Ierburi - partea 2

197 12 5
                                    

Zgomotele bruște și ciudate ale unui băț de bambus care bătea în pământ sunau puternic, apoi moale, departe și aproape, făcând imposibil determinatea locului de unde provenea sau ce anume îl făcea.

Wei WuXian, „Cu toții, veniți. Apropiați-va unul de celalalt. Nu vă mișcați și nu atacați. ”

În mijlocul ceții, dacă juniorii și-ar fi scos săbiile și ar fi încercat să atace, ar fi fost posibil să se rănească singuri în locul inamicului. După un moment, zgomotul s-a oprit. După ce au așteptat în tăcere timp de câteva secunde, un discipol a vorbit în șoaptă, „Este aceea din nou ... Pentru cât timp mai are de gând să ne urmeze ?!“

Wei WuXian, „V-a urmărit?”

Lan SiZhui, „După ce am intrat în oraș, pentru că ceața era prea groasă și ar fi fost ușor să ne rătăcim, am decis să mergem strâns împreună. Apoi, am auzit brusc zgomotul. La acea vreme, nu era la fel de rapid. Era destul de lent, o lovitură la rând. Prin ceață, am reușit să vedem și o scurtă umbră care trecu, chiar în fața noastră. Dar când am fugărit-o, a dispărut. Zgomotul ne urmărește de atunci. ”

Wei WuXian, „Cât de scurtă?”

Lan SiZhui îi făcu semn spre piept: „Foarte scurtă. Foarte mică."

Wei WuXian, „De cât timp sunteți aici?”

Lan SiZhui, „Aproximativ cincisprezece minute”.

"Un sfert de ora?" Wei WuXian a întrebat: „HanGuang-Jun, de cât timp suntem aici?”

Vocea lui Lan WangJi suna din spatele ceții cețoase: „Aproximativ treizeci de minute”.

„Uite”, a continuat Wei WuXian, „Suntem aici de mai mult timp decât voi. Cum este posibil să fi ajuns în fața noastră și să fi dat peste noi numai după ce va-ți întors cu fața la noi? ”

Jin Ling nu a putut să nu răspundă: „Nu ne-am întors niciodată. Am mers mereu înainte, urmând această cale. ”

Dacă amândoi mergeau înainte, atunci ar fi posibil ca cineva să schimbe calea și să o transforme într-un labirint ciclic?

Wei WuXian a întrebat din nou „Ați încercat să vă folosiți săbiile pentru a zbura și a vedea?”

Lan SiZhui, „Da. Am crezut că am zburat o distanță mare în sus, dar de fapt nu era atât de mare. Și au existat, de asemenea, niște umbre neclare care se aruncau ici și colo. Nu știam ce sunt și mi-era teamă că nu le vom putea face față, așa că am coborât. ”

Auzind asta, toată lumea a tăcut o vreme. Întrucât zona Shudong era oricum în ceață, nu s-au gândit niciodată prea mult la ceața din oraș. Acum, se părea că ceața nu se formează în mod natural și într-adevăr era o ceață fantomatică.

Lan JingYi a fost șocat: „Ceața nu e otrăvitoare, nu-i așa ?!”

Wei WuXian, „Probabil că nu este. Suntem aici de ceva vreme și suntem încă în viață ”.

Jin Ling, „Ar fi trebuit să-l aduc pe Zână cu mine. Totul este din cauza nenorocitului tău măgar. ”

Auzind numele câinelui, pielea de găină a urcat pe tot spatele lui Wei WuXian. Apoi l-a auzit pe Lan JingYi strigând: „Nici măcar nu am dat vina pe câinele tău! Și-a deschis primul gura pentru a mușca și apoi a ajuns sub copita Micului Măr. A cui a fost vina? Oricum, niciunul dintre ei nu se poate mișca în acest moment. ”

Wei WuXian, „Ce ?! Micul Măr a fost mușcat de un câine ?! ”

Jin Ling, „Cum poate măgarul acela să fie mai important decât câinele meu spiritual? Zâna mi-a fost dat de unchiul meu cel mai mic. Dacă i s-ar întâmpla ceva, nici măcar zece mii de măgari nu ar putea plăti pentru asta! ”

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 19, 2021 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Mo Dao Zu Shi novel //română//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum