74

1K 113 34
                                    

Flashback

"Thor, gerçekten buna gerek var mıydı?" Diye söylendi Iris bıkkın bir şekilde.

"Elbette! Sevgili annem Kraliçe Frigga seni çok merak ediyor"

"Ya tamam. Anlıyorum. Her şeye kabulum....ama bari buraya kafama vurupta getirmeseydin Thor! Resmen kafama en sevdiğim biblomu geçirip beni bayıltarak buraya getirdin!"

Thor durdu ve elini ensesine atarak mahcup bir şekilde konuştu. "Ama ne yapayım? Sana söyleseydim gelmezdin"

Iris de onunla beraber durdu ve sıkıntılı bir nefes verdi. Elini saygılı kafasına götürdü. "Bu, kafamı yardığın gerçeğini değiştirmiyor!"

"Bağışla beni Leydi Iris"

"Tamam Thor, önemli değil. Hadi daha fazla bekletmeyelim anneni"

Thor kafasını sallayıp Iris ile birlikte ilerlemeye başladı.

Iris gözlerini etrafta gezdirirken gözü az ileride olan çiçek bahçesinde kaldı. Hayran bakışlarla oraya bakarken onun durduğunu farkeden Thor arkasını döndü ve nereye baktığına baktı.

"Burası çok güzelmiş!" Iris heyecanla o tarafa doğru ilerlerken Thor endişeliydi.

"Leydim, aslında orası-"

"Thor! Şu çiçeklere bak! Tanrım, çok güzeller!"

Iris çiçeklerin yanın gidip onları incelemeye başladı. "Hayatımda ilk defa böyle bir çiçek görüyorum. Adı ne bunun?"

"Dantel çiçeği"

Iris gelen yabancı sesle irkildi ve ifadesizce kendisine bakan adama döndü.

"Sen kimsin?"

Adam hafifçe yüzünü buruşturdu. "Asıl sen kimsin ve bahçemde ne arıyorsun!? Buraya girmenin yasak olduğunu bilmiyor musun sen!?"

Iris onun bu kaba sözleriyle kaşlarını çattı. "Birincisi, sanane. İkincisi çiçekleri gördüm ve geldim. Son olarak üçüncüsü, hayır bilmiyorum!"

Adam sinirle ona bakmaya başladığı zaman Iris de aynı bakışlarla karşılık verdi ona.

"Hey, sakin olun çocuklar" diye araya girdi Thor. "Iris, bu kardeşim Loki. Fesatlık Tanrısı. Kardeşim, bu da Iris. Benim Midgardlı arkadaşım"

Loki hırsla Thor'a döndü. "Asgard'a nasıl bir Midgardlı getirirsin!? Bunun yasak olduğunu bilmiyor musun!?"

"Bizzat babamızdan izin aldım Loki. Abartma"

Loki sinirli gözlerini kısa süreliğine Iris'e çevirdi. "İyi! Ne yaparsan yap ama onu benden ve bahçemden uzak tut!"

Iris yüzünü ekşitti. "Bende sana bayılmıyorum çakma Tanrı!"

" Beni sinirlendirmek istemezsin küçük Midgardlı!"

Loki çok yanlış yapmıştı işte. Iris'in en nefret ettiği ve sinir olduğu şeydi kendisine küçük denilmesi.

"Sensin küçük! At yeleli!" Dedi ve sinirle Loki'nin saçlarına yapıştı Iris. Loki Iris'in ellerini saçlarından ayırmaya çalışırken bir yandan da Thor'a bağırıyordu.

"Al şunu üstümden Thor! Saçlarımı yoluyor!"

Thor ilk defa kardeşine karşı çıkan ve saldıran birisini gördüğü için mutluydu. Omuz silkti ve kollarını keyifle göğsünde bağladı.

"Hakettin kardeşim. Ona küçük demeyecektin"

"Sana diyorum Thor! Al şunu üstümden!" Dedi Loki. Her gün özenle taradığı saçlarının çekilmesiyle bağırdı. "Ah! İn üstümden küçük şeytan!"

Iris daha da sinirlenip saçlarını daha sert çekmeye başladı. "Sensin küçük! Aptal tanrı!"

Bundan sonra bağırışları duyan hizmetliler Frigga'ya haber verdiğinde Frigga, Iris ve Loki'nin karşılaştığını anlamıştı.

Aşağıya inip kavgayı ayırmış, Iris ile tanışmıştı. İleride de kavga eden ikilinin ilişkisinin çok iyi olacağını tahmin etmişti bile.



Eveet nasıldı bakalım tanışmaları. Umarım beklediğiniz gibi olmuştur. Azıcık, ucundan kaos ekledim. Kavga etmeyerek tanışsalar olmazdı eksmsisnd

Bu arada Iris'in ilgisini çektiği çiçek bu👇

(Dantel çiçeği)



Kiraz Çiçeği | Stark DaughterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin