MULTİMEDYA : Törenede giyilen elbiseler ...
MULTİMEDYA : Daniel Skye "Maybe"Selam... Yine ben ve bir bölüm , vote arada koymayı düşünüyorum...Normalde telefondan bölüm yazıp yayımlardım ama telefonumun iç ekranı çatladı ve dokunmatiği bozuldu. bu yüzden bölüm 3-4 hafta gecikti. ve hayla telefonum elime geçmediği için bölümü pc den devam ettirdim. bir önceki bölümdeki yorumlarınızı okuyunca bölümü sonlandırdım ve yayımladım. hatalarımı bana güzel bir şekilde söylediğiniz için teşekkür ederim. yazım hatası illaki var ve ben düzeltemiyorum. wattpad ta sorun var sanırım.....neyse iyi okumalar yavrucaklar :)
€€€€€€€€€€€€€
Cenk resmen gülüyordu.
Anlayamadım. Rezil oldu diye mutlumu oldu şimdi bu.Xxxxxxxxxxxxx
Video bitince Alp , sinirden ne yapacağını bilemiyordu. Donup kalmıştı. Oh olsun ona. Haketmişti yani sonuçta. Ben bizimle kavga etmesini beklerken gülmeye başladı. Güldü ve güldü. Sonra aniden yüzü dondu ve bana bakmaya başladı. Dudağının kenarı hafif yukarı kıvrıldı. Sonra abime baktı ve bu kıvrılma sırıtışa döndü. Tayfaya bakıncada kahkaha atmaya başladı.
Okul ona deli mi bu dercesine bakıyordu. Sonra yine yüzü dondu ama anında saf bir nefretle bize bakmaya başladı. Baktı ve baktı. Sonra yüzü düzeldi ve grubuna dışarı çıkmalarını işaret etti. Grup dışarı çıkarken oda arkalarından gidiyordu. Bütün grup dışarı çıkmıştı. Tam oda gidecekken durdu ve bize döndü. Gözleri bende takılı kaldı ve öylece dönüp çıktı. Kimse birşey anlamadı. Hele ben... Ben sadece kendimle içiçeydim. Başka kimse umrumda değildi. En azından o bir dakikalık süreç içerisinde. Dikkatimi dağıtan seyse Arda abimin bana yavaş tavaş tokat atmasıydı. Hem güçlü , hem komik bir şekilde vuruyordu. Şokun etkisinden çıkınca ona gülümsedim ve bizimkilere döndüm. Onlarada gülümsedim. Onlarda anında karşılık verdi tabiki. Abim bana gururla bakıyordu. Diğerleri ise mutlulukla. Yemekhanedeki herkez ise hayret ve hayranlıkla. Bense... Bense birsey anlamamıştım bu olanlarda ama olmuştu işte. İntikam alınmış ve ödeşilmişti. Sadece diğer hamleyi beklemek kalmıştı...
+AKŞAM+
Bu akşam bizim evde grup tartışması için toplanıcaktık , bunun için hemen hazırlanmıştım bile. kendi odamdan çıkıp abimin odasına şakadanak daldım bir yırtıcı goril edasıyla...odaya daldığımda abimde gömleğinin yakalarını düzeltiyordu. ben odaya dalınca da ani bir hareketle abimin kollarıa rasına alınmıştım , abim benim boğazımı dirsekle kollununun arasına almış ayı gbi sıkıyordu. ben olduğumu anlayınca hemen geri çekildi tabi. ona sinirimi belli aden bir bakış atıp "her zaman böyle panik atak olmamalısın , fazla gerebilir" dedim , "aniden gelmeseydin sende o zaman" dedi. ona karşı gözlerimi devirdim ve dolabını karıştırmayabaşladım"hop gel ne yapıyorsun dolabımda" "yahu bir sus , bir şey arıyorum , allah allah" sözümü bitirdiğimde zafer kazanmışçasıan siyah yüzüğü çıkardım ve abime yaklaşım onu abimin serçe parmağına taktım. zaten kulağında siyah küpesi olduğu için uyumlu olmuştu birbirlerine.'olmazsa olmazım abime sataşmaktır!diye içimden geçirip abime tokat atıp aşağı fırladım. aşağı indiğimde merdivenlerde sinirli boğa ya dönen abimi gördüm ve salona dpğru koştum. annem le babam orada oturuyor ve sohpet ediyorlardı. anında yemek masasının kapıya bakan tarafına koştum. ben karşıya geçtiğimde abim de odaya girdi. anlık bir arama sürecinde abime baktımyanağında elimin izi hafif bir şekilde duruyordu ve komik görünüyordu. yine kahkahayı bastığımd abim bana doğru baktı ve kaşları sanki mümkünmüş gibi biraz daha çatıldı. Abimin bu halini görünce gülmeyi anında kesmeye çalıştım başaramamış olucağım ki "seni küçük fare" diyip bana doğru koştu. bende annemlerin tarafa koştum ve annemin arkasın saklandım. bu benim 'bana nah dokunursun!' deme yöntemimdi. abimde bunu anlamış olucakki babamıın yanına doğru gitti ve babamın yanında durdu. buda onun 'şimdi görürüz!' deme yöntemiydi. biz birbirimize düşmanca bakarken annemler de şok içersinde kalmışlardı. annemi hafif dürtüp şoktan çıkmasını sağladım. annemle birlikte babamda şoktan ayrıldı.babam her zamanki ciddi tavrının biraz da alayla karışmış halini takınarak "ne oluyor , gene ne yaptın abine Tuğba ?" diyince "ama hep ben ona sataşmıyorum ki babacım , niye hemen bana atarlanıyorsun?" diyip dudak büktüm abim dahada sinirlendi tabi " ne demek hep ben sataşmıyorum? hep sen sataşıyorsun tabi" diyince ona dil çıkardım annem,"tamam , hadi Tuğba , abinden özür dile. Tolga sende kardeşinke barış bakalım"dedi rutin halimizi yaşatarak. "özür dilerim abicim benim , ama biliyorsun ki sen beni dimi " "belasın kızım sen bela" diyip bana sarıldı abim.aielecekm sohpet etmeye başladık. o abim yurt dışındak anılarını anlattı , bizde o yokken ki anılarımızı. abim bi ara ağzından sevdiği ve çıktığı kızı söyleyecekken durdu ve pot kırdı. bizde onu sıkıştırınca adının İlayda olduğunu ve neler yaşadıklarını , nasıl ayrıldıklarını anlattı. biraz kötü ayrıldıklarını söyledi ama ben bunlara nedense hiç inanmadım. kıskandığımdandır herhalde diye düşündüm önce ama ben abimi görmediğim bir kızdan nasıl kıskana bilirim ki diyerek bu fikrimden vazgeçtim. şimdide okulla ilgili konuşuyorduk. "eee başka neler yaptınız ilk gününüz de bakalım" dedi annem. "ben abinle ilk günümü güzel geçirdim , geçirdim tabi ama tek olan ilk günüm daha güzel geçmişti." "nasıl geçmişl bakalım senin o benimle olan ilk günün dışındaki ilk günün" "şöyleki , ben bikere ilk günden ve hatta ve hatta okula bile gitmeden , okul yolunayken arkadaş edindim. ondan son ise devam ı geldi tabi. başka bir şeyse neredeyse ilk kavgamı edicektim ki bir arkadaş engell-"lafımı daha bitiremeden zil çaldı"ben bakarım" diyip ayağı kalktı abim ve kapıya doğru ilerlemeye başladı. bir kaç saniye sonra kapı açılıp konuşma sesleri ve ardından da kapı kapanma sesi duyuldu. duyulduktan hemen sonrada salonun girişinde grup görüldü. bizim kızlar hemen üzerime atlayıp sarıldılar. sonrada ablalarım beni onlardan kurtarım onlar bu sefer beni öldürecek gibi sarıldılar. arda abimde onları ensesinden tutup benden ayırdı ve bu seferde o beni öldürecek gibi sarıldı. abim beni görünce dayanamamış olucakki bu sefer o Arda abimi ensesineden tutup benden ayırdı ve elini omzuma atıp ve beni kendine çekti"bence benim kardeşimi öldürmek için geldiniz buraya ha." "olurmu şan öyle şey" "bizimde kardeşmiz sayılır Tuğba" " neyse neyse hadi gelin oturalım" herkez koltukalara dağıldı ve sohpet eilmeye başlandı. annemle babam hava almak montlarını alıp dışarı çıktılar. bizde kendi aramızda saçma salak şeyler konuştuk kimlerin hangi ünlülere benzediği gibi ama sonra Efsanur dayanamayıp "ayh yeter , daha fazla içimde tutamıyacağım , Tuğba yarın bir tören ve sizin vebaşka ailelerin gideceği. bende şirket elemanları konuşurken duydum" abim biliyormuş gibi hemen atladı lafa "evet babam bahsetti bende Tuğbaya bu akşam söyleyecektim ama unuttum , neyse öğrenmiş oldu" "kırıldım sana abi" "neyse neyse , hadi biz kalkalım" herkez onayladığında bizde onları giderken geçirdik eve girdik ve üstümüzü değiştirip uyuduk.
+SABAH+
Sabah uyandığımda yatağımda biri zıplıyordu. aniden gözlerimi açtım ve yatağımdaki bir ayy iki kişiye baktım. bunlar kuzenlerim İrem ve Nisa ydı. İrem abime , Nisa da bana çok bağlıdır. hemen ikisineiden öptüm ve yüzümü yıkadım. siyah tayt ve üstüne karikatürlü atytımı , aykkabı olarakta ev için aldığım ugg larımı giydim. İrem çoktan abiminyanına tüydüğü için bende Nisa yı kucağıma alarak aşağı indim. Nisa 3 yaşındaydı ve çok tatlıydı , ablasıda 9 yaşında. ben aşağı indiğimde kahvaltı masasına oturmuş teyzem ve eniştemi gördüm. teyzemi öpüp enişteme selam verdikten sonra bende nisa kucağımda yerime oturdum. abimde birkaç dakika sonra sırtında iremler odaya daldı ve masanın etrafında iki tur dönüp beni ve Nisayı öptükten sonra oda yerini aldı. teyzemler bu akşamki tören için gelmişlerdi. biz annemlerle kuaföre gidecektik , erkek lerde evde oturacaklardı. kahvaltımızı ettik. bend ehazırlanmak için yukarı çıktım saçlarım örgülüydü zaten. saçımı açtığımda saçımdfa güzel bir görüntü oluştu. gri ince çorap , koyu renkli kot etek fileli bordo bir t shirt , onun içinede yazılı bir yarım aklet . kahve rengi deri ceket bordo ruj . göz kalemi rimel ve ayağımada kahve rengi ugggiyince çok hoş olmuştum.hemen aşağı indim ve annemlerle birlikte dışarı çıktık. yarım saat sonra kuafördeydik , saçlar ve makyaşlar falan filan hallolunca eve geldik. saçlarimı mısır örgüsü yapıp üst tarflardan bir yerden çeki örgüyü kaldırmış ve değişik bir görüntü sergilemişlerdi. makyajımda siyah gölgelendirilmeli göz makyajı ile bordo bir rujdan itibareydi. bordo bir elbisem ve cizme gibi ama aslında kapalı bir biek boy ayakkabım vardı giyeceğim. onları giydikten sonra aşağı indim. abim tabiki abartılı bir ıslık öttürdü. bende gözlerimi devirdim cevap olarak. dışarı çıktık ve arabalara yerleştik. ben abimin yanındaannemler kendi arabalarında ve teyzemler de kendi arabalarında gidecektik. abim annemleri arkadan takip ediyordu. annemler belirli bir yerden sonra arabaları durdu. yani gelmiştik. aşağı indik. mekana dışarıdan bakıldığında duvarlarından asalet akıyordu. içeri girdiğimizdede içerinin de aynı duumda olduğunu gördüm. tüm ailemiz salonda bir köşede oturuyordu. bizde onların yanına doğru ilerledik. abimin kolunda ilerlerken gözüme birisi takıldı , anında gözleri şaşkınlıkla aralandı. abimi dürttüm , bana baktığında ona ilersini işaret ettim. oraya bakınca gözleri şaşkınlıkla aralandı. kahve krem tonlarında bir elbise giymişti , altına da kahve rengi alşak tabanlı topuklu ayakkabılar. ne kadar gıcık olsada , cerem çok güzel görünüyordu. herkezle selamlaştıktan sonra yerlerimize oturduk. kürsüye biri çıktı ve konuşmaya başladı. bir zaman sonra sıkıntıdan oflamya başladım , sıkıntım geçsin diye Nisa yla oyanamaya başladım. onu yukarı kaldırım göbeğine burnumu sürüyordum , daha sonrada yüzümü komik hale getirmeye başladım. cevap olarak kahkaha atıyordu bu yaptıklarıma. en son bende kahkaha atmaya başladım. bi ara çantam üzerim düştü onu kaldırdım ve Nisa ya bakmaya başladım. oda komik yüzler yapıyordu. buna kahkaha attım. daha sonra bana degil yan tarafa baktığını gördüm ve bende oraya baktım ama keşke bakmaz olaydım. Nisa meğersem cenk e komik surat yapıyprmuş. cenk i inceledim. mavi gfömleğin üstüne kırmızı bir ceket , altına siyah ayakkabı ve siyah dokkers botlar. çokk..havalı duruyordu. tekrar yüzüne baktığımda onunda beni incelediğini gördüm. oda bana bakınca gözlerimiz kesişti. anında kafamı çevirdim. BAKALIM BU GECE NELER YAŞIYCAKTIM....
*BÖLÜM SONU*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÜŞMAN AŞIKLAR
Literatura KobiecaSize bir soru soracağım. Daha önce hiç taşındınız mı ? Yada bir dakika , soruyu değiştireceğim. Daha önce hiç sık aralıklar ile taşındınız mı ? Cevap hayır ise aşağıya inin. İşte bir soru daha. Abiniz var mı ? Yada durun , tekrar değiştirmeliyim. ...