ORTALIK FENA KARIŞITI

208 13 0
                                    

MULTİMEDYA : Tuğbanın yorum atılan fotoğrafı.

****
Ben ne diyeceğimi bilemezken kızlar bana hayretler içinde bakıyordu. Anın şokunu üstümden atabilidiğimde "sen ne diyorsun be" diye çıkıştım. "Ne hakla bizim sevgili olduğumuz yalanını atarsın ortaya. Ne hakla!" tekrar atara gelecektimki "Cenk bence onu korumamalısın tatlım. Ne de olsa ne olduğu belli. Masada sizin olsun. Gerek kalmadı. Anladım ben neyin ne olduğunu" diye araya girdi Efsanur denen kız. Ateş püsküren gözlerimle "aldım dertsiz başıma belayı. Aferin sana Paşa Oğlan. Kurtarma çabalırınız boka süründü. Tebrikler" alkışladım onu. "Paşa oğlan ha , güzelmiş. Ben sana güzellik derim sende bana paşa oğlan. Bu arada , Efsanur un öyle dediğine bakmamalısın. İçine kurt düştü birkere. Rahat ol. Boka sürünmedi" dedi sırf bana inat olsun diye sırıtırken. "Seninle uğraşılmaz , bir daha görüşmeyelim" diyerek yanından ayrılacaktım ki kolumu tutup "Bir daha görüşmeyelim...?" dedi. "Hö?" derken "devamını getirmeyecekmisin?" diye sordu. Sonunda aklıma gelen şeyle "birdaha görüşmyelim paşa oğlan , hadi kızlar" dedim kızlara gitmemiz için hareket yapıp. Kızlarda algılayıp peşime takıldılar. Ben bu kızlara alışıyorum ya yavaş yavaş. Zamanla harika bur bağ olacağına emindim bu zillilerle. Seviyorum onları ama aklıma birşey takılı kalmıştı. Öğleden sonraki derslerden sonra kahve içip evlere dağıldık. Evin zilini çaldım. Kapıyı annem açarken "hoşgeldin Tuğbişim" diyip sarıldı. "Hoşbulduk anne" diyip ayrıldığımda iceri geçtik. Biraz muhabbet ettikten sonra koltuğun yanına bıraktığım çantamı alıp yukarı çıktım. Yukarı odama geçtiğimde çantamı bir yere fırlatıp yatağıma zıpladım. Aklıma takılan şey yine aklıma sızdığında Cenk in neden sevgili olduğumuz yalanını odaya attığını düşündüm ama yok bir cevap gelmiyordu aklıma. Kuzenim diyebilirdi , arkadaşım , tanıdığın kızı , hatta dayımın köpeğinin uzaktan akrabası bile diyebilirdi. Tamam sonuncusunu deseydi şuan burnu kanıyo olurdu ama işte ihtimal çok vardı. Neden sevgiliyi seçmişti. Orada ona atarladığıma pişmanmıydım ? Hayır. Onu azarladığıma pişmanmıydım ? Hayır. Onu azaraldığımda bir an için rahatlamışmıydım ? Evet. E peki neden içimde yaptığımdan dolayı değişik bir his var ? Bilmiyorum. En önemlisi ise neden bu değişik duygu benim içimde ? Bilmiyorum. Ah bunlarla güzel kafam yerlebir olabilirdi. Bu yüzden umursamadım ve laptopumu elime alıp Facebook a girdim. Birkaç bildirim ve tam 8 adet arakdaşlık isteği vardı.

*Arkadaşlık İstekleri

-Buse Taylan : Onayladı
-Ezgi Sude Zengin : Onaylandı
-Zeynep Navruz : Onayladı
-Uygar Çakır : Onaylandı
-Mert Erdoğan : Silindi
-Furkan Karakaya : Silindi
-Efsanur Baran : Onaylandı
-Cenk Denizhan : Onaylandı

    Arkadaşlık isteklerinin bazılarına şaşmıştım doğrusu. Efsanurun arladaşlık isteği yollaması biraz ironikti. Uygar ve Cenkin de öyle. Mert ve Tunanın kim olduğunu bilmesemde Cenkin arkadaşlarından biri olduğuna emindim. Onlarla sohpetim  yoktu ve muhattabımda değillerdi. Uygarın Cenkin en yakın arladaşı olduğunu biliyordum ve kabul etmiştim Efsanurun ve Cenkin istekleriye birlikte. Bunlar benim başımın etini yerken bildirim kutusunda birkaç tane olan bildirimler varken  6 tane daha eklenmişti.

*Bilirim Kutusu

-Cen Denizhan projil foyoğrafını beğendi.
-Cenk Denizhan kapak fotoğrafını beğendi.
-Cenk Denizhan fotoğrafına yorum yaptı.
-Buse Taylan ve diğer 2 kişi profil fotoğrqfını beğendi.
-Buse Taylan ve diğer 2 kişi kapak fotoğrafını beğendi
-Buse Taylan Ve Ezgi Sude Zengin senin fotoğrafına yorum yaptı.

    Yorumları görünce hemen bildirime tıkladım. Aynı fotoğrafa yorum yapmışlardı.

*Yorumlar
-Cenk Denizhan
: Ne kadarda alkollü bir güzellik.
-Ezgi Sude Zengin
:Cenk sanırım kıza takıldın ha ? O senin bildiğin kızlara benzemez yanlız. Alır aklını başından. Sobra uyarmadı deme.
-Buse Taylan
: Tuğba sana bir beden büyük gelir Cenk. Biliyoruzda söylüyoruz.
-Cenk Denizhan
:Kızlar tamam sakin. Aldım uyarılarılarınızı. Dikkate alırmıyım bilmem ama.
-Tuğba Kartal
:Ayh... Duvarıma fışfışladınız. Siliyorum bu duvarı. Aaaa , olmaz ki canım. Cık cık cık.

    Dedikten onra yorum duvarını temizledim. Biraz daha oyalanıp Kızların fotğraflarını beğendikten sonra aşağı yemek yemeğe indim. Güzel bir yemek yedikten sonra çalışma masama geçip gerekli olan çalışmalarımı yaptım. Saat 10 gibi geceliklerimi giyip uyudum.

                 *BÖLÜM SONU*

Not : Bölüm düsenlenmiş ve güzelleşmiştir.

DÜŞMAN AŞIKLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin