MULTİMEDYA : Tuğba ve Tolganın yaptıgı kombiler. . .
MULTİMEDYA : Yaz Günü - HADİSESelam okurlar. Yeni bölümle karşınızdayım işte. 1 ay bölüm yazamdığım için bu bölümü erken yazdım.Hadi okuyun bakalım nasıl olmuş. Sınır koymayı düşünüyorum bu arada. . .
Videonun sonunda herkez etraftan çıktı ve video sununu getiriyim diye kamerayı bana uzattılar bende bağırarak ve gülerek kameraya ' PLAN TAMAM' dedim. Zaferle onlara baktığımda Cenkin belli belirsiz sırıttığını gördüm ama beinim göz yanılmam da olabilirdi. Kamera hala açıkkken Arda abim kamerayı elimden aldı ve beni çekmeye başladı. Ben daha ne olduğunu anlamadan abim beni döndürmeye başladı ve video yu sonlandırdılar. Abim bana sarılırken evden çıktık ve evlere doğru yol aldık. Eve geldiğimde duş aldım ve uyudum.
#####
Sabah abimin karizmatik sesiyle uyandım. Bir dakika , ne !! Abimin karizmatik sesiylemi!!! Hemde abimin!!! Abim beni uyandırmaya mı geldi?! Hemde normal , hatta ultrankrmal bir şekilde. Bir yaşıma daha girdim. Vay canına , ben bunları düşünürken abim bir anda
T- Tuğba çabuk kalk. Sergio Carvajal burda !!!!!
- Ne !? Nerde?! Ne zaman!? Nasıl görünüyorum?! Söylesene ? Bir dakika , sergio carvajal mı ? Off abi ya.
T- E kalk sende prenses.
- Abi sen benim sergio fanı olduğumu nerden biliyorsun?
T- Ezgi sağolsun , oda kardeşim gibi oldu valla.
- Ezgi sadece benim Sergio fanı olduğumu bilmiyor , seninde Akaterina Normalyana fanı olduğunu biliyor, hatta ablasınıda ona çok benzediği için gruba aldığını düşünüyor abicim. Doğru mu bu?
T- Ben Bereni kardeşim gibi görüyorum , ona benzmesini gruba aldıktan çok sonra farkına vardım.
- Tamam
T- Tamam
- Abi sen niye benim odama geldin ?
T- Seni uyandırmaya gelmiştim insancıl bir şekilde ama senin dana uykun sağolsun , malesef insanca uyanmadın.
- Sen beni herhalimle sevdiğin için , böyle uyanmamada katlanırsın dimi abilerin en frantayı.
T- Frantay ?
- Abi sen hem Francisko Lachowkiye , hemde Çağatay Ulusoy a benziyorsun farkındaysan ama yurt dışında daha da francisko olmuşsun bence , çünkü gitmeden önce Çağataydın sen. Grubunuda unutmamak gerek. Arda abi Viniye , Beren abla Barbarya , Elif ablada Akatarina ya benziyor. Güzel Allahım ne kadar da ironi yaşattırıyor.Abim bana tam cevap vermek için ağzını açmışken , aşagıdan babam seslendi.
A- Çocuklar , aşağıya inin artık hazırlanıp !!!!
- Tamam baba !!
T- Tamam !!Abim kapıdan çıkmadan önce bana dönüp
T- Şu ünlülere benzetme işini akşama mutlaka konuşucaz , çünkü benimde sana diyeceklerim var prenses ;)
- Tamam hadi hazırlanıcam çık artık sende hazırlan. Okula gidelim sonra.
T- Bugün intikamın son madesi işlenecek preses , unutma , ona göre giyin.
- Formanın üstüne ne kadar güzel şey giyebirsem giyicem artık ne yapalım.
T- Tamam.
- Abi ??
T- Efendim Tuğba
- Kırmızı ayakkabı be gömlek uyumu yaparmısın ? Mümkünse gömlek düz olsun. Ayakkabı da da siyah motif falan da olmalı ama.
T- Tamam , hadi hazırlan.
- TamamAbim gittikten sonra duşa girdim , argan yağlı şambunımı hemen uygulayıp duruladım ve ferah duş jelimi uygulayıp aynı şekilde duruladım. Bunlar 5 dakika da olmuştu. Ven hızlı bir insanım , o yüzden herşey elimdeyse hızlı olur. Banyodan çıkıp saçımı havluyla iuice kuruttum veiç çamaşırlarımı giydim. Saçlarım hafif nemli ve kabarıktı. Bunun için düzleştiricimi çıkarttım ve ısınması için fişe taktım. Düzleştiricim ısınırken bir çırpıda formalarımı giydim. Elime düsleştiricimi alıp saclarım düzleştirdim ve üstümede okul hırkamı degil. Kırmızı gömleğimi aldım. Kırmızı , abimle aynı olan saatimi taktım , ayağımada Kırmızı siyah vanslarımı giydim. Gözüme kalem çekip renksiz balm sürdüm. Artık hazırdım. Odamdan çıkıp aşağı indim. Aşağı indigimde abim ve annem gözüme takıldı. Çok komiklerdi. Babamda onlara bakıp , bıyık altından sırıtıyordu. Abim gülümsemesini babamdan almış da benim haberim yok ha , vay be. Neyse neyse , abim peynir tabağına uzanmak için elini uzatıyordu ama annem buna izin vermeyip , eline vuruyordu. Abimse daha kurnaz davranıp annemle babam sohpet ederken peynir tabağına uzanıyordu fakat annemin çakraları her daim açık olduğu için -anneme çekmişim- abimi yakalayıp ona 'kardeşin gelince hepsini yiyebilirsin ama kardeşin gelmeden ağzına birşey dahi koyamazsın' diyordu. Komikti ya. Sofraya oturduğum gibi abim peynir tabağına daldı. Biz hepmiz kahkaha atarken o ağzını sonuna kadar doldurmuş 'siz malmısınız' temalı bakıslarıno atıyordu. Sofra bundan sonra sakin geçmişti. Sofradan kalkıp abimin arabasına , arka koltuğuna binip , abimi beklemeye başlamıştım. Abim sonunda evden çıkınca onu inceleme fırsatı yakalamıştım. Herşeyimiz aynıydı fakat o vans değil , nike spor ayakkabı giymişti. Saçlarınıda her zamanki haline yani yukarı dağınık halde ve bir tutam tel anlına düşmüş şekilde bırakmış , valla abim olmasa yavşardım şu ana kadar dedim içimdem. Abim arabayı çalıştırıp Buse lerin eve sürmeye başladı. Buselerin evine geldiğimizde Buse ve Beren abla bizi bekliyordu , Onlarda Aynı bizim gibi aynı şekilde giyinmişler ama onlar hırka ve maviyi kullanmışlar. Hoş olmuş ikiside. Beren abla öne Buse arkaya geçince Beren ablayla el çaktım , buseylede sarıldım. Yolda ilerlerken başka bir yere saptık , saat baya erkendi ve okula daha çok vardı. Nereye gittigimizi bilmiyor ama ne yapacağımızı tahmin edebiliyodum. Slayt falşını almaya gidiyorduk. Yanlış hatırlamıyorsam herkeze bir kopya verilcekti. Bir yerden dönünce arda Abinin arabası ve içindekileri gördük ve el salladık. Sanırım onlar kendi kopyalarını almılardı. Bir dakika sonra araba durdu ve abim mekanın içine girdi. Elinde poştlerle dönünce gülümsedim. Abim arabaya binince flaşlarımızı dağıttı. Ve yine kullanmaya başladı. Daha yolumuz olduğu için Beren abla radyoyu açtı şansa Hadisenin yeni çıkan Yaz Günü şarkısı yeni başlıyordu. ( şarkıyı acmanızı tavsiye ederim ;) )
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÜŞMAN AŞIKLAR
ChickLitSize bir soru soracağım. Daha önce hiç taşındınız mı ? Yada bir dakika , soruyu değiştireceğim. Daha önce hiç sık aralıklar ile taşındınız mı ? Cevap hayır ise aşağıya inin. İşte bir soru daha. Abiniz var mı ? Yada durun , tekrar değiştirmeliyim. ...