PLAN TAMAM

95 8 0
                                    

Multimedyada : Kızların elbiseleri

Arkadaşlar... Bir aylık aradan sonra söz versiğim gibi karsınızdayım. Kitabın İsminin değiştiği için çok mutluyum. Kitabın ismi düşman aşıklar ama katlanabilirsen de yazıyor. Bence bu isim daha uyumlu. Nedenini birkaç bölüm sonra anlarsınız zaten , herneyse. . .Bu değişikilik gerçekten çok iyi oldu. Nedeni , mesela kitap eğer baslılırsa - ki bence basılmaz ;) - kapak için bir ünlü bulmam lazım dı. Bunun için karakter değiştirdim. Tamam , çok konuştum. İyi okumalar....

******

Herşey tamam dı. Arabaya zar zor sığdıktan sonra yola çıkmıştık. Belli bir yerden sonra arkadan 7 - 8 araba daha gelmeye başladı. Kiminin farları açık , kiminin kapalıydı. Dikkat çekmemek için di herhalde. Herneyse , bekleyin bizi beyinsizler , biz geliyoruz..................

#######

Yolda çok az hareket edebiliyorduk. Araba ne küçük ya.
Herneyse biz yolda ilerlerken , zeynepte kameraları hazırlıyordu.
Bağlantılar falan ama biz biraz daha böyle kalırsak elbiseler kırışacak. Bunu söylemeliyim demi.

- Lan abi , ne kadar kaldı bu eve elbiseler kırışıcak be.
T- Tamam lan cırlama tepemde geldik işte , 5 dakika ya plan yerindeyiz.
- Tamam

2 - 3 dakika sonra bir arsada durduk. Diğer arabalardan kimin çıktığına bakmaya başladım. Oha lan !kız bile var anasını satayım.
Ne cesaret var bunlarda. Her arabadan bir kız çıktı. Kızlara bir bakış attım hemen anladılar. Önce elif ve beren abla , abim ve arda abi indi. Herkez bu arbaya bakarken abimler kenara kayınca biz de indik. Biz inince bütün gözler üstümüze toplandı. Biz havalı havalı yürürken abimler de bizi bekliyordu. Onların yanına gittiğimiz de abim konuşmaya başladı.

T- Gençler ! Bu Kardeşim Tuğba , benim kadar onunda sözü geçecek. Diğerlerine de haber verseniz iyi olur.
%- Tamam abi
€- Tamam Tolgacığım
- Öhöm , Tolgacığım derken
€- Ah şey ben hep ona öyle diyorum.
E+ O zaman değiştielisin o öyle dediğini. Tamam?
€- Tamam
- Herneyse , abi planı anlat ta ne yapacağımızı pekiştirelim.
T- Tamam. . . şimdi şöyle ; Biz Alpin evinin etrafını sarıp , içeri girene ve güvenlikleri devirene kadar Tuğba , Ezgi ve Buse güvenlikleri aşıp içeri girecekler. İçeri girincede devreye Zeynep girecek ve kameraları kuracak. Tuğba lar onları sinir edip kameraların olduğu yere , yani havuza doğru çekecekler ve onları kaygan yere itecekler. Onlarda havuza düşecekler. Bu sırada da kemaralar onları çekecek tabiki. Ertesi güne kadar bu fotoğraflar baskı olup okula ve etrafına asılacak , videoda uzun tenefüs konferans salonun da oynatılacak. Plan da burda bitecek ve intikap alınacak. Anladınız ?

Herkez - Anladık !
T- Tamam. Hadi şu piçin evine gidelim o halde. . .

# CENKİN AĞZINDAN #

Ablam iyi olduğu için Alp abinin yanına gittik. Aslında ben gitmeyecektim ama ablam beni tehtid etti. Biz oraya gittiğimiz de bütün tayfanın orda olduğunu gördüm. Ablam Alev ablanın yanına oturdu. bende Uygarın. Uygar fısıltıyla

U- Sendemi zorla geldin ?
- Aynen , ablam tehtid etti. Sen
U- Kuzen tabiki oğlum , yoksa Buseyi severken niye buraya geleyim ? Malmıyım ben !
- Tamam
U- Abi Tuğba ne oldu ?
- Kaçtı işte
U- abi ben Tuğbayı biraz tanıyorsam , senden intikam alır
- he he alır o alır
U- abi bizi tek kisi döven kız senden mi intikam alamıcak
- bi git işine Uygar uğraşa-. . .
Alp- Ne konuşuyorsunuz lan orda
- Birşey konuştuğumuz yok
Alp- İyi , beni iyi dinleyin... Yurt dışında Tolga yetmezmiş gibi birde kardesi çıktı , Tolganın tayfa yetmezmis gibi birde kardeşinin tayfası çıktı. Cerem i , sizi ve bizi dövdüğü gibi götüde kalktı. Anladığım kadarıyla Tolga ve kardeşi birbirlerini çok önemsiyor. Bu aradaki bağlarını koparmamız lazım.

DÜŞMAN AŞIKLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin