "Samm sanırım yardı-" Kapıdan çıkan Iris ile sustu. 

 

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Kiraz Çiçeği | Stark DaughterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin