Herkese merhaba, bölüm şarkısı Taemin-Monologue
Satır aralarında görüşmek üzere 💜
-Sevgilim, bana veda ettiğinden beri günlerim evimin her köşesini dolduran hayalinle konuşmakla geçiyor.
En kötüsü de bunları vaktim varken gözlerinin içine bakarak söyleyemediğimi fark ettiğim o anlar.
Gecelerim ne kadar zor geçiyor tahmin bile edemezsin.
Seni kaybettiğim gerçeği bir an olsun gözlerimi yummama izin vermiyor.
Buna daha ne kadar dayanabilirim bilmiyorum.
Her geçen gün daha da büyüyor içimdeki yangın, nefes alamadığımı göremiyor musun?
Kokunla dolu her yer, baktığım her yerde seni görüyorum. Tüm bu olanların rüya olmadığına inanmak git gide güç bir hal alıyor.
Her şeye rağmen gülümsemeye çalıştığını gördüğümde sana acı çektirdiğim için kendimden nefret ediyorum.
Daha fazla acı çekmemen için seni özgür bırakmam gerektiğini düşünüyorum ama yüzünü ne zaman görsem kalbim aksini haykırıp duruyor.
Benim için mırıldandığın şarkıları özlüyorum.
Şiirlerden, şarkılardan bahsederken beni nasıl da dikkatle dinlediğin geliyor aklıma. Gece siyahı gözlerini bir battaniye gibi üzerime örtmeni özlüyorum. İçimi ısıtan gözlerini özlüyorum.
Galaksilere yuva olan gözlerindeki ışığı söndürdüğüm için kendimden kaçıp kurtulmak istiyorum.
Yapamıyorum.
Bu bedene, kokunla dolu bu eve hapsolmuş gibiyim.
Ne gidebilirim senden ne de kalabilirim. Kendimden cidden kurtulmak istiyorum.
Sonumuz olan o geceden, seni kaybettiğim o andan itibaren güneş bir daha doğmadı sanki.
Zaman boşa akıyor, ne zaman seni çağırsam dokunamayacağım kadar uzaklaşıyorsun benden.
Sana ulaşmak istiyorum.
Yeniden seni kollarımın arasına almak, doya doya cenneti andıran kokunu içime çekmek, gözlerinde bana yol gösteren yıldızları görmek istiyorum.
Yalvarırım tut elimden, bırakma beni, kaybolmaktan korkuyorum.
-
Çizimler farklı zamanlarda hoşuma gittiği için kaydettiğim çizimler olduğundan credit veremedim fakat bir çoğunda imza var zaten. Merak ederseniz o şekilde bulabilirsiniz diye umuyorum💕Umarım hoşunuza giden bir bölüm olmuştur. Sonraki bölümde görüşmek üzere 💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Louder Than Bombs
FanfictionPark Jimin'in sakin denizi, öğrencisi Jeon Jungkook'un hayatına girmesiyle hırçınlaşacaktı.