𝟙𝟟

702 15 1
                                    

Oba jsme s Pětkou leželi a oddechovali.
"Tohle bylo-úžasný" řekl Pětka koukající na strop stejně jako já.
"To teda" Zasmála jsem se.
Pětka se najednou zvedl a začal se oblíkat. Mezitím po mě hodil moje oblečení.
"Kam jdeme?" Zeptala jsem se a začala na sebe házet oblečení.
"Za Klausem. Řekl jsem mu přece, že o tom popřemýšlím" usmál se. Byl už oblečený a čekal jen na mě. Když jsem se oblékla, vylezla jsem z postele a snažila se stát, ale podlomila se mi kolena a spadla jsem na Pětku. Ten se uchechtl a chtěl něco říct, ale já ho zadržela.
"Mlč" řekla jsem a opřela se o něj.
Chytl mě kolem pasu a vedl z pokoje směrem ke Klausovi do pokoje.
Zaklepal na dveře a vešel.
"Vstávej Klausi, odcházíme" řekl a zastavil se uprostřed pokoje, držel mě kolem pasu a sledoval Klause, který dělal bůh ví co.
"Kam?"
"Zachránit svět"
"Oh, už zase? Bezva" řekl a položil klubko vedle sebe a začal se zvedat do sedu.
"Tak.. Pogo tvrdí, že táta se zabil, aby nás svedl dohromady, že?" Začal Pětka.
Já se nějaký způsobem dostala vedle Klause a sedla si vedle něj. Pětka začal pochodovat po jeho pokoji a Klaus si mezitím oblékal kalhoty.
"Jo, a?"
"Nedává to smysl. Já jsem se o konci světa dozvěděl v budoucnosti, ale on časem necestoval. Jak ten šílenec věděl, že týden po jeho sebevraždě dojde k apokalypse?" Pokračoval Pětka.
"Vždyť ho znáš-" začal Klaus ale Pětka ho přerušil.
"Neodpovídej. Jen řečnická otázka." Odbyl ho Pětka a Klaus zakroutil očima.
"Celej život nám tvrdil, že jednou zachráníme svět před blížící se apokalypsou."
"Joo, ale já měl za to, že nás tím jenom nutil mýt nádobí" řekl Klaus obouvajici si boty.
"Já taky!" Řekla jsem s Pětkou naráz.
"Ale co když fotřík fakt věděl co se stane?" Zeptala jsem se zamyšleně.
"Jo ale jak?"
"Netuším. Faktem je, že jeho zvrhlej plán vyšel. Vrátili jsme se domu a když jsme tu, zachráníme svět"
"Jo, vážně? Myslíš nás tři?" Řekl se smíchem Klaus.
Pětka mě chytil kolem pasu a zvedl mě.
"V ideálním případě ne, ale pracuju s tím, co mám" Odpověděl Pětka.
"Co je ti Quinn vlastně?" Zeptal se Klaus a hrál blbého.
"Víš to tak proč se ptáš tak blbě?" Sykla jsem.
Klaus se jen zasmál.
Před námi běžel Diego.
"Čau" pozdravil nás.
"Kde ses flákal?" Zeptal se Pětka.
"Ve vazbě. Dlouhý příběh. Kde je Luther?" Zeptal se Diego.
"Už od snídaně tu nebyl" odpověděl prostě Pětka.
"Jo.. dva dny před koncem světa je podle nej vhodnej čas se vypařit" řekl Klaus a Diego vylezl z pokoje s noži kolem těla.
"Kruci... Allison je v ohrožení"
"Co tím myslíš?" Nadzvedla jsem obočí.
"Jela na pozemek Jenkinsové babičky, sama" řekl Diego.
"Si děláš prdel?" Zamračila jsem se.
"Musíme najít Luthera, jdeme, mám nápad, kde by mohl být." Řekl Diego a rozběhl se k autu. Klaus běžel za ním a Pětka nás k němu teleportoval.
Čekali jsme na ty dva až sem doběhnou. Poté Diego odemčel auto a všichni jsme nasedli a rozjeli se na místo.

°°°°°°°°°°

Doslova jsme vyrazili dveře od hospody a vešli dovnitř. Luther sedel u jednoho stolu.
"Hele!" Křikl Klaus a ukázal na Luthera.
Všichni jsme k němu došli a stouply si kolem jeho stolu.
"Zašel sis na vyprošťovála?" Zeptal se se smíchem Klaus.
"Nechte mě bejt" odbyl nás Luther.
"Dejte nám chvilku" řekl Diego a sedl si vedle Luthera.
"Jak chceš, třeba se ti dva udumají k smrti" rýpl si Klaus a přesunul se s námi ke stolu u dveří.
Opřela jsem se o stůl vedle Pětky, který mě chytil kolem pasu a přitáhl si mě blíž k sobě. Položila jsem hlavu na jeho rameno a koukala na Luthera a Diega a poslouchala.
"Víte, že jste spolu roztomilý?"
"Klausi proboha" sykl Pětka a zakroutil očima.
"Tak teda díky" Zasmála jsem se.

"Táta ti neměl lhát, nikomu z nás." Začal Diego.
"Odkoutil jsem si svoje jasný? Čtyři roky jsem dřepěl na měsíci, protože tvrdil, že mě svět potřebuje. Čtyři roky jsem jedl sójovou pastu a dejchal recyklovanej vzduch, protože jsem věřil, že tátové nelžou svým dětem. Ale víš co? Mám toho dost! " Řekl Luther a napil se svého pití.
Diego se na nás podíval a já mu naznačila ať něco řekne.
"Končím. Se vším, s nim, s tebou, s touhle rodinou. Chcete spasit svět? No tak si poslužte!" Uchechtl se Luther.
Podívala jsem se na Klause, který si klepal na ruku na náznak toho, že nemáme čas. Jen jsem pokrčila rameny a opět se podívala na ty dva.
"Já si tu posedím, dopiju pivo a zleju se na mraky." Řekl a opět se napil svého piva.
"Když se vykašleš na mě, na kluky a Quinn, prosím! Ale Allison si zaslouží víc." Řekl Diego
"Allison? O čem to mluvíš?" Zeptal se zaraženě Luther.
"Získali jsme tu složku Harolda Jenkinse. Ukázalo se, že Vanyin přítel je usvědčenej vrah. Koho by to napadlo? Nevěř nikomu kdo nosí manšestráky."
"Počkat...kde je Allison teď?"
"Rozhodla se jít po Haroldu Jenkinsovi. Sama."
Luther se na něj díval s pootevřenou pusou a vstřebával aktuální informace.
"Sakra tím jsi měl začít! Kristepane!" Křikl na něj a zvedl se že své židle a rozběhl se ven z hospody. Omylem vyrazil dveře z pantu, ale neřešili jsme to a rozeběhli se za ním. Už to bylo lepší a dokázala jsem chodit sama.
Nasedli jsme všichni do auta, já na místo spolujezdce, Pětka na místo řidiče a ostatní dozadu.
Vyjeli jsme a jeli přímo na adresu, kam se vydala Allison.
Byly jsem už v půlce cesty.
"Hele Pětko, můžeš jet rychleji?" Zeptal se Luther už tak po dvacáté.
"Zeptej se ještě jednou a popálím tě zapalovačem." Sykla jsem.
Pětka protočil očima a šlápl na plyn.
Když jsme dojeli, Luther vyrazil dveře od auta a běžel dovnitř. My ostatní jsme vylezli taky a následovali ho. Vykopl dveře od chaty a vběhl dovnitř.
"Allison, ne!" Křikl a klekl si k ležící All, které z krku telko hrozně moc krve.
My ostatní jsme stali u dveří a sledovali ji.
"Dohajzlu" zašeptala jsem, obejmula Pětku a zabořila hlavu do jeho hrudi. Bylo mi zle jen tohle vidět a to jsem viděla spoustu mrtvol.
"Allison, vzbuď se. Allison" brečel Luther nad tělem Allison a objímal ji.
"Prosím zůstaň semnou"

Hello!👀
Zdravím vás po dlouhé době.
Teď jsem se koukala na NRD&D a jediné, co vám řeknu je, že po dokončení 2 série této knížky se můžete těšit na knížku o zmíněném NRD&D.😏
Popřemýšlím nad názvem, samozřejmě vaše návrhy neodmítám👀

No nic, přeji krásný zbytek dne, večera.💙
Zítra se můžete těšit na další překládanou kapitolu🤫
~Anett💜

𝙰𝙽𝙾𝚃𝙷𝙴𝚁 𝚜𝚝𝚘𝚛𝚢 - Five Hargreeves {CZECH}Kde žijí příběhy. Začni objevovat