Κεφάλαιο 3

421 64 13
                                    

-Η πρώτη εκδρομή των παιδιών πρέπει να είναι στο σπήλαιο, απευθύνθηκε ένας άντρας στη διευθύντρια.

Η Κική κοίταξε τον Παύλο κι εκείνος ανασήκωσε τους ώμους του, σαν ένδειξη ότι δεν είχε ιδέα για καμία εκδρομή.

-Μήπως είναι επικίνδυνο; ρώτησε σκεπτική η διευθύντρια.

Ο Άρης, που δεν είχε καταλάβει μέχρι τότε ότι ο Παύλος και η Κική είχαν μείνει πίσω, γύρισε και τους είδε σχεδόν κολλημένους στην πόρτα ενός άγνωστου για τον ίδιο δωμάτιο. Ετοιμάστηκε να τους ρωτήσει τι τους έπιασε ξαφνικά, αλλά ο Παύλος του έκανε εγκαίρως νόημα να σωπάσει.

-Επικίνδυνο; ακούστηκε ξανά η αντρική φωνή μέσα από το δωμάτιο. Για τα παιδιά;

-Φυσικά και όχι για τα παιδιά! απάντησε η διευθύντρια σχεδόν έξαλλη. Για εμάς! Ξέρεις πολύ καλά ότι κανένας δεν πρέπει να πάει στο τέλος του σπηλαίου...

Ο Παύλος σκούντηξε την Κική.

-Νομίζω πως αρκετά ακούσαμε, ψιθύρισε.

Το κορίτσι συμφώνησε και απομακρύνθηκαν από την πόρτα στις μύτες των ποδιών τους.

-Μπορείτε να μου εξηγήσετε τι ακριβώς κάνατε εκεί πέρα; ζήτησε να μάθει ο Άρης και η Κική του έκανε νόημα να χαμηλώσει τον τόνο της φωνής του.

-Η διευθύντρια μιλούσε με έναν άντρα, νομίζω καθηγητή, του εξήγησε ο Παύλος όταν σιγουρεύτηκε πως είχαν απομακρυνθεί αρκετά. Ανέφεραν ότι θα πάμε εκδρομή με τη σχολή σε ένα σπήλαιο, αλλά ότι θα ήταν επικίνδυνο γι αυτούς επειδή κανένας δεν πρέπει να φτάσει ως το τέλος του σπηλαίου. Κάτι τέτοιο.

Ο Άρης ανοιγόκλεισε τα μάτια του μερικές φορές, δείχνοντας ότι αμφέβαλλε γι αυτά που είχαν ακούσει ο Παύλος και η Κική.

-Ας υποθέσουμε ότι είναι έτσι, είπε στο τέλος. Τι το τόσο "επικίνδυνο" μπορεί να βρίσκεται μέσα σε ένα σπήλαιο, το οποίο να μη θέλουν να δούμε; Κάποιο μυθικό τέρας;

-Αυτό δεν μπορούμε να το ξέρουμε, του απάντησε η Κική αφού του έριξε μια άγρια ματιά για το κακόγουστο αστείο του. Προς το παρόν πρέπει να πάμε στην τραπεζαρία.

Ύστερα από λίγη ώρα ο Άρης τους οδήγησε επιτυχώς στην τραπεζαρία, άλλα ήταν και στους τρεις αδύνατον να φάνε. Ο Παύλος και η Κική εξακολουθούσαν να μένουν προβληματισμένοι σχετικά με το θέμα του σπηλαίου, ενώ ο Άρης έκανε στο μυαλό του δικά του σενάρια σχετικά με το όλο θέμα. Λίγο αργότερα, η διευθύντρια σηκώθηκε για να κάνει μια ανακοίνωση και ύψωσε τον τόνο της φωνής της για να σταματήσει η φασαρία που επικρατούσε στον χώρο.

Υπόθεση Για Τρεις: Το καταραμένο δαχτυλίδιNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ