Multide : Tolga KARTAL
Selamlar ve iyi okumalar......
***
Eve geldiğimde portmantonun yanında bir kaç valiz vardı ama onları takamayacak kadar yorgundum. Odama geçtim hemen duş almak için. Duşumu aldıktan sonra dışarı çıktım. Fakat odamda gördüğüm kişi ile adeta dondum kaldım.!
***
"Abi !!" dedim coşkuyla ve koşarak onun üstüne atladım. Bornoz ile her ne kadar tam atlayamasamda şuan üstündeydim sonuçta. Sıkı sıkı sarıldım ona. Gelmişti işte , sonunda gelmişti. On dakika boyunca sarıldıktan sonra ayrıldık nihayet. Onun yüzünü inceledim yaşlanmaya başlayan gözlerim ile.
"Geldin mi şimdi sen artık buraya" dedim bir damla göz yaşı serbest bırakarak gözlerimden.
"Ağlama prensesim , ağlama kahve gözlüm , ağlama zillim. Geldim işte" dedi oda eliyle daha fazla gelen göz yaşlarımı silerken.
"Hadi sen giyin , ben aşağıda bekliyorum seni" diyip çıktı odadan. Bende bu güne kadarki en hızlı hazırlanışımı yaptım. Saçlarımı kurutmam sadece zaman aldı biraz. Tamamen hazır olduğumda odadan şimşek hızı ile çıkıp , merdivenlerden inip , salona ayakta olan abime zıpladım tekrar. Annem ile babam mutluluk ile izliyorlardı bizi. Bende yine ağlıyordum.
"Özledim seni ben öküzcük"
"Bende be zilli"
"Hadi bırak benide konuşalım" dediğimde bıraktı beni. Koltuğa geçip oturduk. Sessiz geçen dakikaların ardından ilk soru benden gelmişti.
"Eee abi anlat , ne yaptın yunanistan da ?" dedim.
"Gezdim tozdum" dediğinde vurdum omzuna. Gülerek ovuşturup
"Elinin ağırlığı fazla fazla artmış zilli" dedi. Güldüm yine sordum ona
"Sevgili falan yaptın mı len ? Yengem oldumu hiç" dediğimde boğazını temizledi. Bir kasıldı.
"Hayır , arkadaşalarla gezmekten vakit kalmadı manita yapmaya" dedi zorlukla.
"Pis yalancıı , anlarım ben , olmuş birşeyler. Yoksa bir kıza tutuldunda ondan mı karşılık gelmedi ? Ulan öyle birşey olduysa valla kızın gözlerinden bir şüphe duyarım" dediğimde güldü.
"Yok , öylede birşey olmadı. Tabiki bana tutulan kızlar oldu ama ben pas vermedim"
"Ooo helal , kimin abisi beee" dedim omzuna vurarak.. Sohbetimiz annemin sözü ile yarıda kaldı.
"Evet yavrularım , haydı yataklara"
"Ya ama anne yarın Cumartesiii"
"Zilli yarın erken kalkmalıyız , arkadaşlarım ile tanıştırıcam seni. Onlarında kardeşleri varmış senin yaşında" dedi ayağa kalkarken.
"Ha o zaman işle değişir" diyip bende kalktım ayağa. Odalarımıza geçtik uyumak için.
"İyi geceler zilli" dedi kapılar kapanmadan önce.
"İyi geceler öküzcük" dedim bende. İkimizde gülerek kapıları kapattık. Bende geceliklerimi giyim uyudum yarın için...
***
Sabah kalktığımda saat 9 du. Büyük ihtimal öğlen buluşacağımız için hemen kaltım ve banyoya girdim. Uzun uzun duş aldığımda saat 10 a geliyordu. Gardrobuma baktım. İç çamaşırlarımı giydikten sonra artık sonbahar geldiği için beyaz dar bir kapri ile üstüne askılı bej rengi bir kısa atlet giydim. Üstümede beyaz bir ince , çok ince bir uzun hırka aldım. Altıma bej rengi vans larımı giyip akşamdan mısır ördüğüm saçlarımı saldım.. Çok hoş olmuştum yahu ! Sonra takı olarakta , son kulağımda toplam 3 delik olduğu için ikisine uzun , sonunda taşlı bir yıldız olan gümüş , alt deliklerede sadece yıldız olan gümüş küpe taktım. Makyajımda ise , aslında gerek yoktu ama şimdi yeni bir ortam olacağı için yapmam lazımdı.. Neyse , zaten az olan sivilcelerimi bb krem ile kapattım , bir baby lips , rimel ve göz kalemide sürdükten sonra hazırdım.. Çantamı hazırladım ama almadan odamdan çıkıp abimin odasına giriş yaptım. Ben girdiğimde oda banyosundan çıkmıştı. Hemen dolabına yöneldim. Tam tersi yapacaktım kıyafetlerini benimkiler ile. Bej rengi bir kapri ve beyaz V yaka t shirt çıkardım. Bej rengi de bir spor gömlek çıkarıp , altlarınada beyaz air-max çıkardım. Cap çekmecesinden de beyaz bir cap çıkardım ve seçtiklerimin yanına , abimin yatağına koydum.
"Kesin yine kızlar bakmasın , bizi sevgili sansınlar diye renk kombini yaptın değil mi ? Sen varya çok zillisin"
"Aman abi napiyim yani ? Bakmasınlar o zaman"
"Herşeyi anladım ama , neden kendin ile aynı değilde , ters renk uyumu yaptın ?"
"Herşeyi aynı olan sevgililer den hoşlaşmıyorum fazla , bende bu yöntemi buldum.. Yine sevgili zannedecekler ve sana bakma ihtimalleri düşecek abicimm" dedim ve yanağına öpücük bırakıp odama geçtim. Çantamı alıp aşağı , yardımcıların zaten hazırladığı sofraya oturdum bunaklara selam verip -msjskzjsj- . Annem ile babam da koyu bir muhabbet içindeydiler.. En sonunda abimde gelince yemeğe başladık...
Yemek bitince sofradan kalktık ve dışarı çıktık ve abimin yenu arabasına bindik.. Heyecan soldan soldan geliyordu bana.. O heyecanla radyoya gitti elim. Şarkı ararken küçükken çok dinlediğim Grup Hepsi nin bir şarkısı çıktı ! YALAN..!
Yazın açan çiçekler gibiiiyiz... Yalan yalan..
Öyle saf ki sevgimiz , yalaaaaaan.
Ayıramaz bizi hiç kimse , yalan yalann..!
Ölene dek beraberiz ! Yalaaaaaan..
Abim ile zaten bildiğimiz nakaratı söylerken seslerimizin uyumunu fark ettim. Bir ara düet yapmalıydık...
En sonunda nihayet kafeye vardığımızda abim arabayı park etti. Arabadn inince direk abimin koluna girdim. Küldü kıs kıs. Cafe ye giriş yaptığımızda abim etrafa bakındı.. En sonunda bir yöne doğru gülüp oraya ilerlemeye başladı. Ben ise abime biri bakıyormu diye etrafı inceliyordum.. Malum , çocuk çok yakışıklı ve ben kız bir kardeş olarak bu görevi yapmalıydım ! En sonunda abim durdu ve bana döndü..
"Tanıştırayım prensesim.. En yakın dostlarım Arda , Elif , Beren ve daha tanışamadığım güzel kız kardeşleri" dediğinde en nihayetinde masaya döndü bakışlarım. Ama dönmesi ile şok geçirmem bir oldu. Bizim kızların burada ne işi vardı ?! Daha doğrusu , bizim kardeşlerimizde bizim gibi arkadaşmıydı yahu ?!
#BÖLÜM SONU#
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÜŞMAN AŞIKLAR
Chick-LitSize bir soru soracağım. Daha önce hiç taşındınız mı ? Yada bir dakika , soruyu değiştireceğim. Daha önce hiç sık aralıklar ile taşındınız mı ? Cevap hayır ise aşağıya inin. İşte bir soru daha. Abiniz var mı ? Yada durun , tekrar değiştirmeliyim. ...