LAN DÖVERİM SENİ

106 8 0
                                    


Multimedya : Elif ZENGİN

Yeni bölümle karşınızdayım bebişler...


Miss you!


yatağa yatacakken camdan dışarıda tam camın karşısınki ağaçta bir pankart fark ettim ve camı açıp okumaya başladım. 'BU OYUNU BEN BAŞLATTIM , BEN BİTİRİCEM GÜZELLİK...' yazıyordu pankartta. Ve bende belki bir umut Cenk burdadır diye bağırarak konuştum. 'Ama Cenk , oldumu şimdi'

-------------

Bağırdıktan sonra etrafa bakmaya başladım. Baya bir aradadım ama yoktu kıl herif. Herneyse, yarın okul var ve ben bunun hesabını nasıl olsa sorarım.

SABAH

Sabah olduğunu suratıma yediğim su ile anladım. Suratım daki suyu silerken bulanık bakan gözlerim tam görmeye başladı. Bana piççe bakan abime sinirli bakışlarımı atıp her gece susarsam diye yanıma aldığım bardağı elime aldım ve içindr ne varsa abimin suratına boşalttım. Ben kahkahalarla banyoya koşarken , abimde odadan çıkıyordu. Hemen duş alıp cıktım ve formalarımı giydim. Aşagı indiğimde abimde bizim okulun formasını görünce dona kaldım. Oda bana bakıyordu bilmişçe sırıtarak. Şimdi siz aranızda 4 yaş var ve sen lise 2 ye gidiyorsun. Abin de de lise forması var. Bu iş nasıl oluyor , onun üniversite 2 ye gitmesi lazım diyeceksiniz. Hemen anlatayım. Babam abimi yurt dışına gönderdiği için , abimde burdaki okulunu dondurdu. Tabiki arkadaşlarıda. Abim iki yıl okula gitmediği için yine lise son okuyacak. Demekmi bu lisede bizim lise. Herneyse , sonuçta bende bu liseye yeni geldim ve daha 3. Haftama yeni geçtim. Abimde azıcık derste geri kalsada çözer. Abim biraz salak ama dersleri çok güzeldir. İnanılmaz demi. Herneyse kahvaltı masasına oturdum ve kahvaltı etmeye başladım. ( Tuğba ve Tolga nın babasının ismi Adnan , Annesinin ise Melek )

A- Tolga. Artık okula Tuğba yla gideceksin. Arabayla gitmene izin veriyorum.
T- Baba sen söylemeseydinde ben arabayla gidecektim. Tuğba yı hiç almazmıyım. Bu şehirde tanıdık düşmanlarım var baba. Tuğba istesede istemesede benimle zaten gelicek. Söylemene gerek yok.
A- Aferin oğlum
- Baba benim motor işi ne oldu.
M- Kızım babanla konuştuk bu işi. Bu yılki ortalaman yülsek olursa ki olur. Karne günü motorun elinde.
A- Evet kızım. Beklersin , değilmi ?
- Ahh... Tabikide beklerim.
A- Tamam o zaman.
T- Hadi gidelim prenses. Hava atarsın benimle gelince.
- Abii... Senden birşey istesem?
T- Ne istediğinie bağlı.
- Bizimkileride alalım.
T- Ben zaten Beren i alacaktım Buse yle zaten. Arda da Elif le Ezgi yi alacak Zeynep le. Zaten hep böyle gelceğiz.
- Tamam

Abimin siyah üstü açık arabasına bindik- Markasını yeni aldığı için bilmiyorum ama bir önceki ferraiydi. Zaten arabalarla işim olmaz benim- Abim buselere doğru sürdü. Beren ablayı hem büyük olduğu için , hemde çok sevdiğim için önde oturmasını istedim. Buseyle bende arkada koltuların yaslanma kısmına çıkıp oturacaktık. Aslında bunun için öne oturmak istemedim. Buseleri aldık. Dediğim gibi oturduk. Müzik son ses , bangır bangır okula doğru gidiyorduk. Asfaltta Arda abilerle katşılaştık. Onun arabası kırmızıydı ama abimle aynıydı. Onlarda bizim gibi oturmuş , hatta aynı şarkı açıktı. Biz iki araba koparak okulun önüne geldik. Herkez bize bakıyordu. Arabada herkezi izledik. O sırada uzaktan başka bir beyaz renkte araba geldi. İçinde Cenk ve tayfası olan iki arabaymış meğer. Önde büyüklerin arabası , arkada onlar. Ben onlardan gözlerimi kaçırıp abime baktım. Çenesi kasılmış , direksyonu tutan barmakları beyazlamıştı. Beren ablada onlara sinir ve iğrenir bakışları atıyordu. Elini yumruk yapmıştı. Yan arabaya baktığımda onlarda öyleydi. Demekki abimin tayfası onlardan nefret ediyordu. Arabalar yakalştığında bizde arbadan indik ve okula doğru yürüdük. Okulun bahçesinin ortasında geldiğimiz de onlarda kapıdan girmiş bize bakıyordu. Abime seslendiler... ( Başkanları : x , kankası : w , sürtükleri : q , diğerleri : % kız ÷ erkek iki kişi yani biri kız , diğeri erkek .) ;

X- Tolga !
T- Nevar lan !
W- Görüşmeyeli çok oldu !
A- Aynen ! Sizi dövmek eğlenceliydi
Q- Ooo kezolarda burdaymış !
Be- Ooo bizim sürtükte burdaymış
%- Doğru konuşun lan !
El- Konuşmassak nabarsın ! Rujunlamı doversin bizi !
Q- Rujumuzla değil ! Tırnaklarımızla dovecegiz sizi !
- Yaa öylemi ?! Yazık. Tırnakların bozulamsın şimdi !
Q- Sen kimsin be küçük ezme !
- Senin azrailin olacak küçük ezmeyim ben ! Ablalarımla doğru konuş ! Küçük ezmen almasın seni ayağının altına
Herkez- Ooooooo...
Q- Bu küçücük boyunlamı beni ayağının altına. Sen git iki boy büyüğun gelsin canım.
Herkez:Oooooo
- Malesef. Depomuzda kalmamış. Benimle idare ediceksin artık. Hrm nasıl olsa ben senden zekaca üstün olduğum için , eşite eşitiz yani. Eğer kafanın içi boş değilde beyin olsaydı. Çoktan beni yenmiştin.
Herkez: Ooooo... Fena koydu.
Q- Sen beni yenebileceğini mi sanıyorsun.
B- İnan bana seni ölesiye dövebilecek bir potansiyel var bu kızda.
X- Yaa. Öylemi. Kapışsınlar o zaman
Q- Bana uyar ama bu bebe korkabilir.
- Korkan kim olucak kapışmada görürüz.

abim herkeze açılmasını emretti. Abim bana güveniyordu sonuçta.
Güzel bir çember oluşturdu okul.

Q- Canım. Çom kötü yaptın ya. Karşında karete birinciliği getirmiş biri var.
- Nerde , anaokulundamı ?
Görürsün sen anaokulunu şimdi.

Dedi ve bana koşmaya başladı. Tam uçan tekme atacak yana kaydım ve bacağını tuttum. Etekle olmuyor ama işte. Sonra onu bir güzel grubuna yolladım. Geri geldi. Bu sefer ben saldırı yapmak için koştum. İnce olduğun için hafif davrandım şu ana kadar. Bende alttan tekme atcaktım ki. Beni yakaldaı ve yere serdi. Yüzüme yumruk geçirdi. Tam ikinciyi atacaktıki kolunu tuttum ve ayklarımla karnına vurup iki metre uçmasını sağladım. Yerde yatarken bu sefer ben onun üstüne çıktım ve ard arda yumruk atmaya başladım. Sonra kalkıp bir tanede karnına teme geçirdim.

- Birinciliğin en azından anaokulu değilmiş , ama ilkokul 1 miş. Ummadığın tas baş yarar sürtük. Bunu bil.

Tam bir tane daha geçircektim ki abim belimden tutup oradan uzklaştırdı. Konuştuk. Sonra geri döndük. Diğerleriyle sınıfa çıktık. Sınıfa girdiğimizde karşımızda bir adet sinirden kudurmuş cenk bulduk.

C- Lan ablamı nasıl döversin sen. Ablam lan o benim , ablam ablam. Sürtük dediğin kişi ablam lan.
- Nerden bilebilierdim ablan olduğunu. Dövüşü onlar teklif etti. Bende kabul ettim. Ablan kendi rızasıyla dayak yedi. Bana suç atamazsın. Ablana hafif davrancaktım ama bana yumruğundan sonra sinirlendim. Ablan kaşındı. Ablanında ne halt olduğunu herkez biliyordur. Öğrenmeme gerek yok. Ha birde.. Oyunu sen başlattın ama ben bitiricem Cenk ! Ben bitiricem !
C- Tamam ! Bitirebilirsen bitir. Meydan senin Tuğba !
- S...ssenn b...bbaanaa ilk defa Tuğba dedin Cenk. Farkındamısın.
C - Bu ilkti ama son olduğu söylenemez.
- Tamam.
C- Tamam
U- Tuğba sen Cerem ablayı nasıl dövdün ya.
B- Uygar sussana !
U- Tamam sustum.
E- Cenk biraz hava alsın. Dışarı götürün çocuğu. Kendine gelsin. Kendine geldiğinde bizimle de konuşmaya başlasın.
M- Tamam
Z- Futbolu seviyorsa. Hevesini , öfkesini atmak için futbol oynasın. İyi gelir.
Tn- İyi fikir.
- Cenk. Git biraz hava al.
C- Sende gelirsen olur. Yoksa tüm gün kabus gibi geçer.
- Tamam. Biz gidiyoruz.
B- Tamam. Haber ver sonra.
- Tamam.

Cenkle sınıftan cıktık. Onun arabsına bindik. Cenkin istediği yere gidiyorduk anlaşılan. Çok hızlı gidiyrorduk. Sonra aniden durdu. Geldiğimiz yerr...Olamaz , burası

# BÖLÜM SONU#

SEVGİLERLE YAZARINIZ....



Love YOU






DÜŞMAN AŞIKLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin