O NEYDİ LAN ÖYLE

215 14 1
                                    

(İki gün sonra)

    Sabah kahvaltı ettiğimiz gibi annemle dışarı çıktık. Bunun nedeni bneim okul kaydımdı. Okulum o kadar da uzak değildi ama insan tek gidince ve enrjisi yoksa sıkılırdı. Annemle kolkola ve kahkahalar atarak okula doğru ilerledik. Sonunda okula vardığımızda annem içeri girdi ama benim kalmamı söyledi. Bende bahçe ye şöyle bir baktım. Bir grup kız karşıta bakıp sohpet ediyordu. Erkekli kızlı  bir grup voleybol oynuyordu. Küçük çocuklar futbol oynuyordu. Kaykay , paten sürüyordu bazı çocuklarda. Yan tarafa baktığımda ise gözlerim bir çift mavi gözle karşılaştı. Yavaşça o bir çif mavi gözün sahibini inceledim. Açık bir ten rengi , kumral rengi saçlar. Güzel ve küçük bir burun ve pembe , ilgimi çekmeyen dudaklar. Sivri yüz hatları. Bu adam tam bir afetti ama işte bir kaç dakikalık görebileceğim bir afetti ne yazıkki. Tekrar onun mavilerine baktım ve onunda beni incelediğini gördüm. Buna kaçlarım çatıldı. Gözleri benim gözlerimle buluşunca kaşlarımı çattığımı fark etmiş olacakki sırıtmaya başladı. Buna kaşlarım daha da çatıldı. Sonra bakışlarımı başka yöne çevirdim. Voleybol oynuyanlar takımdaki kişi sayısında sıkıntı çekiyorlardı sanırım. Onların yanına doğru ilerledim. Yanlarına vardığımda hepsi bana bakmaya başladı. "Sanırım kişi sayısında sıkıntı çekiyorsunuz. Sizde isterseniz bende katılabilir ve eşitlenmiş olursunuz. Ha ?" bu sözüme kahve renkli saçlı kız sevinçle " çok güzel olur. Bizim takıma gelebilirsin. Bu arada benim adım Dilara , bunlar Merve , Şeyma , Melisa , Zeynep ve Furkan ama biz Furkan a kısaca 'karamiço' deriz. Nerden geldiğini sorma , bizde bilmiyoruz. Karşı takimdekilerde Serhat , Enes , Veysel , Sezai , Ecem ve Gülcan."  dedi. "Hepinizle tanıştığıma memnun oldum. Bende Tuğba." Herkez memnun oldum diyince oyuna başladık. Oynayışımı görenler hayran kalmıştı sanırım. 3-1 Biz yendik ve bir yer bulup oturduk. Ben biraz daha oturduktan sonra veda edip yanlarından ayrıldım. Tekrar kapıya doğru dönerken biri pişt yaptı ama takmadım bana değildir diye , sonra bu sefer "hey voleybolcu güzellik" denildiğinde arkama baktım. Mavi gözlü afet bana doğru geliyordu. Ona sinir olduğumdan onu takmayarak kapıya doğu yürüdüm. Kapıya gelince durdum. Adım sesleri yaklaşınca arkadan biri "Cenk , kardeşim bir gelsene sen ?" diyerek isminin Cenk olduğunu öğrendiğim çocuğu başımdan aldı. Beş dakika sonra annem geldi ve tekrar kolkola gezip kahkalarımız ile eve de dönmüş olduk. Eve geldiğimizde kendimi odama kapatıp yatağa attım. Bugünkü çocuk aklıma geldi. Sinir oldum yine şimdi. Hayır yani niye beni süzüyor ki yani. Allahım ya. Yemekten sonra odama çıktım ve yeni çıkan filmleri izledim. Ondan sonrada uyudum zaten...

          *BÖLÜM SONU*

  NOT :  Bölüm düzenlenmiş ve güzelleşmiştir.

DÜŞMAN AŞIKLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin