Κεφάλαιο 4

460 69 23
                                    

Στο τέλος του βραδινού και ενώ όλοι βρίσκονταν ακόμη στην τραπεζαρία, η διευθύντρια ανακοίνωσε τα νέα που είχαν ακούσει νωρίτερα τα τρία παιδιά.

-Παιδιά σας παρακαλώ ακούστε προσεκτικά. Η εκδρομή μας τελικά θα πραγματοποιηθεί μεθαύριο, στις δέκα το πρωί και θα ολοκληρωθεί στις δύο το μεσημέρι. Να είστε σίγουροι ότι έχετε απομνημεύσει τις οδηγίες ώστε να μην έχουμε απρόοπτα. Α, και να σας ενημερώσω ότι σε μισή ώρα από τώρα θα γίνει η γνωριμία με τους καθηγητές σας στον χώρο του εσωτερικού γυμναστηρίου. Μετά τη γνωριμία, θα ακολουθήσει η διεξαγωγή του πάρτι στην τραπεζαρία.

Ο Άρης, η Κική και ο Παύλος άκουγαν συνεχώς τα υπόλοιπα παιδιά γύρω τους να συζητούν ενθουσιασμένα για την εκδρομή. Οι τρεις τους απλά χαμογελούσαν μεταξύ τους όχι μόνο επειδή είχαν μάθει νωρίτερα την αλλαγή της ημερομηνίας, αλλά είχαν καταστρώσει και ένα άψογο σχέδιο για να φτάσουν στο τέλος του σπηλαίου, με στόχο να τους αποκαλυφθεί το μυστικό που τόσο ήθελε να κρύψει η διευθύντρια.

Μόλις τέλειωσαν το βραδινό τους, τα τρία παιδιά ανέβηκαν στον κοιτώνα τους για να ρίξουν μια ακόμη ματιά στον εξοπλισμό τους στον οποίο δεν είχαν δώσει μεγάλη σημασία, εφόσον ήταν απασχολημένοι με τις λεπτομέρειες του σχεδίου τους.

-Κοιτάξτε τα κράνη, είπε ενθουσιασμένη η Κική καθώς περιεργαζόταν το δικό της.

Τότε παρατήρησε ένα άσπρο σημάδι στο πίσω μέρος του εσωτερικού του και ανασήκωσε τα φρύδια της με περιέργεια.

-Έχετε καμιά ιδέα για το τι μπορεί να είναι αυτό; ρώτησε τα δύο αγόρια σηκώνοντας το κράνος της ψηλά και δείχνοντας με το δάχτυλό της το σημάδι.

Ο Άρης και ο Παύλος κοίταξαν και στα δικά τους κράνη και διαπίστωσαν ότι υπήρχε και σε αυτά ένα σημάδι, άσπρο σαν το χαρτί.

-Μοιάζει με πιτσιλιά άσπρης μπογιάς, συλλογίστηκε ο Παύλος που για μια στιγμή έμεινε προβληματισμένος αλλά στο τέλος απλώς κούνησε το κεφάλι του. Ας το αφήσουμε αυτό. Έχουμε ένα ολόκληρο σχέδιο που μας περιμένει!

-Σωστά, συμφώνησε ο Άρης, και πρέπει να δουλέψει ρολόι!

-Θα ετοιμάσω ένα επιπλέον σακίδιο με τα πράγματα που θα χρειαστούμε, δήλωσε η Κική.

-Ωραία. Μεθαύριο φεύγουμε, γι αυτό καλύτερα να..., άρχισε να λέει ο Παύλος αλλά ακούστηκε ένα χτύπημα στην πόρτα που τον έκανε να αφήσει τη φράση του μετέωρη.

Υπόθεση Για Τρεις: Το καταραμένο δαχτυλίδιTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang