YIL BAŞI

63 2 2
                                    

MULTİMEDYA : Tuğba nın Kolyesi ve Kolyeler
MULTİMEDYA : Willy William - Ego

Size düşanist diyeceğim artık. Düşman ve Aşıkların birleşimi. Yorum atmadınız. Canım sıkkın. Okuma sayısı güzelken böyle yapmanız kötü. Mesaj da atabilirdiniz. Herşeye razıydım. Duyuruyu kısa tutarak paylaştım. Okudunuz. Ama ne hikmetse yazmadınız. Kırık bir kalp ile bölümü yazıyorum. Umarım iyi okursunuz. Geç bir yeni yıl bölümü sizlerle.

*******

Herkez gururla okula dönmek nedir bilirmi ? Belki. Peki herkez okulunuzdan korktuğu korktuğu için yarışmadan çekilirse ne yapar ? Bilmem. Biz şuan bu durumdamıyız ? Kesinlikle evet. Kupamızı orada almıştık. Okulda törene çıkarmıyız bilemem. Şuan herkez kahkahalarla konuşuyordu. "Lan bugün günlerden ne" diyen Damla ile kendime geldim. "Hu ?" dedim anamayıp. "O ne biçim bir kelimedir , hu ne be ? Neyse lan , iki gün sonra yılbaşı ya mal" dedi önden Almina.

Kafa sallamakla yetindim. 29 Aralıktaydık. 2016 ya girecektik. Bazılarımız tam 16 yaşında olacaktı. Bazılarımızda işte tam yaşlarına girecekti. Kolumun acıdığını hissettiğimde "ah ! Noluyor lan" diye inledim. Yanıma baktığımda Damla "Hülooo , sen hangi engin denizlere daldın lan yine" diye yakınıyordu. "Yok birşey , yılbaşında ne yapacağımı düşünüyorum. Ailem ile falan takılırım galiba. Çerez merez.. Öyle yani" dedim ona bakarak. Oda kaa salladı ve cebinden cep wifisini çıkardı. Beyaz mause gibi olan aletin dümesine bastığı gibi tekrar yerine koydu ve bu sefer diğer cebinden iphone 6 gold unu çıkardı. "Zengin bitch" diye tısladığımda "Diyene bak , allahım yarebbim" dedi. Omuz silkmekle yetindim sadece.

Servis durduğunda camdan dışarı baktım. Bir hediye mağzasını gördüğümde kafamı geri çevirdim. Çevirmem iki saniyemi almıştı. Aileme hediye almadığım aklıma dank etmişti çünkü. "Durdur arabayı Seçkin amca , ben burada inecem. Lan Efsa , Damla , Sena. Yürüyün sizde" dedim ayağa kalkarken. Sena oradan "kanka babam yanına çağırdı. Yılbaşı için kardeşime akülü at alacuz. Kusura bakma lütfen. Gelemiyorum" dedi. Damlalar ayağa kalkarken ona doğru "Okey" dedim. Seçkin amca kapıları açmıştı. İlk ben , sonra Efsa , sonrada Damla inmiştik arabadan. Hızlı hızlı yürüyüp dükkandan içeri girdik.

Dükkanda ne ararsan vardı. İlk önce babam için parlak , gold bir rozet aldım. Annem için şal aldım gül kurusu renginde. Abimede çakma futbol topu-eheheh-. Zenginizde o kadar değil. Kendimede kalem kutumun biraz daha dolması için keçeli ve tükenmez kalemler aldım. Birde minimause lu not defteri almıştım telli olanlardan. Hoş olmuştu. Hepsine teker teker paket yaptırdım. Kızlarda işini halledince dükandan çıktık. Telefonumu çıkarıp abimi aradım. "Ne oldu lan" diyerek telefonu açan abime

"Yuh , hayvanmısın sen. Az görgü kurallarını öğren öküzün çukuru"

"Offf , başladın gene. Efendim abim he söyle güzelim , neden aradın prensesim ? Oldu mu ?"

"Afferin yakuşuklu. Tamam neyse gel al bizi stadın ilerisindeki pastanenin önünden"

"Siz ?"

"Damla , Efsanur , birde ben"

"Tek olsaydın bok alırdım seni"

"Hehe abicim tamam gel sen"

"Bay"

"Bay"

Telefonu kapadığımda kızlara döndüm. Bana moron gibi bakıyorlardı. "Geliyor abim" dedim.
"Oki kanka" diyen Efsadan sonra sanki sıra ile anlaşmışlar gibi "Tamam kanki" dedi Damlada. Yaklaşık 20 dakika sonra abim geldi. Ben öne kızlar arkaya yerleştik arabaya. Abim e bir bakınca gözlerim pörtledi. "Abi?"
"He gülüm söyle" "Sen işsizmisin ?" "neden" "Hayır yani eşofmala bizi almaya gelmekte ne demek. Öküzmüsün sen ?" "Senin abin olaraktan üşendim. Kızlar sorun yok dimi. Sonuçta herhalimle yakışıklıyım" dedi dağınık saçlarını arakaya doğru atarak. Havalı olmuştu beh. "Olurmu öyle şey , istersen içlik giy gel sen Tolga abi. Alınmayız biz" "Aynen , boxer la bile gelsen birşey olmaz" diye Efsa ve Damlaya tek kaşımı kaldırarak baktım. "Benden hiçbir halt öğrenememişsiniz" diyerek önüme döndüm sonra. Kızları teker teker evlerine bıraktık ve daha sonrada biz eve geldik.

DÜŞMAN AŞIKLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin