CENK OLDUMU ŞİMDİ

100 8 0
                                    

Multimedyada: Beren Taylan

Bölüm geç geldi yani. Kusura bakmayın. Ramazan falan zor.oldu baya. Gece 4 te yazdım ben bu bölümü sizin için. İrde annemler telefon yasağı koyuyor. Herneyse, bölüme geçelim...

☁☁☁☁☁☁☁
☁☁☁

☁☁
☁☁☁☁
☁☁☁☁☁☁
☁☁☁☁☁☁☁

Ben heycandan götümün üstünde duramıyorken, abim çok rahat bir şekilde arabayı sürüyordu. Abimin bu huyu neden bende de yoktu anlamıyorum doğrusu. Kıskandım şimdi. Sonunda gelmiştik yani. Abim aslında öküzdür, ama zorlayımca istediğini yapar. Bunu nedenmi söylüyorum? Çünkü abime az evvel kapımı açması için bu yöntemi kullandım. İşe yaradıda. Abim kapımı açtı ve koluna girmem için işaret etti. Ee, insanın bu kadar yakışıklı abisi olunca girmemek günah sayılıyor yani. Zmzmzmz. İçeri en son biz girdik. Tabiki girer girmez bütün kızlar bize-abime-bakmaya başladılar. Abim takmıyor tabikisi. Ehh umursamazlık genlerde var sanırım. Herneyse, biz tanışacaklarımızın yanına girderken abim bir yere bakıp gülümsedi. Abimin gözlerini takip ettiğimde şok geçirdim. Tabiki baktığım kişiler de şok geçirdi. Lan bu lar ; Ezgi, Buse Zeynep lan. Hızl8ca oraya ilerledik. Tabiki oraya oturduk.
B: lan bizim kaderler gerçekten bir lan.
- Aynen lan
E- Kızlar çok iyi oldu bu ya
Z- Aynen ya
- Hadi tanışalım demi

Sonra abimler zaten bizi izledikleri için beni dinlemeye başladılar.

- Merhaba :)) Ben Tuğba :))
B- Bende Beren canım :))
E- Ben Elif tatlım :))
A- Bende Arda güzelim ;))
T- Bende Tolga prenses ;))

Abim bana kendini tanıtınca ben dahil herkez anırmaya başladı. Sonra abim ne dediğini anlamış olacakki oda başta afallasada gülmeye başladı.

- Abi ben sana boşuna malsın demiyorum.
T- Güzel olduğunuz kadar, ukalasınızda bayan...
- Ben ukala değilim !
T- Güzel olduğunuz kadar demiştim zaten ;))

Bu dediğine herkez yine daha fazla anırmaya başladı. Bende dahil.

- Abi sana acımak lazım
T- Neden miş ?
- E abi facebook laflarını geliyorsun burda söylüyorsun. Aynı zamanda bu şakayı en son Alara denen kızın yanında da yapmıştın. Sayi, noldu kıza?
Be- Alara kim tatlım ?
- Beren abla şimdi şöyle...
A- Evet
El- Evet
- Şimdi şöyle. Bi 4 yıl once falan. İste ben 12 - 13 yaşlarındayım. O sıra voleybol a falan kafayı takmıştım ama koşuyuda tabiki ihmal etmiyordum. Ben okulda voleybol için daha fazla kalıyordum. Bu sayede abimde öyle. Birgün benim voleyboldan hiç hoşlanmadığım bir kızın ablası geldi. Kızın adı Almira, ablasını da Alara. İşte Alara abimden bir yaş küçüktü. Sözde Almira ben abimi getirip hava attığım için oda ablasını getirmiş. Tabiki ben abimi istemiyordum ama o benim yere düşünce moralim azıcık bozulduğundan , surat ifademi görmek için kalıyormuş. Tabiki de herkez hava atıyor sanıyordu , beni anlıyanlar dışında. İşte bu ablasıyla gelmiş benim önümden geçtiler. O gün çalışmanın ortasındayken okul müdürü hocayı çağırdı , bizede azıcık dinlenmemizi söyledi. Bende spor çantam abimde olduğu için abimin yanına gittim. Su içerken almira da ablasıyla önümüzden geçtiler. Benle birlikte abimde su içiyordu. Neymiş , oda özenmiş. Herneyse , işte bunlar geçerken abimde içtiği suyu dışarı püskürttü. Tabi bu olay onlar onümuzden geçerken oldu. Abim azından çıkan sular Alara nın üztüne geldi. Kız resmen ağlıycaktı. Sonra abim falan özür dilerken bunlar tanıştılar, baya baya takılmaya başladılar. Bu böyle bir yıl devam etti. Tabi bu bir yıl içinde o kızda , kardeşide bize gelmeye başladılar. Hiç sevmedim onları. Abimde ne bulduysa o zaman. Sonra bir gün abimin beni çağırmasıyla salona gittim. Biz şakalaşırken falan bu yine aynı espiriyi yaptı. Bunlar da bana alay edercesine kahkaha atmaya başladılar. Hatta kahkaha ne kelime resmen anırdılar yani. İşte ben o günden sonra abimle hiç konuşmadım. Voleybolda Almira falan benle dalga geçtiğinde abime olan nefretim daha da artıyordu. Abimden nefret ettiğim için daha da hırs yapıp sert oynuyordum. Hocada bunlar beğeniyordu tabiki. Daha iyi oynamaya başlamıştım. Birgün yine antrevmandan once yine kız benimle dalga geçti. Ya resmen o olaydan bir ay geçtimişti ya ve hayla devam ediyordu. Bende baya sert oynuyordum. O gün maç yapıcaktık takım olarak. Kız güzel oynuyordu ama benim kadar değildi. Benden ve Hande den sonra iyi oynuyordu. Hande benden sonra iyi oynuyandı. Çok ta iyi arkadaştık. İkimiz beraber geliştirdik voleybolu. Maçta ben , Hande , Arya , Name , Cemre ve Ceren olarak takım yaptık. Onlarda kendilerine takım yaptılar. Abim o gün gelmişti , tabiki Alara da. İşte ben hır makinesi oldum falan. Bizim grup iyi oynuyordu. Onlarda da iyi oynayan vardı . Biz onlar dan azıcık güçsüzdük. Çünkü Cemre ve Ceren daha yeni alınmıştı takıma. İşte biz başladık oynamaya. İlk seti onlar aldı ikinci seti biz üçü onlat aldı. Dördüncü setteydik. Durum 2-1 onlar alıuordu. Yani bizim almamız lazım dı çünkü 3 te bitiyordu. İşte bunlar set başında name sımaç çaktılar ve kız yere yapıştı ama sonra toparlandı. Sinirlerimiz tavan yapmıştı. Hırsım azaldıkça Almira ya bakıp hırslanıyordum nefret sayesinde. Maç sonların daydık 20-24 biz alıyorduk ve set sayısındaydık. O sırada hande pasörde olduğü için bana her taktik yapmak istediğinde attığı bakışı attı. Bende göz kırptım. Bu tamam demekti. Name servisle başladı. Oyun da top yere dakikalarca düşmedi. Sonunda biz dayanamadık. Name pasördeki Handeye attı, Handede bana kaldırdı. Bir saliseliğine Name ye baktım ve sıçradım smaç için. Name arkadan ' yap şunu , al öcümü' dediğinide hırs yaptım. Sonra bir saliseliğine abime bakıp öfkemı arttırdım. Hırs yaptım ve hayvanca abanarak smaçla Almiranın yüzüne gönderdiğim topu Almiranın suratıyla buluşturdum. Daha önce hiç bu kadar çok abanmamıştım topa. Top Almiranın yüzüne gelince kız 2 metre ileriye savruldu. Ciddi soyluyorum. Gerçekten yani. Kız yere düşünce ablasıda onun yanına koştu. Neden mi onun tuzune topu attın diye sorarsanız. Namenin yuzune.smaç cakan almira olduğu icin ona çakmıştım ve öcümüzüde almıştık. Abim bana şaskınca bakarken ben ona nefretle ve piçe sırıtıyordum. Sonra ona dönüp ' şaheserimi beğendinmi hödük' demiştim. Almira son seti oynayamadığı için onun yerine ablası geçmişti. Ablasında da aynısını yapacaktım ama saklıyordum bu düşüncemi. Sonra maç başladı falan derken durum 14-13 olmuştu ve biz alıyorduk. Yine aynı şeyi yaptık ama bu sefer ablasına . bu çakışta bana güldüğü gün ve geçtiği dalgalar içindi. Abime dönüp ' bir alana bir bedava' dedim. Sonra zaten eve gittim. Bir hafta sonra abimin artık onlarla konuşmadığını ve zaten onlara ben onunla konuşmadıktan sonrada soğuk davrandını öğrendim. Sonrada özür dileyince affettim. Olay bu yani...
Be- Vay be
B- Aynen abla vay be
A- Lan kız boncuk. Sen neymişsin öyle , sımaçlar falan
T- Valla abi kız ne var ne yok hepsini anlattı. Hele o smaçlar varya , kızların suratı 1 hafta mor kaldı.
- Aynen

Güzel bir günün ardından evlere dağılmıştık. Güzel bir gündü ya , bence güzeldi. Tam benlik. Ben anlatyıkta. Sonra diğerleride anlatmaya başlamıştı. Mesela arda abinin ilk şut cekisinin tam doksana ve rovaşatayla girdiğini soyledi ve biz şok. Sonra beren ablanın bir barda tam şarkının ortasına gelince once hıckırık tutmasını , sonra karga gibi soylemsini buse anlatınca biz şok. Sonra Elif ablanın Yolda yürürken tanımadığı bir çocuğa asıldığında biz şok. Baya iyiydi yani. Sonra duşalıyatağa yatacakken camdan dışarıda tam camın karşısınki ağaçta bir pankart fark ettim ve camı açıp okumaya başladım. 'BU OYUNU BEN BAŞLATTIM , BEN BİTİRİCEM GÜZELLİK...' yazıyordu pankartta. Ve bende belki bir umut Cenk burdadır diye bağırarak konuştum. 'Ama Cenk , oldumu şimdi'

# BÖLÜM SONU#

ÖZÜRLER YAVRULARIM...

DÜŞMAN AŞIKLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin