MULTİMEDYA : Hazel - Bozkurt Star
MULTİMEDYA : Esra Balamir - Söke SökeAh selam. Ben geldim sonunda. Karne hediyeniz geldi.. Umarım karneler iyidir. İyi okumalar düşanistler... [Yazım hatası var malesef :(]
*******
*23 Nisan 2016 , saat 07.13*
Karşımda , su savaşı yapan Hande , kız kardeşi Melis ve kuzenleri Göksu ve bizim kızların hepsi sırılsıklam olana kadar birbirlerini ıslatırken , ben kosova dan aldığımız kızın mutfaktan , benim ellerim fazla dolu olduğu için getireceği çilek tabağını bekliyordum. Bende Hazel tek kalmasın diye erkenden yanlarından ayrılmış , sonrada giyinmiştim. Yalnız kız çok güzeldi ve masumdu. Ayrıca çok ta zeki. Kızın annesi türkmüş , Asena hanım. Babası kosovalıymış , Tyler bey. Zamanında annesi ailesinden birazcıkta olsun kurtulmak için yurt dışına , master yapmaya gitmiş. Kaldığı ailenin babasının patronuymuş babasıda. Bunlar birgün bir nedenden dolayı bir araya gelmişler ve öyle tanışmışlar. Annesi has türkmüş , yani bizim olmadığımızdan değil ama tam bir Asena -dişi kurt- mış yani. Ee , gel zaman git zaman bir yıl sonra evlenmişler. Sonraki yıl ise Hazel ve Wolf doğmuş. Bu iki isimde iki taraf içinde uygunmuş. Baba tarafı Hezıl derken , anne tarafıda Hazel diyormuş. Baba tarafı Wolf derken , anne tarafıda Bozkurt diyormuş. İsim sorunuda ortadan kalkmış tabii.. Asena hanım kızı ve oğlu büyürken onlara Türkçe öğretmeyide ihmal etmemiş tabi. Çok güzel konuşuyorlar Türkçeyi. Annesi Hazel i ve Bozkurt u uğurlarken çok zorlanmış. Belli , çok seviyor kızını ve oğlunu. Bu ikiz kardeşlerde zorlanmışlar tabi..
Hazel i biz aldık , Bozkurt uda Uygar almış sanırsam. Yani Buse öyle dedi nerden duyduysa artık. 23 Nisan da ise beraber gezdireceğiz onları. Kardeşler ayrılmaz sonuçta.
"Tuba nereye koyayım tabakları". Birde benim ismimi yanlış söylemesi var tabi. Ğ yi unutuyor yahu.
"He tamam , dur şurda yer açayım... Hııııh , tamam. Koy bunları buraya"
Dedim masada yer açarak. Sonra elimle yanında ki sandalyeyi işaret edip "Otursana , bende kızlara sesleneyim de hazırlansınlar" dedim ve kızlara dönüp onlara çığırdım.
"Kızlar ! Haydi bitirin savaşı , az sonra buraya erkekler gelecek. Siz hayla ıpıslak dolaşıyorsunuz. Hele sen Buse. Farkındaysan Bozkurt u Uygar aldı. Yani yanında mutlaka olacak. Ve sen Efsa. Manitan gelcek kızım. Daha ne duruyorsun. Ayrıca diğer kızlar ! Size de belki talipleriniz gelecek ! Haydi giyinin"
"Hey allahım ! Kızım Uygar benim birşeyim değil ki ! İyice bana manita bellediniz onu !"
"Valla sizi bilmemde benim manitamın geleceği doğru. Yukarı çıkıyorum ben.."
"Buse yeme lan bizi ! Basbaya yavşıyonuz birbirinize. Hadi git hazırlan"
"Ama..-"
"De haydee...". Bizim kızlar bizim eve girerken , Hande , Melis ve Göksu karşıya geçtiler.. Yaklaşık yarım saat sonra herkez güzel bir görünüm ile masaya oturunca , ben baş köşede , yemek yedik. Şimdi de Bozkurt u çekiştiriyorduk.
"Ee anlat bakalım Hazel , senin bu kardeşin nasıl biri ?"
"Hımm , yani biz tamamen zıt özelliklere sahibiz kişisel olarak.. Ha , çenemizin birazcık (!) düşüklüğü hariç tabii. Ama ben utangaçsam o arsız , ben sinirli isem oda sakin oluyor çoğu zamanda.Birde , bulara rağmen ikimizde birbirimize çok düşkünüzdür"
"Yakışıklı mı peki ?" yanımdaki Buse nin kafasına geçirdim hafifçe. Tabi oda koluma vurdu sonra.
"Uygar neyine yetmiyor kızım ? Sanane elin Kurdundan" dediğimde bizimkiler kıkırdadılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÜŞMAN AŞIKLAR
ChickLitSize bir soru soracağım. Daha önce hiç taşındınız mı ? Yada bir dakika , soruyu değiştireceğim. Daha önce hiç sık aralıklar ile taşındınız mı ? Cevap hayır ise aşağıya inin. İşte bir soru daha. Abiniz var mı ? Yada durun , tekrar değiştirmeliyim. ...