Etrafımızı saran adamlara ek uzaktan altında sarı bir şort , üstünde beyaz sade yazlık gömleği ha bir de özenle taranmış saçlarına geçirdiği güneş gözlüğü ile ortama tezatlık oluşturan bir adam daha gelmişti . Cebinden çıkardığı astım ilacını Bora'nın eline bıraktı.
- Yanılmıyorsam Aslım ' ın bu ilaca ihtiyacı var !
☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Daltonlar gibi banka oturmuş öylece etrafa bakıyorduk . Sağda Anıl , solda Bora ve ortada sakız patlatan ben . Sanki ağzımızdan bir kelime çıksa bizi direkt azkabana göndericeklermiş gibiydi . Daha fazla bu sessizliğe dayanamayıp yanımda telefonu ile iki saattir bir kızı düşüremeyen Anıl'a döndüm .
- Allah aşkına bu çocuk nerede kaldı ya !
Telefonunu kapatıp cebine yerleştirdi .
- Ne biliyim ben ! Klasik Tuna işte ! On dakikaya orda olurum der bir bakmışsın on dakika on saate çıkmış !
Sıkıldığını gizlemeye gerek duymamıştı . Hatta bununla yetinmeyip yanımda oflayıp puflayan Bora'ya da yem atmıştı .
- Şişt ! Sarı baby face ! Hayırdır sana ne oluyor ?
Kıkırdamamı engelleyemedim .
- Ağzınla münasip bir yerinin , yer değiştirmesini istemiyorsan önüne dön !
- Ne yani bu şimdi bir tehdit miydi ?
Bora sinirle tısladı .
- Yanındaki kazmalara güvenerek böyle gevşek gevşek davranıyorsan eğer b....
Onun aksine Anıl kahkahasını tutamamıştı .
- Yok be ! Sadece birazcık tehdit etme konusunda Tuna 'dan ders alsan fena olmaz bence . İnan bana hayatında böyle bir vizyon asla görmemişsindir!
- Bana bak oğlum sen benim kim olduğumu biliyor musun lan ?
Bora ayağa kalmış Anıl 'ın üstüne çullanacakken kıçımı hafif kaydırarak Anıl'ın üstüne doğru kollarımı açmıştım . Tam o sırada siyah takım elbiseli adamlardan birisi elindeki bir demet gülü arkamda bulunan Anıl'a doğru uzattı . Siyah korumalı adamın bu hamlesiyle Bora , Anıl'ın yakasına yapıştırmış olduğu ellerini çekip kahkaha atmaya başladı .
- Kusura bakma bacım bizde kadına(!) el kalkmaz !
Hah ! Bunu diyen adamla daha ilk karşılaşmamızda beni hastanede ölüme terk eden adam aynı kişiler miydi ?
- Oğlum bu ne ?
Anıl'ın sert çıkartmaya çalıştığı sesiyle dikkatimi onlara verdim .
- Bunlar Aslım Hanım ' a gelmiş Anıl Bey !
- Ne demek Aslım 'a gelmiş !
Diyerek sinirle Anıl'ın elindeki çiçeği almaya yeltenen Bora'dan önce davranarak bir demet gülü kaptığım gibi banktan kalktım .
- Aslım ver onu bana !
Kaşlarımı çattım . Aynı zamanda çiçek arkamda geri geri gidiyordum .
- Sana ne oluyor be ! Hatırlatırım tatlım ben deniz süs köpeği Simge değilim !
Hâlâ üzerime doğru gelmeye devam eden Bora'ya inat etrafımı korumalar sarmıştı . Kaşlarımı daha da bir çattım . Noluyordu be ! Neyseki benim duygularıma Anıl tercüman olmuştu .
- Ulan herif daha demin boğazıma yapışıyordu ona bir şey yok , Aslım'ın üzerine gidince mi bir şey var ?
- Anıl Bey biz sadece Aslım Hanım'ı korumakla görevlendirildik ! Tuna Bey sizin başınızın çaresine bakacağını söylemişti .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAVİ DÜŞ
Chick-Lit- Üzerindeki gelinliğin çirkinliğini mankenden çıkarmamalısın ! Duyduğum alaycı sesle hızla arkama doğru döndüm . Gözleri yorgun ve uykusuzdu . Gömleğinin düğmelerinden iki tanesi açıktı . Yakasında ise baya dolgun dudaklara sahip birinin ruj izi...