31.Clara

92 15 8
                                    

.
.
.
.
.
.
.

"خیلی خب!
بسه بلند شین کلی کار داریم که باید بهشون برسیم."

کین با صدای بلندی گفت و به جمع چندین نفره کنار آتیش پیوست.

همه از گیتار زدن چند دقیقه پیش لیام مات و مبهوت مونده بودن و خوده اون پسر..

حتی نمیتونست نفس بکشه!

عجیب ترین اتفاق عمرش رو رقم زده بود و هضم این موضوع خیلی براش سخت بود.

کین به آهستگی کنار لیام اومد و گیتارو از بین دستای لرزون لیام بیرون کشید و به سر انگشت های قرمز و باد کرده اون پسر خیره شد.

- " پین بلند شو..! تو یه ماموریت داری"


مرد گفت و این نگاه لرزون لیام بود که با تردید بالا اومد.

" بله..بله اقا"

لیام تند گفت و بلند شد و خاک پشت لباسشو تکوند. به سمت سوله بزرگش که صد متر اون طرف تر بود قدم برمیداشت و ذهنش فقط مشغول این بود که... چرا زینو اونجا دیده..

اینا  همش خیال بود؟

یا شاید داشت حسی به زینـ... نه نه هرچی بود این یکی نبود!

نفس عمیقی کشید و در بزرگ وآهنی سوله رو باز کرد و داخلش شد.

کلید برق رو زد و بعد کل اون سوله روشن شد

لیام به آهستگی به سمت جلیقه ضد گلوله روی میز بزرگ وسط اتاق رفت و همزمان که داشت اونو روی سرش میکشید تا تنش کنه ، در باز شد و افراد کین یکی یکی وارد شدن و در اخر خوده اون مرد مسن داخل شد.

ماموریت امشبشون باید محرمانه و بدون افراد اضافه انجام میگرفت.

کین ایستاد و چند بار روی میز آهنی وسط زد تا حواس همه بین اون هرج و مرج، جمع بشه.

" خیلی خب به من گوش کنین!"


بلند گفت و حالا همه نگاها روی اون مرد بود.



" ماموریت امشب مثل همیشه نیست.
باز مثل قضیه چند ماه پیش یکی بهمون شک کرده و اون ادم ، قاضی کل دادسرای شیکاگوست."

همه کمی ترسیدن.. اون ادم کم کسی نبود و اگه به هر دلیلی دستیگر میشدن یا لو میرفتن کارشون ساخته بود. 


" نگران چیزی نباشید تمام دوربینای اطراف خونه از پنج دقیقه قبل رفتنتون از کار میوفته و نهایت تا نیم ساعت وقت دارید.. تاکید میکنم نیم ساعت!

هرچه زودتر باید کارشو بسازین و بیاین بیرون و سریع با ماشینی که دوتا خیابون بالاتر براتون کار گذاشتم فرار کنید.

کسی توی خونش نیست و نگهبان مرخصی گرفته

و نکته بعدی...

همونطور که میدونید کسی که وسیله ای ازمون جا بگذاره حتی یک اثر انگشت.. سرش بریده میشه بدون هیچ شک و رحمی!

[•••Two Ghosts•••]  [ Z.M][L.S][N.Sh]Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora