8.BÖLÜM

221 19 28
                                    

Hızla yerimden kalktım . Bu adamın beni olmadığım ve hiç olmayacağım biri yapmasına izin vermeyecektim . Öyle yada böyle ben düşününce bile mide bulandırıcı olan iş olmadan buradan çıkacaktım . Öyle yada böyle . Ya kutulacaktım ya ölecektim .

☆☆☆☆☆☆☆☆☆

Hızlı aynı zamanda titrek adımlarımla siyah veya lacivert rengini tam ayırt edemediğim  hapisane kapısını andıran kapıya doğru ilerledim . Kapıyı güçlü bir şekilde çaldım .

- Ne var ne istiyorsun ?

Beni kolumdan tuttuğu gibi buraya getiren sarışın adamdı .

- Tuvalete gitmem lazım ! Çok sıkıştım !

- Kaç yaşına geldin biraz daha tut !

Resmen sinirlerimle oynanıyordu .

- Allah allah ! Tuvaletini tutmanın yaşı mı olurmuş ? Tuvaletim geldi benim ve hemen şimdi o tuvalete gideceğim !

Bir şey demek yerine kolumdan tuttuğu gibi çekiştirmeye başladı . Sinirle ofladım .

- Sizler hiç kolumdan başka bir yeri tutmayı bilmez misiniz ? Bileğimi tut , elimi tut yada hiç tutma . Kolumu resmen morarttınız be !

Sarı baş beyefendi kafasını adeta bir baykuş çevikliğiyle bana doğru çevirdi .

- Sen sanırım aranıyorsun fakat...

Tuvaletin önüne gelmiştik . Kolumu hızla ondan çekerek içeri girdim .
Saçma sapan cümlesini tamamlamasına izin vermeden kapıyı yüzüne kapatıp kilitledim .

Tuvalet çok küçükte sayılmazdı çok büyükte . Orta derece bir şeydi . Yalnız acayip derecede pis kokuyordu . Hayır yani buraya insan sıçmamış resmen dev babaları sıçmıştı . Allah'ım söz veriyorum eğer buradan kurtulursam vallahi bak söz bir daha Arda tuvaleti kokuttu diye yakınmayacağım , ortalığı kan gölüne çevirmeyeceğim . Ağzımı açarsam ne olayım !

Gözlerim etrafı tararken sonunda aradığını buldu . Hemen klozetin üzerinde bir tane pencere vardı . Zaten çok fazla yüksekte değildi . Klozete çıkıp atladım mı bu iş tamamdı .

Tam klozetin üzerine çıkmış pencereyi açmışken dev babasının yavrularından biri bağırdı . Uzaklardan bir ses , kalpler gümbür gümbür , nefesler tutuldu...

- ALOOO KIZIM KİME DİYORUM BİTMEDİ Mİ İŞİN ?!!

Tamam olayı daha fazla dramatikleştirmeye gerek yoktu .

- NE BAĞRIYORSUN BE ! ZATEN BURADA KORKUDAN CIRCIR OLMUŞUZ ! BİRDE SENLE UĞRAŞMAYIM !

Bu kadar rezillikte yeterdi bence . Onlar beni cırcır zannederken ben bu pencereden kaçacaktım . Yalnız bir sorun vardı . O pencereden belim her türlu sığardı sığmasına fakat ya popişim !

Yine ellerimi açıp Allah'a dua ettim . Tabii üç buçuk Aslım üç buçuk atmadan durabilir mi ? Elbette hayır ! Dışarıdakilerin korkusu yetmiyormuş gibi bir de tuvalette dua ettiğim için çarpılma korkusu sarmıştı .

Kırık kolumla zor da olsa belimi geçirmiştim fakat popomu bir türlü tek elimle çekemiyordum .

- HADİ SENE BE !! YILLIK MI ÇIKTIN TUVALETE !!

Aksi gibi kapının önündeki adam da bağırmaya başlamıştı .

Bir gayretle yine çekmeye çalıştım . Yine olmuyordu .

- LAN CEVAP VERSENE !!

Yemin ederim şuan korkudan üç buçuk atıyordum . Yakalanmam an meselesiydi .

MAVİ DÜŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin